Ik durf niet te kijken...quote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Next! Ze hebben de wintercollectie weer aangevuld
Leuk! <3quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:03 schreef elamanilo het volgende:
Ohh, ik heb deze:
[ link | [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200219451%20012%2071%202736.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe lievelings! Staat echt zo cute, zal eens kijken of ik straks een foto kan maken <3
Jaa thnx voor melden!quote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Next! Ze hebben de wintercollectie weer aangevuld
quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:03 schreef elamanilo het volgende:
Ohh, ik heb deze:
[ link | [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200219451%20012%2071%202736.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe lievelings! Staat echt zo cute, zal eens kijken of ik straks een foto kan maken <3
Ja altijd lastig voor andermans kind.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Thx! De eerste vind ik leuk en staat haar denk ik wel goed! De tweede twijfel ik of ze die kan hebben. De derde vind ik wat te gown-erig. Ik vergeet Next altijd!
Daar heb ik ook aan gedachtquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk trouwens dat je de ultieme verjaardagsjurk zelf moet maken met een kek stofje Spees!
mwhehe ja hij sprong gelijk in mn oog zo van oeh mooie kleur! en toen had k em geplakt en dacht ik oh wacht... geelquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooie kleur die bovenstemaar die rockt ze echt niet nee
![]()
Die van z8 zijn echt het schoolvoorbeeld van wat ik heel lelijk vind, sorry
Die onderste gaat op de shortlist, die vind ik heel mooi
Kan je bestquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk trouwens dat je de ultieme verjaardagsjurk zelf moet maken met een kek stofje Spees!
Ja die is gaaf!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb onlangs voor E een lading jurkjes besteld (omdat ze dus geen broeken meer blieft) en ik vind deze zoooooo cool!
Uiteraardquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh die bloemenmartens! Mag ik dat linkje ook?
Zijn dat soort schoenen niet heel zwaar om te dragen? Ik vind ze ook wel leuk, maar ze lijken me zo grof (zeker als een kind smalle voetjes en enkeltjes heeft).quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
UiteraardOp Ebay!
Next heeft dus ook nep-docs, met wat fellere kleurtjes, en Ophelia postte in het vorige topic ook een linkje met wat meer gekleurde nep-docs.
Ja ik! Namens mijn grootste zoon bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 september 2015 06:59 schreef Dot. het volgende:
Wie zocht er laatst ook alweer een shirt met ambulance?
Niet echt een shirt, maar bij de Action zijn regenlaarsjes met ambulances erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |