quote:Op donderdag 10 september 2015 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Het wereldwijd geroemde ratata van jan rot
Ik zit te bulderen Ha ha ha. Ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Die zouden wel eens heel groot kunnen gaan wordenquote:Op donderdag 10 september 2015 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan niet stoppen met lachen. Geweldig.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die zouden wel eens heel groot kunnen gaan worden
Nouja in tegenstelling tot U2, zong Doe Maar zong wel over hun natuurlijk:quote:Op donderdag 10 september 2015 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet stoppen met lachen. Geweldig.
quote:Op donderdag 10 september 2015 09:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nouja in tegenstelling tot U2, zong Doe Maar zong wel over hun natuurlijk:
"Ik ken een heel leuk tentje, daar speeld een prima bandje: RATATA!"
Een vriend van me was daarbij.quote:Op donderdag 10 september 2015 04:32 schreef schvvmert het volgende:
Ze hebben zefls in Tilburg opgetreden in de Harmonie.
Ja die heb ik ook ergens gezien.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Een vriend van me was daarbij.
"Leuk bandje, leek wel een beetje op Echo & the Bunnymen"
)I)quote:Op donderdag 10 september 2015 09:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nouja in tegenstelling tot U2, zong Doe Maar zong wel over hun natuurlijk:
"Ik ken een heel leuk tentje, daar speeld een prima bandje: RATATA!"
Ha ha haquote:Op donderdag 10 september 2015 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Heaven up here gekozen tot album van het decade in Engeland.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Lang geleden waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heaven up here gekozen tot album van het decade in Engeland.
Jaren 80. Eerst was London Calling van The Clash het. Bleek echter in december 79 uit te zijn gebracht.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Lang geleden waarschijnlijk.
en the Queen is Dead???quote:Op donderdag 10 september 2015 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaren 80. Eerst was London Calling van The Clash het. Bleek echter in december 79 uit te zijn gebracht.
als je nou Meat Is Murder had gezegd...quote:Op donderdag 10 september 2015 21:37 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mag niet in de schaduw staan van Strangeways...
Die is ook beter...quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:13 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
als je nou Meat Is Murder had gezegd...
Kut plaat. Wre l gekocht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:13 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
als je nou Meat Is Murder had gezegd...
ik vond strangeways ook een tijdje de beste, nu is het de enige Smiths plaat die ik af en toe zat ben. Het heeft met Last Night I Dreamt.. wel mn favoriete Smiths nummerquote:Op maandag 14 september 2015 18:05 schreef Burnett het volgende:
[..]
Die is ook beter...
De favoriet van het viertal zelf is 4x Strangeways...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |