Haha lueken woordspeling xDquote:Op donderdag 10 september 2015 16:23 schreef wenfer2 het volgende:
Overdreven TT? Vooral op op het gebied van schoenen loopt iedereen elkaar achterna.
dat zijn best veel nederlandersquote:Op donderdag 10 september 2015 16:21 schreef wenfer2 het volgende:
Hippe Adidas schoenen dragen net als 1383926594 andere Nederlanders.
Jij bent ook uniek. "betekent".quote:Op donderdag 10 september 2015 16:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
dat betekend dus dat jij uniek bent.
Dacht dat Nederland zo’n 17.000.000 inwoners had.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:21 schreef wenfer2 het volgende:
Heb ik dat nu overgeslagen? of komt dat nog bij mij???quote:Op donderdag 10 september 2015 16:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
TS is 14 en zit nu in zijn 'ik ben zo origineel'- fase.
Ik weet niet. Zou kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Heb ik dat nu overgeslagen? of komt dat nog bij mij???
Dat is wel origineel! Je bent uniek.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Heb ik dat nu overgeslagen? of komt dat nog bij mij???
dankje schat.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent ook uniek. "betekent".
Armoedzaaierquote:Op donderdag 10 september 2015 16:30 schreef spierbal het volgende:
Ik koop voor 2 tientjes schoenen bij de scapino hier onder mij, na 6 maanden zijn ze versleten waarschijnlijk en koop ik weer nieuwe voor 2 tientjes.
Ben nog geen 40 euro aan schoenen kwijt in een jaar.
Je kan het ook vragen in de winkel, als je dat durft.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:53 schreef reetspleetzweet het volgende:
Jeans met vale plekken of gaten, model drollenvanger of extreem lage taille.Je moet tegenwoordig echt goed zoeken voor een 'normaal' paar jeans. Ik zie dat stone wash dus ook weer helemaal 'hip' is.
Ik loop gewoon 5 jaar op adidas-schoenen van 70-80 euro.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:30 schreef spierbal het volgende:
Ik koop voor 2 tientjes schoenen bij de scapino hier onder mij, na 6 maanden zijn ze versleten waarschijnlijk en koop ik weer nieuwe voor 2 tientjes.
Nee natuurlijk niet. Daarom bestel ik alles online.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Je kan het ook vragen in de winkel, als je dat durft.
Integendeelquote:
Ik heb nog puma's , ben ik nu kansloos?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:21 schreef wenfer2 het volgende:
Besteed liever geld aan iets anders uit, dan aan dure sneakers en er bezorgd om zijn dat ze vuil wordenquote:
Boks ouwe.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik loop gewoon 5 jaar op adidas-schoenen van 70-80 euro.
Geen idee wat double monks warenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
Daarom draag ik louter double monks
En terecht klacht want ook ik zie bijna elke dag allerlei meisjes met name rondlopen die gewoon kopie van een kopie van een kopie zijn qua kleding alias Kim Kardashian immiteren met een grote tas,zonnebril,strakke spijkerbroek en grote zonnebril en vooral de iPhone in de hand of aan de oor houden en zogenaamd druk bezig zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef wenfer2 het volgende:
Oh meid wat leuk dit dat......
Iedereen denkt hip te zijn maar uiteindelijk draagt iedereen hetzelfde. Een klein clubje bedenkt wat ´in´ is en de rest van het gewone voetvolk volgt gewillig. Wat jammer toch altijd weer.
Klacht lijkt mij meer dan duidelijk.
dat is toch gewoon een kwestie van acclimatiserenquote:Op vrijdag 11 september 2015 08:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En terecht klacht want ook ik zie bijna elke dag allerlei meisjes met name rondlopen die gewoon kopie van een kopie van een kopie zijn qua kleding alias Kim Kardashian immiteren met een grote tas,zonnebril,strakke spijkerbroek en grote zonnebril en vooral de iPhone in de hand of aan de oor houden en zogenaamd druk bezig zijn.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:20 schreef faf het volgende:
Als je hip wilt zijn moet je goed zoeken, in het buitenland kopen en veel geld voor nieuwe items neerleggen.
5 maanden later ligt een kopie in deze stijl toch weer bij een gigant voor een paar tientjes. Daarnaast grote merken.. kan je even denken heb een speciaal model/kleur.. maar op straat denken een paar mensen "oh toch mooi" en huppa 3/4 maandjes en iedereen loopt erin.
Korn deed het eerder (en beter).quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Haha ik dacht het al te zien, mijn zusje kwam terug van ibiza met die oldskool Fred Durst Limp Bizkit adidas schoenen, dacht al meteen oh god dat gaat nu weer helemaal hip worden... En ja hoor![]()
![]()
Ah die heb ik vandaag ook aan. We dragen dus inderdaad allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 11 september 2015 06:01 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Geen idee wat double monks waren
Dit dus:
[ afbeelding ]
Ze zijn wel echt, niet via chinese webshop besteldquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:20 schreef Tism het volgende:
Chineese imitatie schoenen in de op...ze hebben geen 3-stripes, dus neppe Adidashes!..![]()
Ik heb wel 2 paar echte unieke van die mi superstar 80s, (wel gemaakt in China)...zelf ontworpen via www.adidas.nl..
Gewoon hier wat uitzoeken: http://www.denimio.comquote:Op donderdag 10 september 2015 20:53 schreef reetspleetzweet het volgende:
Jeans met vale plekken of gaten, model drollenvanger of extreem lage taille. Je moet tegenwoordig echt goed zoeken voor een 'normaal' paar jeans. Ik zie dat stone wash dus ook weer helemaal 'hip' is.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:12 schreef Kaptali het volgende:
Die broek zo omslaan is nog het ergst. Zie het ook bij jongens. Man man man.
Doe ik ook. Staat mooi bij mijn chukka's.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:12 schreef Kaptali het volgende:
Die broek zo omslaan is nog het ergst. Zie het ook bij jongens. Man man man.
Chukka's?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:20 schreef reetspleetzweet het volgende:
[..]
Doe ik ook. Staat mooi bij mijn chukka's.
Gewoon tweedehands winkelen. Meer dan genoeg ruimte voor je eigen stijl. Vandaag nog 2 prachtige kasjmier truien gekocht voor samen ¤40.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:20 schreef faf het volgende:
Als je hip wilt zijn moet je goed zoeken, in het buitenland kopen en veel geld voor nieuwe items neerleggen.
5 maanden later ligt een kopie in deze stijl toch weer bij een gigant voor een paar tientjes. Daarnaast grote merken.. kan je even denken heb een speciaal model/kleur.. maar op straat denken een paar mensen "oh toch mooi" en huppa 3/4 maandjes en iedereen loopt erin.
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:01 schreef wenfer2 het volgende:
2 prachtige kasjmier truien voor 40 euro, lol whut?
Ik koop schoenen van 160 euro en doe er 5 jaar mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:30 schreef spierbal het volgende:
te groot risico 160 euro aan 1 ding om 5 jaar voor uit te trekken. Kan een hoop gebeuren.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik koop schoenen van 160 euro en doe er 5 jaar mee.
Meerdere paren schoenen kopen helpt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:41 schreef spierbal het volgende:
[..]
te groot risico 160 euro aan 1 ding om 5 jaar voor uit te trekken. Kan een hoop gebeuren.
schoen is een schoenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Meerdere paren schoenen kopen helpt.
In onzin zijn die altijd.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:53 schreef Integraalfiets het volgende:
Zijn er nog wel eens nachtbaggers op FOK!?
scapinoquote:Op donderdag 10 september 2015 16:30 schreef spierbal het volgende:
want?quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:29 schreef muscleboy het volgende:
[..]
scapino__________!
ga dan naar van haren ofzo
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:41 schreef spierbal het volgende:
[..]
te groot risico 160 euro aan 1 ding om 5 jaar voor uit te trekken. Kan een hoop gebeuren.
Ja complimentjes zijn echt uniek.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef Meloenthee het volgende:
Ik krijg trouwens wel vaak complimenten over mijn kledingstijl en mijn combinaties van kleding, dus ik denk dat ik toch wel een beetje uniek ben wat dat betreft
Dat is subjectief. Schoenen hoeven niet mooi te zijn, maar doeltreffend.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:04 schreef muscleboy het volgende:
[..]
bijna zelfde prijs 100x mooiere schoenen
het hóeft niet neequote:Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Schoenen hoeven niet mooi te zijn, maar doeltreffend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |