Neequote:Op donderdag 10 september 2015 17:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Kan ik het nog goedmaken?
Old Skool. Jeejquote:Op donderdag 10 september 2015 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond maar weer eens de classics spelenhttps://store.playstation(...)_00-GTAPS2DIGTRILOGY
Volgens mij kun je gewoon een mailtje naar forum@fok.nl sturen als je weer toegang tot dat oude account wilt krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit gepost. Heb wel een één jaar oude account waar ik niet meer kan inloggen
Zie mijn voornaam
quote:10-09-15 18:35:55 Politie Flevoland MNL_fvl Scandinavielaan/Urkerweg Emmeloord Ongeval/Wegvervoer/Letsel fietser/auto
0730000 Politie Monitorcode
Wie heb je aangeredenquote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki wat is deze, ik was een uur geleden ofzo getuige bij een aanrijding, zie ik nu pas een P2000 bericht komen terwijl de politie er allang was
[..]
Ja, vreemd. Geen idee.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki wat is deze, ik was een uur geleden ofzo getuige bij een aanrijding, zie ik nu pas een P2000 bericht komen terwijl de politie er allang was
[..]
Blijkbaar staat er een woordvoerderquote:Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alle plaatselijke persfotograven die kant op, is er niks meer te zien
quote:18:36:13 10-09-15 GROUP-1 MNL_fvl Scandinavielaan/Urkerweg Emmeloord Ongeval/Wegvervoer/Letsel fietser/auto
0730316 Politie Eenheid Midden-Nederland (Persinfo Flevoland)
Nouja, die man kwam nogal verward over, ik heb mijn gegevens bij de politie achter gelaten en naar huis gegaan, kan zijn dat ze alsnog een ambulance hebben laten komen.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er een woordvoerder
[..]
Dit is ook wel een leuke melding.quote:18:33:13 10-09-15 GROUP-1 PRIO 1 : IncGrp10 5134 Brandweerkazerne Emmeloord Nijverheidstraat 34 Emmeloord 8301AD Melding via PAC
0701601 BRW Flevoland (Emmeloord) (Besturing Kazerne)
0700613 BRW Flevoland (Emmeloord) (Blusgroep 1A)
0700614 BRW Flevoland (Emmeloord) (Blusgroep 1B)
0701602 BRW Flevoland (Emmeloord) (Lichtkrant)
Die is ingetrokken.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuke melding.
Kan gebeuren, door storing of wat rookontwikkeling bij het koken bijvoorbeeld. En omdat die dingen zijn aangesloten op een automatisch alarmsysteem wordt die melding doorgedrukt.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar toch, een brandalarm in de brandweerkazerne
Welke brandweerauto neem je danquote:Op donderdag 10 september 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan gebeuren, door storing of wat rookontwikkeling bij het koken bijvoorbeeld. En omdat die dingen zijn aangesloten op een automatisch alarmsysteem wordt die melding doorgedrukt.
Hebben we hier op de kazerne ook wel gehad.
Nouja dat dus, stel er is echt wat, dan zul je toch een andere kazerne moeten oproepen, dus snap ik niet dat ze dat niet meteen doen.quote:
Bedankt spuit 11.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Triggershot het volgende:
Ben je in Syrië gemarteld, gebombardeerd, onthoofdingen, kruisigingen, verkrachting en rondvliegende ledematen gezien, lukt het je om te vluchten, vlucht je de terreur door naar het Westen te komen en zie je dit :
http://www.dumpert.nl/med(...)om_in_apeldoorn.html
dan weet je toch niet hoe snel je terug naar Syrië terug moet?
Sorry voor de shockerende beelden.quote:
Die gingen hier vorig weekend al rond man, ik was het net weer een beetje vergeten allemaal.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry voor de schokkende beelden.
Dat is niet meer nodig. Ik heb dit toch al in gebruik.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een mailtje naar forum@fok.nl sturen als je weer toegang tot dat oude account wilt krijgen.
Ik wilde benadrukken hoe erg het is.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die gingen hier vorig weekend al rond man, ik was het net weer een beetje vergeten allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |