...quote:Op woensdag 9 september 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooohhhh, nou dan is het geregeld! Hamburgers, patatjes, mayo, filmpie of zo .. gezellig bij Yoki op bank. Je krijgt de selfies vanzelf wel op je Windows telefoon.
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
weet jij al wat de prijs van morgen is dan?
Ja, leer dat nou eens ...quote:Op woensdag 9 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, jij noemt dat natuurlijk friet. Sorry man.
Denk je is fissa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij klinkt als JeBroer, dus dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Dat past niet bij mijn accent.
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij klinkt als JeBroer, dus dat klopt wel ja.
Ik ben alwetendquote:
Nee, ik had toen een paar minuten van die chat meegekregen, toen had je zo'n Guy Fawkes masker op geloof ikquote:Op woensdag 9 september 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft ze het echt zo omschreven?![]()
.
Oh ja, mijn anonymous maskerquote:Op woensdag 9 september 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik had toen een paar minuten van die chat meegekregen, toen had je zo'n Guy Fawkes masker op geloof ik
Wat is dit?quote:Op woensdag 9 september 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar serieus,
Zo klink ik toch niet?
Nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 9 september 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar serieus,
Zo klink ik toch niet?
Ik luister nu ditquote:Op woensdag 9 september 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Muziek waar LTKDV naar luistert.
Tis echt een verschrikking.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Muziek waar LTKDV naar luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |