Het is ook lastig om van de ulliminati en de rockefalo's en het zionischtisch gedachtengoed over te stappen naar de arabische ulliminatie gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:22 schreef jogy het volgende:
Trouwens even een opmerking, op het moment komt dit nog niet uit de verf als een BNW topic eigenlijk. Al deze zaken worden al behandeld in NWS. De titel is redelijk BNW maar de inhoud nog niet echt zeg maar.
Geen excuus, maar een legitieme reden. De mogelijkheid tot privacy is voor iedereen van belang, zowel vluchteling als asielbieder. Dit is dan ook niet echt een constructieve oplossing.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Het vaste excuus 'mijn huis is te klein'.. geen enkel kamertje over of een zolder die om te bouwen valt met wat improvisatie?
Was het niet een CU-er die het idee naar voren bracht ,maar zelf het niet doet ?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Het vaste excuus 'mijn huis is te klein'.. geen enkel kamertje over of een zolder die om te bouwen valt met wat improvisatie? Ik vind het een stom plan, mensen weten niet waar ze aan beginnen. Bovendien als je je bejaarde vader/moeder of ander familielid in huis wil nemen ben je aan tig regels gebonden en wordt men overal op gekort.
Aan de reacties te lezen is dit plan dus alleen weggelegd voor mensen met een kas van een huis. Laat de BN'ers dan maar het goede voorbeeld geven. Die gaan vast straks weer een liedje zingen. Of ons Koningshuis, ruimte zat in Huize Ten Bosch, Drakensteyn of Soestdijk daar wordt toch niks nuttigs mee gedaan.
Die zit in een verhuizingquote:Op donderdag 10 september 2015 12:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Was het niet een CU-er die het idee naar voren bracht ,maar zelf het niet doet ?
Het is al jaren een groot probleem voor europa, het probleem wordt nu onbeheersbaar.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die zit in een verhuizing
http://www.telegraaf.nl/b(...)lf_niet_thuis__.html
Deze mensen zijn met voorbedachte rade deze kant op gestuurd want het gaat een groot probleem worden voor Europa.
You go girlquote:Op donderdag 10 september 2015 12:57 schreef MotherFoker het volgende:
In plaats van te janken en te wachten totdat de pleuris uitbreekt zouden jullie ook gewoon eens wat kunnen doen,dan alleen maar lopen janken dat de Elite en shit niks doet en dat jullie je zo in de steek gelaten voelen. Haal jullie ballen eens uit de reet van Rutte en kom dan anders godverdomme in opstand en trap dan niet in dat slappe verkiezings gelul van hem. Een ding waar jullie goed in zijn is zeker, janken janken janken en wachten totdat het fout gaat maar wel anderen afzeiken. En kom niet aan met het: "Ja maar ze luisteren toch niet naar ons." Gebruik dan het stukje van je hersenen dat nog over is van al het alu-hoedjes gedoe en doe er wat aan. Maar als ik jullie alleen maar hoor klagen zijn jullie net zo zwak als kabinet Rutte 2.
Helemaal mee eens, maar wat stel jij voor dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:57 schreef MotherFoker het volgende:
In plaats van te janken en te wachten totdat de pleuris uitbreekt zouden jullie ook gewoon eens wat kunnen doen,dan alleen maar lopen janken dat de Elite en shit niks doet en dat jullie je zo in de steek gelaten voelen. Haal jullie ballen eens uit de reet van Rutte en kom dan anders godverdomme in opstand en trap dan niet in dat slappe verkiezings gelul van hem. Een ding waar jullie goed in zijn is zeker, janken janken janken en wachten totdat het fout gaat maar wel anderen afzeiken. En kom niet aan met het: "Ja maar ze luisteren toch niet naar ons." Gebruik dan het stukje van je hersenen dat nog over is van al het alu-hoedjes gedoe en doe er wat aan. Maar als ik jullie alleen maar hoor klagen zijn jullie net zo zwak als kabinet Rutte 2.
Het begint al bij de kleine dingen, stop Rutte achterna te lopen als een klein hondje, en twee maak een plan zorg dat je met iemand contact op neemt of hou een handtekeningen actie zodat ze kunnen zien dat er wel degelijk mensen zat zijn! En dan bedoel ik niet dat delen op facebook maar echt actie ondernemen! Je moet er wel wat voor doen om vooruitgang te zien.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar wat stel jij voor dan?
Nou voorruit dan maarquote:Op donderdag 10 september 2015 11:22 schreef jogy het volgende:
Trouwens even een opmerking, op het moment komt dit nog niet uit de verf als een BNW topic eigenlijk. Al deze zaken worden al behandeld in NWS. De titel is redelijk BNW maar de inhoud nog niet echt zeg maar.
Dat politici hypocriet zijn ligt in de lijn der verwachtingenquote:Op donderdag 10 september 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die zit in een verhuizing
http://www.telegraaf.nl/b(...)lf_niet_thuis__.html
Deze mensen zijn met voorbedachte rade deze kant op gestuurd want het gaat een groot probleem worden voor Europa.
Er zijn ook vierkante kilometers lege kantoorgebouwen.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Het vaste excuus 'mijn huis is te klein'.. geen enkel kamertje over of een zolder die om te bouwen valt met wat improvisatie? Ik vind het een stom plan, mensen weten niet waar ze aan beginnen. Bovendien als je je bejaarde vader/moeder of ander familielid in huis wil nemen ben je aan tig regels gebonden en wordt men overal op gekort.
Aan de reacties te lezen is dit plan dus alleen weggelegd voor mensen met een kas van een huis. Laat de BN'ers dan maar het goede voorbeeld geven. Die gaan vast straks weer een liedje zingen. Of ons Koningshuis, ruimte zat in Huize Ten Bosch, Drakensteyn of Soestdijk daar wordt toch niks nuttigs mee gedaan.
Je denkt toch niet dat daar overlap in zit?quote:Op donderdag 10 september 2015 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
Dat politici hypocriet zijn ligt in de lijn der verwachtingen
Wat ik niet snap dat een vrij groot deel van de Nederlanders weigeren hun bloedeigen moeder in huis te nemen
Maar voor een potentiële isis strijder gaan de deuren wijd open![]()
Als iemand hier een verklaring voor heeft hoor ik het graag !
Zoals mensen informeren dat we zijn 'n heleboel leugens vertelt.bvb.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het begint al bij de kleine dingen, stop Rutte achterna te lopen als een klein hondje, en twee maak een plan zorg dat je met iemand contact op neemt of hou een handtekeningen actie zodat ze kunnen zien dat er wel degelijk mensen zat zijn! En dan bedoel ik niet dat delen op facebook maar echt actie ondernemen! Je moet er wel wat voor doen om vooruitgang te zien.
Ik heb het idee dat er maar weinig Nederlanders ervoor te porren zijn. Een dekentje kopen, inzamelacties om van je ouwe goed af te komen, een donatie hier en daar dan houdt het al snel op met de meelevendheid.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat ik niet snap dat een vrij groot deel van de Nederlanders weigeren hun bloedeigen moeder in huis te nemen
percentueel is het een verwaarloosbaar aantal mensen die IS actief aanhangen. 4000 mensen op een aantal van 300000 of zo? En IS zie ik er ook nog wel voor aan om het aantal kansloos aan te dikken, dus zelfs die 4000 is twijfelachtig. Het is een patriarchale organisatie dus kan je er wel vanuit gaan ze het groter maken dan ie eigenlijk is.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja , juichende hordes de straat op met 9/11quote:Op donderdag 10 september 2015 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
percentueel is het een verwaarloosbaar aantal mensen die IS actief aanhangen. 4000 mensen op een aantal van 300000 of zo? En IS zie ik er ook nog wel voor aan om het aantal kansloos aan te dikken, dus zelfs die 4000 is twijfelachtig. Het is een patriarchale organisatie dus kan je er wel vanuit gaan ze het groter maken dan ie eigenlijk is.
Ach jezus, ik schreeuw even geen moord en brandquote:Op donderdag 10 september 2015 16:01 schreef Dance99Vv het volgende:
Guthmensch Yogy sluit even de ogen, wordt wakker schaap!
Goeie vraag, ali_boo heeft in ieder geval al een goeie voorzet gegeven wat dat betreft. Dat de immigranten allemaal zwaard-dragende IS terroristen zijn kan ook in NWS verkondigd worden.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:04 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu het BNW-gehalte en wie trekt er aan die burgeroorlogtouwtjes?
De grote satan Amerika trekt hard aan touwtjes, ze willen hier in europa ook een gemilitariseerde politie, das goed voor de handel en wall-street.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:04 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu het BNW-gehalte en wie trekt er aan die burgeroorlogtouwtjes?
Dat stuk over de schepping van een Eurasian/Negroïde-ras?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:05 schreef jogy het volgende:
Goeie vraag, ali_boo heeft in ieder geval al een goeie voorzet gegeven wat dat betreft. .
En dat blijkt waaruit, volgens jou?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:10 schreef Dance99Vv het volgende:
De grote satan Amerika trekt hard aan touwtjes, ze willen hier in europa ook een gemilitariseerde politie, das goed voor de handel en wall-street.
Dat het over, zullen we zeggen, 500 tot 1000 jaar misschien echt zo is dat er een globaal gemengd ras is lijkt me een redelijk natuurlijke ontwikkeling ja. Maar dat stuk gaat erover dat het dus een gepland iets is en geen 'natuurlijk' proces. Of dat het 'natuurlijke proces' een handje geholpen wordt door onrust te zaaien waardoor hele groeperingen vluchten naar gebieden met een heel andere demografie.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat stuk over de schepping van een Eurasian/Negroïde-ras?
Denk dat dat gewoon een uitvloeisel is van de globalisering en niks anders. Ook niets vreselijks, maar imo juist een mooie ontwikkeling richting wereldburgerschap.
Zoiets, denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat stuk heeft imo een hoog fanta-gehalte.
Maar er gaat dus een burgeroorlog woeden met als doel om samen te smelten ...
Sounds legit. Of ...
De verkrachtende barbaren komen!
Op wiens initiatief wordt het midden oosten platgebombardeerd?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat blijkt waaruit, volgens jou?
En de VS sturen ook al de vluchtelingen onze kant op?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:32 schreef Dance99Vv het volgende:
Op wiens initiatief wordt het midden oosten platgebombardeerd?
Op wiens initiatief wordt het ttp er door gedrukt?
Wie levert er aan alles en iedereen wapens?
Wie wil er zo graag wereldpolitie-agentje spelen?
Wie zet alles naar zijn hand, goedschiks of kwaadschiks?
petrodollar, ringing a bell?
tsee dat dat hier nog uitgelegd moet worden
Mja, één ding is wel zo; Er hoeft alleen maar onrust gezaaid te worden, de vluchtelingenstroom is onderhand wel redelijk voorspelbaar geworden. Dat regelt zichzelf wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de VS sturen ook al de vluchtelingen onze kant op?
En het grote einddoel van de VS is dat Europa hieraan ten onder gaat? Wat zou daar het voordeel van kunnen zijn? Of hangt dat weer samen met de beoogde massale inkrimping van de wereldbevolking?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:36 schreef jogy het volgende:
Mja, één ding is wel zo; Er hoeft alleen maar onrust gezaaid te worden, de vluchtelingenstroom is onderhand wel redelijk voorspelbaar geworden. Dat regelt zichzelf wel.
Volgens mij zorgen de immigranten juist voor een hoger gemiddeld aantal kinderen per persoon als ik het goed heb, dus dat zal het niet zijn. En stiekem heb ik niet echt het idee dat de VS er daadwerkelijk iets mee van doen heeft, in ieder geval niet bewust hoor. Die willen gewoon vrijheid en democratie verspreiden in landen met veel grondstoffen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het grote einddoel van de VS is dat Europa hieraan ten onder gaat? Wat zou daar het voordeel van kunnen zijn? Of hangt dat weer samen met de beoogde massale inkrimping van de wereldbevolking?
Maar dan uiteraard wel de Amerikaanse vorm van vrijheid en democratie. In ruil voor die grondstoffen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:48 schreef jogy het volgende:
Volgens mij zorgen de immigranten juist voor een hoger gemiddeld aantal kinderen per persoon als ik het goed heb, dus dat zal het niet zijn. En stiekem heb ik niet echt het idee dat de VS er daadwerkelijk iets mee van doen heeft, in ieder geval niet bewust hoor. Die willen gewoon vrijheid en democratie verspreiden in landen met veel grondstoffen.
Vergeet die massale inkrimping , die komt er niet. Is ook een westers idee.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het grote einddoel van de VS is dat Europa hieraan ten onder gaat? Wat zou daar het voordeel van kunnen zijn? Of hangt dat weer samen met de beoogde massale inkrimping van de wereldbevolking?
Dat het voor de VS een win win... win situatie is wil ik zeker wel geloven. Wapenhandel-win, olie-win en bondgenoten indirect verzwakken door een vluchtelingenstroom en onvrede over die vluchtelingen te zaaien - winquote:Op donderdag 10 september 2015 16:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vergeet die massale inkrimping , die komt er niet. Is ook een westers idee.
En ja europa gaat hieraan ten onder, is het niet financieel dan wel cultureel.
Het voordeel is straks een sterkere dollar en het behoud van de dollar als wereldmunt.
Daar wijst Martin Armstrong al een lange tijd op.
Oh, je gooit het over de Maxima-boeg.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef Copycat het volgende:
En wat is eigenlijk precies de Europese Cultuur?
Zij stelde dezelfde vraag? Maar legitiem is-ie wel, vind ik. Volgens mij bestaat er nl niet zoiets als De Europese Cultuur.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:11 schreef jogy het volgende:
Oh, je gooit het over de Maxima-boeg..
Nou eigenlijk is die er wel , maar is bepaald door het time-frame waarin je die vraag wil beantwoorden.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij stelde dezelfde vraag? Maar legitiem is-ie wel, vind ik. Volgens mij bestaat er nl niet zoiets als De Europese Cultuur.
Dan hoef ik dat niet te beantwoorden, kijk om je heen en je hebt je cultuurantwoordquote:Op donderdag 10 september 2015 17:50 schreef Copycat het volgende:
We leven in het nu, dus lijkt me de huidige time frame wel geschikt.
Europese cultuur is niet hetzelfde als Nederlandse cultuur ...quote:Op donderdag 10 september 2015 17:54 schreef Dance99Vv het volgende:
Dan hoef ik dat niet te beantwoorden, kijk om je heen en je hebt je cultuurantwoord
...watquote:Op donderdag 10 september 2015 16:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat het voor de VS een win win... win situatie is wil ik zeker wel geloven. Wapenhandel-win, olie-win en bondgenoten indirect verzwakken door een vluchtelingenstroom en onvrede over die vluchtelingen te zaaien - win
Je kan mij miet wijs maken dat een verzwakte navelstarende EU geen voordelen brengt voor de VS.quote:
Dan zal ik het ook maar niet proberen!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan mij miet wijs maken dat een verzwakte navelstarende EU geen voordelen brengt voor de VS.
Europese (homogene) cultuur bestaat niet buiten de historie van oorlogen en genootschappen met elkaar. (En de voorkeur en afkeer tussen de landen) Een beetje woordvervuiling erbij en dan heb je het wel gehad denk ik. Europese Cultuur is niet meer dan de clichés van elk land bij elkaar verzameld. Een verzameling van alle landelijke culturen.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Europese cultuur is niet hetzelfde als Nederlandse cultuur ...
Maar neem je tijd, ik ga met mijn oppaskind Horrible Histories kijken en onderwijl simultaan vertalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |