Die felicitaties via Facebook lijken me sowieso weinig waard.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:26 schreef Molurus het volgende:
Ah ja... hij dacht dus dat hij een willekeurige Joost Zwagerman waar hij nog nooit van had gehoord aan het feliciteren was... en realiseerde zich net te laat dat het "de" Joost Zwagerman was.
Dan weten we ook weer hoeveel de felicitaties van Krol waard zijn.
Dit zou ongetwijfeld zijn toch al zwartgallige kijk op de wereld nog verder hebben gevoed.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:32 schreef Leandra het volgende:
Overigens verwacht ik dat Joost Zwagerman hem juist volgde vanwege dit soort domme dingen, dus wellicht had hij nog wel lol gehad van zoveel domheid.
Tsja, dat is wel wat werkt bij zijn doelgroep. Die omaatjes denken nog dat een bericht op fb betekent dat iemand echt bij je betrokken is.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:47 schreef Isegrim het volgende:
Wat een mafklapper dat hij al zijn volgers gaat lopen feliciteren.
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:55 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga nu Henk Krol volgen puur voor de felicitatie.
Eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:59 schreef golfer het volgende:
Gewoon een stommiteit, maar geen reden om die man (ben er ook geen fan van) nu publiekelijk zo aan de schandpaal te nagelen en er steeds maar over door te gaan.
Hemeltergende treurigheid die reacties hier. Man man man. Iemand maakt een foutje, tsjonge.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:59 schreef golfer het volgende:
Gewoon een stommiteit, maar geen reden om die man (ben er ook geen fan van) nu publiekelijk zo aan de schandpaal te nagelen en er steeds maar over door te gaan.
Politici aan de schandpaal nagelen voor het zeggen of doen van domme dingen zouden we juist veel vaker moeten doen, dat doen we veel te weinig.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:59 schreef golfer het volgende:
Mwah, Henk Krol was voor de zoveelste keer weer iets vergeten of had het verkeerd begrepen, wordt wel een beetje story of his life hč....quote:Op woensdag 18 november 2015 13:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hemeltergende treurigheid die reacties hier. Man man man. Iemand maakt een foutje, tsjonge.
Geen foutje, een enorme blunder.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hemeltergende treurigheid die reacties hier. Man man man. Iemand maakt een foutje, tsjonge.
Maar omdat iemand geeoon een lijstje afgaat dat door Facebook geserveerd wordt? Dit heeft niets met politiek te maken.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Politici aan de schandpaal nagelen voor het zeggen of doen van domme dingen zouden we juist veel vaker moeten doen, dat doen we veel te weinig.
Dat vind ik op zichzelf al niet zo snugger.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar omdat iemand geeoon een lijstje afgaat dat door Facebook geserveerd wordt?
Klopt. Ten aanzien van politieke kwesties is dat belangrijker dan in dit geval.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Dit heeft niets met politiek te maken.
Ik ben oprecht verbaasd over de pure domheid hiervan. Zowel tav het copy-pasten van verjaarswensen aan mensen die je niet kent als het geheel niet opletten aan wie ze worden verstuurd.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:50 schreef Stompzinnig het volgende:
En verbaasd doen dat iemand een verjaardagswens copy paste vind ik al helemaal simpel.
Die nabestaanden liggen ongetwijfeld dubbel van het lachen en zullen het hebben laten staan in de wetenschap dat Joost er ook de ironie van zou hebben ingezien. Zou ik ook gedaan hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Als zijn nabestaanden het vervelend vinden hadden ze zijn account moeten verwijderen en verder moet niemand zeuren.
Nouja, het zegt wel wat over een politicus dat hij het nieuwe niet volgt / niet onthoudt. En de waarheid vervolgens gaat verdraaien in die facebook post, want dat gelooft natuurlijk niemand.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar omdat iemand geeoon een lijstje afgaat dat door Facebook geserveerd wordt? Dit heeft niets met politiek te maken.
En verbaasd doen dat iemand een verjaardagswens copy paste vind ik al helemaal simpel.
Als zijn nabestaanden het vervelend vinden hadden ze zijn account moeten verwijderen en verder moet niemand zeuren.
Want? Het kan toch zijn dat je er af en toe nog naar wilt kijken?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:56 schreef golfer het volgende:
Inderdaad ook wat raar om een Facebook-account van een overledene aan te houden.
Zou ik als familielid wel doen, ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:59 schreef Leandra het volgende:
Want? Het kan toch zijn dat je er af en toe nog naar wilt kijken?
Twitter, FOK!account en allerlei andere dingen ook maar gelijk wissen als iemand dood is?
Ja? Zodat een ander als Golfer op FOK! kan gaan posten?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik als familielid wel doen, ja.
Het zegt vooral hoe persoonlijk hij betrokken is bij de verjaardag van zijn Facebookvrienden. En dan ook nog dat persoonlijk ogende berichtje.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen foutje, een enorme blunder.
Maar goed, dat kan inderdaad ook gebeuren als je Henk Krol heet.
Dat kan, want ik heet golfer zonder hoofdletter.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Leandra het volgende:
Ja? Zodat een ander als Golfer op FOK! kan gaan posten?
Ik heb twee overleden personen op mijn friends list staan, en die accounts bestaan nog steeds. Zo nu en dan komen er alleraardigste reacties op binnen. "Jammer dat je er niet meer bent, je zou hebben genoten van dit of dat...".quote:Op woensdag 18 november 2015 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik als familielid wel doen, ja.
Enorm inderdaad!quote:Op woensdag 18 november 2015 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen foutje, een enorme blunder.
Maar goed, dat kan inderdaad ook gebeuren als je Henk Krol heet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |