Tja, kleine mannetjes die Aziaten hè.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:26 schreef spierbal het volgende:
Shirt met verkeerde maten, deed gewoon een L wat ik hier ook heb
Sowieso nooit usb sticks uit China halenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:38 schreef Eugene.H het volgende:
Usb sticks die het niet deden, opladers die net het verkeerde contactje hadden. Gelukkig zijn dat soort producten niet echt duur.
Nepgeheugen? explain please?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sowieso nooit usb sticks uit China halen(nepgeheugen) eveneens goedkope laders (ontploffingsgevaar)
Dat je een 128gb usb stick koopt terwijl hij maar 4gb is. + dat je er echt geen belangrijke bestanden op moet zetten omdat ze onbetrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:22 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
[..]
Nepgeheugen? explain please?
+1quote:Op donderdag 10 september 2015 18:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sowieso nooit usb sticks uit China halen(nepgeheugen) eveneens goedkope laders (ontploffingsgevaar)
Lijkt me nog best een klus om een sticker op een mier te plakken.quote:
Tip, zet paypal retour aan, dan betaalt paypal tot 30 euro terug voor zo'n gevalquote:Op donderdag 10 september 2015 22:20 schreef Ouwesok het volgende:
Banggood deed waarschijnlijk zijn best om het defect te begrijpen, maar aangezien alleen terugsturen al tegen de dertig euro kostte heb ik dochterlief maar een fatsoenlijke telefoon gegeven.
Teveel toestanden. Leermomentje. Verlies nemen en weer verderquote:Op donderdag 10 september 2015 22:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tip, zet paypal retour aan, dan betaalt paypal tot 30 euro terug voor zo'n geval
Dit inderdaad, was helemaal vergeten dat ik dat onding heb aangeschaft toentertijdquote:Op donderdag 10 september 2015 21:36 schreef rene90 het volgende:
Zo'n lifehammer in sleutelhanger formaat (resqme variant) die zo brak is dat het pennetje scheef zit en er dus niet uit kan schieten als het nodig is. Gelijk weggegooid![]()
Die had ik van de Action (die haalt het ook gewoon uit China) voor de keukenweegschaal. Dat halve pak was leeg voordat ik eindelijk eentje had gevonden die nog wat deedquote:
Oh stuur maar op danquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:58 schreef Sigaartje het volgende:
Samsung tablet.
Onding. Werkt voor geen meter. Internet traag, gedoe met toetsen op het scherm.
Zonde van het geld. Hij ligt hier ergens in de kast verstoffen. Een vluchteling mag hem hebben.
Ik snap niet wat mensen er in zien.
Alleen als er ruzie thuis is, somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook echt van Samsung of van van 'Somsang' of zo?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:58 schreef Sigaartje het volgende:
Samsung tablet.
Onding. Werkt voor geen meter. Internet traag, gedoe met toetsen op het scherm.
Zonde van het geld. Hij ligt hier ergens in de kast verstoffen. Een vluchteling mag hem hebben.
Ik snap niet wat mensen er in zien.
Zou dat niet meer te maken hebben met brak netwerk in de trein?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:18 schreef Sigaartje het volgende:
..wist niet dat hij zo traag was in de trein..
..pikt het password van mijn draadloze internet niet..
Messen kun je op je vingers natellen dat die niet aankomen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:36 schreef CafeRoker het volgende:
Tot twee keer toe een keramisch mes. Maar die dingen kwamen structureel niet aan. Vooral de tweede keer ben ik bij dealextreme tot in den treure aan het lijntje gehouden.
Het was een gewoon keukenmes. Dat geeft toch geen problemen bij de douane zou je verwachten?
Onzin, dit hangt compleet af van het type en met name het formaat mes dat je aanschaft.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Messen kun je op je vingers natellen dat die niet aankomen volgens mij.
Dan is het toch niet de grootste miskoopquote:Op zaterdag 12 september 2015 07:44 schreef CafeRoker het volgende:
Deze geloof ik: http://www.dx.com/p/7-chi(...)e-44538#.VfO7XRGqqko
Dit ligt gewoon bij blokker in het rek. Het lijkt me niet illegaal om dit de verzenden, al zie ik nu wel bij de reviews dat een lange levertijd wel vaker genoemd wordt.
Misschien toch maar weer eens proberen. Het is namelijk wel heel veel value for money.
Al mijn bestelde messen zijn toch aangekomen...quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Messen kun je op je vingers natellen dat die niet aankomen volgens mij.
Van mij mag dat nog veel strenger. Net alsof je zulke messen hier niet voor een fatsoenlijke prijs kan kopen. Heb een hekel aan die dingen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:35 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Al mijn bestelde messen zijn toch aangekomen...
En omdat jij een hekel hebt aan die dingen mogen ze niet door de post komen??quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Van mij mag dat nog veel strenger. Net alsof je zulke messen hier niet voor een fatsoenlijke prijs kan kopen. Heb een hekel aan die dingen.
De goeden moeten lijden onder de kwaaien. Ik kan me niet voorstellen dat die dingen alleen maar door scouts, padvinders in het bos en buurman Piet en zijn vishengel besteld worden als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:52 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
En omdat jij een hekel hebt aan die dingen mogen ze niet door de post komen??
Ik heb erg veel plezier en gebruik van mijn Ganzo's en nee, die vind je hier niet voor zo 'n prijs.
Iemand met minder goede bedoelingen gaat zowiezo al geen mes kopen via traceerbare wegen, althans dat zou ik toch doen als ik slechts in de zin had.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
De goeden moeten lijden onder de kwaaien. Ik kan me niet voorstellen dat die dingen alleen maar door scouts, padvinders in het bos en buurman Piet en zijn vishengel besteld worden als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat ben jij triestquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
De goeden moeten lijden onder de kwaaien. Ik kan me niet voorstellen dat die dingen alleen maar door scouts, padvinders in het bos en buurman Piet en zijn vishengel besteld worden als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb je wel gezien dat het om een doodnormaal keukenmes gaat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
It's not the gun that kills, it's the person behind it.quote:Op zondag 13 september 2015 15:36 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat het om een doodnormaal keukenmes gaat?
Heb je dan ook iets tegen auto's? (Als we dan toch andere voorwerpen erbij gaan slepen.)quote:Op zondag 13 september 2015 19:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
It's not the gun that kills, it's the person behind it.
Nee.quote:Op zondag 13 september 2015 23:35 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je dan ook iets tegen auto's? (Als we dan toch andere voorwerpen erbij gaan slepen.)
Ultrafire zeker? Heb ik ook, klere dingen.. had er ook een paar gekocht voor vrienden. Gingen de schakelaars op den duur allemaal stukquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:42 schreef -Richard- het volgende:
Mijn LED zaklamp. Ding doet het echt geweldig (900lumen zal wel werkelijk 500 zijn oid), de lader is helaas gewoon compleet weggebrand
Toch maar even een oplossing voor zoeken, ding werkt mooi voor thuis (helaas flikkerd de LED wat zo nu en dan, iemand daar een oplossing/herkenning voor ? )
Raysoon, hetzelfde als Ultrafire (alleen anders bedrukt inderdaad). Wel een dikke vette Cree XM-L2 T6 led erin, wat dat betreft is het echt tof, komt ontzettend veel licht vanaf.quote:Op maandag 14 september 2015 11:01 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Ultrafire zeker? Heb ik ook, klere dingen.. had er ook een paar gekocht voor vrienden. Gingen de schakelaars op den duur allemaal stuk![]()
Koop gewoon een Nitecore, die zijn goed
Er kwam wel een bak licht uit inderdaad. Maar voor de rest een echte miskoop.quote:Op maandag 14 september 2015 12:36 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Raysoon, hetzelfde als Ultrafire (alleen anders bedrukt inderdaad). Wel een dikke vette Cree XM-L2 T6 led erin, wat dat betreft is het echt tof, komt ontzettend veel licht vanaf.
Toch raar, want mijn chineese lamp die ik in Tsjechië gekocht heb (5W police staat erop) voor een prijs van 5 euro die doet het jaar na jaar super..
Thanks voor de tip! Ik kende alleen ledlenser, maar Nitecore ziet er ook erg goed (zoniet beter kwa lumen) uit zeg!
Tof ding, ik heb zelf even vlug gekeken en kwam ook op dat model uit, die 41 en 43 euro lijken mij eigenlijk de perfecte prijs voor een dergelijke lamp. Ik ga het ook even in de gaten houden en mocht mijn andere lampje overlijden, dan ga ik zeker voor dit zaklampje, die USB en batterij indicatie zijn gewoon weg super.quote:Op maandag 14 september 2015 13:10 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Er kwam wel een bak licht uit inderdaad. Maar voor de rest een echte miskoop.
Zit nu te kijken naar een NiteCore MH20. Heb je ook geen aparte lader nodig. Hij was pas bij gearbest 41 euro en pas bij banggood 43 maar had elke keer geen tijd om hem te bestellen![]()
Nu wachten op de volgende aanbieding
Hij is in de aanbieding voor 40,54! http://www.banggood.com/N(...)-18650-p-973709.htmlquote:Op maandag 14 september 2015 13:13 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Tof ding, ik heb zelf even vlug gekeken en kwam ook op dat model uit, die 41 en 43 euro lijken mij eigenlijk de perfecte prijs voor een dergelijke lamp. Ik ga het ook even in de gaten houden en mocht mijn andere lampje overlijden, dan ga ik zeker voor dit zaklampje, die USB en batterij indicatie zijn gewoon weg super.
Waterdichtheid is voor mij een must, werk in een fabriek met vele waterrijke aspecten.
Maar lag dat daadwerkelijk aan het product?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:36 schreef bruinwerker het volgende:
Ik had zon ding gekocht:https://www.google.nl/sea(...)rc=WDrt3kT0DV_9TM%3A had ik bijna mijn oog uit geprikt.
nee, maar als ik het niet had gekocht was het niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:15 schreef N22 het volgende:
[..]
Maar lag dat daadwerkelijk aan het product?
ligt niet aan je Oneplus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:00 schreef Pindasoepje het volgende:
Awei oordopjes die nep bleken te zijn , laatst nog een neppe mi band die niet wilde opladen en de allergrootste miskoop is toch wel m'n oneplus one. Ik kom met geen mogelijkheid meer op wifi ermee sinds de ddos aanval op ziggo
helaas niet meerquote:Op donderdag 17 september 2015 18:29 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Hij is in de aanbieding voor 40,54! http://www.banggood.com/N(...)-18650-p-973709.html
Dan nu weer niet meer......quote:Op maandag 21 september 2015 16:00 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Nu weer wel
http://www.banggood.com/N(...)-18650-p-973709.html
en nu weer wel..quote:Op dinsdag 22 september 2015 03:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dan nu weer niet meer......
CN Warehouse ¤ 72.07
EU Warehouse ¤ 66.70
......![]()
Wow haha.. That sucksquote:Op woensdag 23 september 2015 19:09 schreef masterbeuner het volgende:
Iphone lader die me iphone heeft opgeblazen....
bami panghangquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:32 schreef BlazingV2 het volgende:
De saté met uitjes. Hé bah, volgende keer gewoon weer varkenssaté bij de bami panghang
W00fer... Waarom denk jij dat een mes uit China meer mensen zal doden dan een mes uit Nederland?quote:Op zondag 13 september 2015 19:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
It's not the gun that kills, it's the person behind it.
85 centquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:51 schreef NothingHappened het volgende:
Een externe usb geluidskaart van 85 cent. Ik weet nog dat ik dacht "ben benieuwd of hij het doet"....nee dus. Het lampje brandt wel.
Zo'n slecht merk dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:02 schreef okedoei het volgende:
Smartphone van 75 euro die binnen 6 maanden al helemaal naar de kanker was
Dat is toch gewoon de neppe SJCAM?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Topicspace het volgende:
SJ4000 PANNOVO om mijn snorkel ervaring te filmen op vakantie.
Ik dacht ik gebruik dat ding toch maar eenmalig dus om nu daarvoor een GoPro te kopen...
Paar keer thuis uitgetest, onderwater ook e.d. en dat werkt goed. Filmpjes waren redelijk te noemen en goed genoeg voor Facebook/Instagram.
Uiteindelijk daar aangekomen met het ding, krijg ik de melding "Batterij leeg" vreemd maarja misschien per ongeluk aan gelaten. Na het opladen ging het ding gewoon helemaal never nooit niet meer aan.
¤51,- nu in de prullenbak want garantie heb je toch niet.
klopt, zijn heel veel cloontjes van.quote:
I know, alleen jammer van het missende schermpje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
klopt, zijn heel veel cloontjes van.
Tegenwoowrdig is er de Xiaomi Yi.
daar komen echt strakke beelden uit!
Welke had je dan?quote:Op maandag 2 november 2015 20:13 schreef ReadyPlayerOne het volgende:
Zn kabel tester die meet hoeveel ampere die (vaak) waardeloze kabels van China doorlaten. Als ik dat ding tussen mijn smartphone en lader hing deed mn touchscreen van mijn telefoon raar en vertrouwde ik de zaak voor geen meter meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |