Als er echt wat is dan wordt dat natuurlijk meteen gemeld aan de meldkamer en dan komt er gewoon wat er maar nodig is.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja dat dus, stel er is echt wat, dan zul je toch een andere kazerne moeten oproepen, dus snap ik niet dat ze dat niet meteen doen.
Denk dat daar wel procedures voor zijn.. Je rent met een slang naar buiten en gooit die in de waterput, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja dat dus, stel er is echt wat, dan zul je toch een andere kazerne moeten oproepen, dus snap ik niet dat ze dat niet meteen doen.
Wij blussen hier niet met water, maar met zand.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk dat daar wel procedures voor zijn.. Je rent met een slang naar buiten en gooit die in de waterput, bijvoorbeeld?
Die grap heb ik vorige week al 3 keer gemaakt, en toen moest ook niemand lachen.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Triggershot het volgende:
dan weet je toch niet hoe snel je terug naar Syrië terug moet?
Damn.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Triggershot het volgende:
Ben je in Syrië gemarteld, gebombardeerd, onthoofdingen, kruisigingen, verkrachting en rondvliegende ledematen gezien, lukt het je om te vluchten, vlucht je de terreur door naar het Westen te komen en zie je dit :
http://www.dumpert.nl/med(...)om_in_apeldoorn.html
dan weet je toch niet hoe snel je terug naar Syrië terug moet?
Moet er wel een pomp tussen zitten ..quote:Op donderdag 10 september 2015 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk dat daar wel procedures voor zijn.. Je rent met een slang naar buiten en gooit die in de waterput, bijvoorbeeld?
Ja ze hebben toch zo'n ding wat ze laten zakken in het rioolquote:Op donderdag 10 september 2015 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet er wel een pomp tussen zitten ..
Hahaha. Hierom moest ik wel lachenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die grap heb ik vorige week al 3 keer gemaakt, en toen moest ook niemand lachen.
Het kan dus wel erger dan het koningslied.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Damn.
Even het koningslied opzetten
Dat komt weinig voor hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ze hebben toch zo'n ding wat ze laten zakken in het riool
Wij hebben hier wel een grote dompelpomp, en een kanaal achter de kazerne, maar als er brand is moet je dat er toch eerst uit zien te krijgen.quote:
Yup, maar dat zeg ik.. als er echt iets is en ze kunnen zelf niet bij hun spullen dan komt er wel een ander korps natuurlijk. Zou wel een apart verhaal zijn, kan mij niet zo snel voorhalen of dat ooit eens gebeurd is.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een grote dompelpomp, en een kanaal achter de kazerne, maar als er brand is moet je dat er toch eerst uit zien te krijgen.
Ja maar daarom snap ik niet dat ze eerst hun eigen mensen oppiepen, bij een brandalarm kun je dan toch beter eentje laten komen uit een andere kazerne, die is er ook binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yup, maar dat zeg ik.. als er echt iets is en ze kunnen zelf niet bij hun spullen dan komt er wel een ander korps natuurlijk. Zou wel een apart verhaal zijn, kan mij niet zo snel voorhalen of dat ooit eens gebeurd is.
Water uit het riool gebruiken? Meh. Zat andere opties. Desnoods leggen ze een paar dikke slangen voor grootwatertransport van een paar kilometer. Hebben ze hier ook gedaan bij een grote fik.quote:
Ja, ik weet verder ook niet hoe dat protocol in elkaar steekt.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar daarom snap ik niet dat ze eerst hun eigen mensen oppiepen, bij een brandalarm kun je dan toch beter eentje laten komen uit een andere kazerne, die is er ook binnen 10 minuten.
Als er nu echt wat zou zijn, en alles al vol rook staat kunnen ze dus niet bij hun spul, moeten ze alsnog bellen voor een ander, en ben je zo 20 minuten verder.
Maar hoelang zijn ze daar mee bezig?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Water uit het riool gebruiken? Meh. Zat andere opties. Desnoods leggen ze een paar dikke slangen voor grootwatertransport van een paar kilometer. Hebben ze hier ook gedaan bij een grote fik.
In het geval van die kazerne hier niet zo lang, want daar achter ligt een kanaal.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar hoelang zijn ze daar mee bezig?
Deze was wel nice, daar was ik ook bijquote:Op donderdag 10 september 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
Wij hebben nooit van die grote branden.
Die brand was hierquote:Op donderdag 10 september 2015 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze was wel nice, daar was ik ook bij
En natuurlijk de Grote Kerk brand in Haarlem, daar zijn toen 3 brandweermannen omgekomen.
Ligt eraan waar de spullen vandaan moeten komen, niet elk korps heeft die spullen. Hier moet het uit Haarlem komen bijvoorbeeld. En die slangen rollen ze gewoon met een voertuig uit, pomp er tussen, aansluiten en spuiten met die hap.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar hoelang zijn ze daar mee bezig?
Lekker pittig.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die brand was hier
Daar zat ik tegen over op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |