SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Even wat updates over fut16
De accounts die zijn aangemaakt waar 2200 fp op staan verlopen op 21 september. Daar heb je geen fuck aan wilde je deze punten overzetten naar fut16 in the early Access of volledige game. Dat overzetten van FIFA points van fifa15 naar fifa16 gaat er ook niet komen lijkt er op anders hadden we al veel eerder een bericht gehad van EA net zoals vorig jaar.
De webapp kunnen we denk ik ook vergeten of in mindere mate wel beschikbaar maar geen transfermarkt op de webapp.
In Futdraft voor de mensen die het zich afvragen, je kan iedereen in Futdraft krijgen in de volledige game. Zelfs informs en de rest van de special cards. Nu kan het ook zijn dat er dus van 1 speler 2 informs zijn, dan kan je nog altijd zijn eerste IF krijgen in Futdraft. Ik denk dat ik merendeels Futdraft ga spelen omdat je daarmee de beste prijzen kan winnen en het kost buiten de 15k of 300fp geen contracten en fitness en je hebt kans om met iedereen te kunnen spelen.
Met de prijzen in Futdraft wat kan oplopen tot 50k en 100k packs kan je wel een team maken in de normale fut. Voor 15k speel je 4 potjes die coins opleveren en je krijgt nog eens de extra prijzen die minimaal 15k zijn. Prijzen zijn ook Tradeablequote:Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.
Webapp ziet er slecht uit ja. Wel heb ik gehoord dat EA het aantal accounts per console gaat limiteren dus misschien zijn ze toch nog bezig die auto-buyers te stoppen ipv toe te geven aan terreur.
Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningenquote:Op woensdag 9 september 2015 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Met de prijzen in Futdraft wat kan oplopen tot 50k en 100k packs kan je wel een team maken in de normale fut. Voor 15k speel je 4 potjes die coins opleveren en je krijgt nog eens de extra prijzen die minimaal 15k zijn. Prijzen zijn ook Tradeable
Buy-in van 25k ofzo? Anders kun je constant doorswitchen tot je een goed team hebtquote:Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningen.
Er zit een addertje onder het gras. Dat kan niet anders.
Zou wel tof zijn. Developers hebben het wel bevestigd tijdens interviews vanaf de gamescomquote:Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningen.
Er zit een addertje onder het gras. Dat kan niet anders.
15k om mee te doen aan de draft of 300fpquote:Op woensdag 9 september 2015 18:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Buy-in van 25k ofzo? Anders kun je constant doorswitchen tot je een goed team hebt
Oh ja ik zie tquote:Op woensdag 9 september 2015 18:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
15k om mee te doen aan de draft of 300fp
Webapp? Waar heb je dat kunnen zien, nu al?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.
Webapp ziet er slecht uit ja. Wel heb ik gehoord dat EA het aantal accounts per console gaat limiteren dus misschien zijn ze toch nog bezig die auto-buyers te stoppen ipv toe te geven aan terreur.
Hij bedoeld er mee dat het er slecht uit of we wel een webapp krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Webapp? Waar heb je dat kunnen zien, nu al?
Ah. Misverstand. Zou wel jammer zijn mochten we het niet krijgen, handelen aan het begin is wel lachen altijd.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij bedoeld er mee dat het er slecht uit of we wel een webapp krijgen.
PS4 = L2quote:Op woensdag 9 september 2015 17:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Waar zijn de flair passes gebleven?
Je broertje heet Maver?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef iPancakeMix het volgende:
Broertje doodgemaakt met mijn skills.
Vind het jammer van draft dat je na je 11 gekozen spelers nog ff rustig kan gaan wisselen.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:35 schreef DuTank het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe FIFA. Dat Draft spreekt me wel echt heel erg aan.
Jammer dat ik tot 5/6 november bij m'n ouders zit en tot die tijd dus niet kan spelen, op een paar dagen uitgezonderd.
Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vind het jammer van draft dat je na je 11 gekozen spelers nog ff rustig kan gaan wisselen.
Waarom wisselen na de start als het ervoor al kan?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.
Dat wisselen zal je straks wel echt nodig hebben.
Wel denk ik dat er veel gewisseld zal worden na de start.
Dat denk ik ook ja. Slaat ook eigenlijk nergens op dat je chem het zelfde blijft bij een wissel. Zouden ze best mogen veranderen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.
Dat wisselen zal je straks wel echt nodig hebben.
Wel denk ik dat er veel gewisseld zal worden na de start.
Chem.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom wisselen na de start als het ervoor al kan?
omdat er waarschijnlijk veel mensen voor 1 league gaan (die van de captain)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom wisselen na de start als het ervoor al kan?
quote:
Blijft je chem behouden als je na de aftrap wisselt?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat er waarschijnlijk veel mensen voor 1 league gaan (die van de captain)
Krijg je nog 1 of 2 toppers misschien die niet binnen de chem vallen, die wissel je dan in na de start.
Ja. (mits dat is 16 niet is veranderd dan, maar ga er even van uit dat het nog het zelfde is)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
[..]
Blijft je chem behouden als je na de aftrap wisselt?
Ja heel knap een skill doelpunt tegen iemand die alleen maar aan het tackelen is...quote:Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef iPancakeMix het volgende:
Broertje doodgemaakt met mijn skills.
Is mijn broertjequote:Op woensdag 9 september 2015 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heel knap een skill doelpunt tegen iemand die alleen maar aan het tackelen is...
Denk dat tegen de cpu een betere oefening is dan tegen je broertje als ik dat filmpje zo zie.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:40 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Is mijn broertjeHij speelt dit letterlijk 1 keer per jaar. Wel goed om op te oefenen.
Ik liet hem 4 doelpunten maken en vervolgens ging ik op m'n beste spelen. Uiteindelijk 6-4 gewonnen. Je moest hem eens met z'n controller zien smijtenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk dat tegen de cpu een betere oefening is dan tegen je broertje als ik dat filmpje zo zie.
Alleen jammer van dat commentaar. Klinkt als iemand die voor het eerst een stel schaamlippen ziet.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is ook wel een mooie skill goal van Lindgren.
Waarom zijn foto zo is?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:54 schreef dolf1010 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/phil-jones/6646
Wat is er met hem gebeurd dan?
Niet haten op dat geniale commentaar (geen idee wie het is trouwens)quote:Op donderdag 10 september 2015 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat commentaar. Klinkt als iemand die voor het eerst een stel schaamlippen ziet.
Ontkennen dat jij het niet bent die commentaar geeft. Originele is de Toure uit een pack op de webapp.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet haten op dat geniale commentaar (geen idee wie het is trouwens)
hoewittegedaquote:Op donderdag 10 september 2015 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ontkennen dat jij het niet bent die commentaar geeft. Originele is de Toure uit een pack op de webapp.
Voor 50,- heb ik de game 2 dagen eerder via de us store.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Mocht iemand nog FIFA 16 willen hebben voor een leuke prijs. Bij wehkamp is die voor 49,99 te bestellen en nog een tientje korting met de code zinin. Komen nog wel een paar euro verzendkosten bij
2 games inruilen bij de Gamemania en je hebt hem voor 25quote:Op donderdag 10 september 2015 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Mocht iemand nog FIFA 16 willen hebben voor een leuke prijs. Bij wehkamp is die voor 49,99 te bestellen en nog een tientje korting met de code zinin. Komen nog wel een paar euro verzendkosten bij
Ja klopt, maar volgens mij kan je die games dan beter los verkopen. Al is het altijd mooi meegenomen als die paar tientjes je niks boeit en je de games zat bent.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 games inruilen bij de Gamemania en je hebt hem voor 25
Yup zeker waar. Maar bij de gamemania ben je er snel vanaf en is het meteen geregeld.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij kan je die games dan beter los verkopen. Al is het altijd mooi meegenomen als die paar tientjes je niks boeit en je de games zat bent.
Misschien voor 1,5 weekquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:00 schreef gazhims3lv het volgende:
FUT15 Web App is offline ter voorbereiding op FUT16.. Zullen we dan toch weer een web app krijgen die werkt?
Prima. Kan je tenminste als beetje starters team maken. Daarna gebruik ik de web app toch amper.quote:
Nja, voor iemand zoals ik, die tot november niet kan spelen, zou een webapp wel leuk zijn om een beetje te traden. Dan heb ik tenminste wat kapitaal op kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Prima. Kan je tenminste als beetje starters team maken. Daarna gebruik ik de web app toch amper.
Ja lekker nuttig ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk wel webapp maar zonder trading erop of EA moet echt iets hebben gevonden tegen autobuyers
Dit dus. je kan dan packs open, dat was het dan wel weer.quote:
beetje packs openen op werk vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dus. je kan dan packs open, dat was het dan wel weer.
Zitten een hoop mongooltjes daar bij EA. Maar wanneer komt ie eigenlijk uit? Eind september ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Dat EA forum is ook een lachertje. Ik had een topic aangemaakt over fifa16 met de titel dat de full version anders zou spelen dan de demo, dat is ook bevestigd door FifaRalle op de stream gisteravond die in Canada is en de full version speelt. Topic liep als een trein, goede conversaties. Krijg ik vanochtend een mail dat de topic is verwijderd door Rob en dat ik een waarschuwing heb gekregen voor misleiding. Are you kidding me?? Beetje bang voor de reacties ofzo??
17e de early Access op de Xbox one and 24 september de release in Europa. 22e al in de USA.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zitten een hoop mongooltjes daar bij EA. Maar wanneer komt ie eigenlijk uit? Eind september ofzo?
Al die verschillende releases ook echtquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
17e de early Access op de Xbox one and 24 september de release in Europa. 22e al in de USA.
Best gul. 60 euroquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al die verschillende releases ook echt. Maar goed, ik zal 'm wel weer voor m'n verjaardag krijgen van m'n broertje. Zoals de afgelopen 4 jaar
Eindelijk een MOD die je wel aanpaktquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Dat EA forum is ook een lachertje. Ik had een topic aangemaakt over fifa16 met de titel dat de full version anders zou spelen dan de demo, dat is ook bevestigd door FifaRalle op de stream gisteravond die in Canada is en de full version speelt. Topic liep als een trein, goede conversaties. Krijg ik vanochtend een mail dat de topic is verwijderd door Rob en dat ik een waarschuwing heb gekregen voor misleiding. Are you kidding me?? Beetje bang voor de reacties ofzo??
De autobuyers zijn helemaal niet het probleem maar het genereren van coins op gemodificeerde consoles.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk wel webapp maar zonder trading erop of EA moet echt iets hebben gevonden tegen autobuyers
Wij zijn geen skere tatta's he. En hij krijgt vaak een game terugquote:
Zei ie ook wat exact het verschil is? Meer pace?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Gameplay is veel sneller. Zit nu naar Castro te kijken op Twitch die nu de demo speelt en die zegt ook dat de full version heel anders speelt. Castro heeft de hele week de full version gespeeld in Canadaquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zei ie ook wat exact het verschil is? Meer pace?
pace blijft dus belangrijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gameplay is veel sneller. Zit nu naar Castro te kijken op Twitch die nu de demo speelt en die zegt ook dat de full version heel anders speelt. Castro heeft de hele week de full version gespeeld in Canada
Je verwacht het niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef Lastpost het volgende:
dingen die in de demo van 16 een pluspunt voor mij zijn (als liefhebber van het échte voetbal)
uhuhquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
dat wordt dus gewoon alles uit de Russische league voor mij
FUT is toch wel even iets anders qua gameplay hé en dan kan ik wel doodleuk met m'n 70 pace 85 passing team gaan spelen maar dan raak je enkel gefrustreerd en daar speel ik geen spellen voor.quote:
lol, indd - vooral zn buddy Sturridgequote:Op zaterdag 12 september 2015 00:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Ieder jaar is de demo een totaal andere game. Let maar op straks start je FUT op en wordt je gewoon weer voorbij gewandeld door Doumbia en zijn hoerenvrienden.
Was jij niet nieuw met fut?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:18 schreef realbase het volgende:
[..]
lol, indd - vooral zn buddy Sturridge
heb FUT in 14 even gespeelt - geen tijd dus gestopt, ben fut in 15 voor de zomer begonnen ( beetje laat ) dus wel wat ervaring chiefquote:
Echt heel kut ja. Dat wordt weer veel snipen om een IF te kopen die ik wil hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:42 schreef Confetti het volgende:
http://fifaforums.easport(...)-price-ranges#latest
Price ranges lijken dus te blijven. Gelijk al veel minder zin. Je krijgt 100% weer gezeik met price ranges die voor geen meter kloppen waardoor spelers uitgestorven zijn voordat het spel goed en al begonnen is. Het werkt gewoon niet als alles handmatig geüpdatet moet worden. Dat houden ze 2 weken vol en dan is het wel weer klaar.
Hoe zo snipen? De goede informs zijn makkelijk te krijgen op de markt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt heel kut ja. Dat wordt weer veel snipen om een IF te kopen die ik wil hebben.
Jizzquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Maver24 het volgende:
Omg yes. Liga do Brasil terug in fifa16. Ronaldinho, Pato, Dede en nog veel meer. EA heeft het getweet
Vind ik dus ook. Door priceranges kon ik opeens spelers kopen die normaal absoluut niet haalbaar waren. Wel is het belangrijk dat EA de ranges vaker update..quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Price ranges zijn 10x beter dan een open markt. Zeker als ze vanaf het begin ingevoerd worden. Messi 400K ofzo, helemaal prima.
Nu niemand een neuk meer om het spel geeft wel ja. Maar dat was tot een paar weken geleden totaal anders. Om het over silver IF's nog maar niet te hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe zo snipen? De goede informs zijn makkelijk te krijgen op de markt.
Jammer dat je autobuyer accounts dan niks meer waard zijn he.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:42 schreef Confetti het volgende:
http://fifaforums.easport(...)-price-ranges#latest
Price ranges lijken dus te blijven. Gelijk al veel minder zin. Je krijgt 100% weer gezeik met price ranges die voor geen meter kloppen waardoor spelers uitgestorven zijn voordat het spel goed en al begonnen is. Het werkt gewoon niet als alles handmatig geüpdatet moet worden. Dat houden ze 2 weken vol en dan is het wel weer klaar.
Glitchen is het nieuwe autobuyen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer dat je autobuyer accounts dan niks meer waard zijn he.
Er gaat niks boven tamperenquote:Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Glitchen is het nieuwe autobuyen.
Dit soort postsquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Door priceranges kon ik opeens spelers kopen die normaal absoluut niet haalbaar waren. Wel is het belangrijk dat EA de ranges vaker update..
Ik vind priceranges ook geweldig.quote:Op maandag 14 september 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort postsrugharen overeind en alles
man man man.
Ze moeten zeker alleen vaker geupdate wordenquote:Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind priceranges ook geweldig.
Nee van mij hoeven ze niet vaker geupdate te worden.quote:Op maandag 14 september 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze moeten zeker alleen vaker geupdate wordendan zijn priceranges echt de bom en vrije marktwerking niet
![]()
Priceranges die dagelijks geupdate worden zijn vrije marktwerking
Spelers die blijkbaar niet op de markt zijn vaker in packs duwen. Dus het aanbod vergroten.quote:Op maandag 14 september 2015 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
Nergens maar je voorganger wel, hoe zie jij het dan voor je gewoon 1st week prijzen aanhoudenof 1 keer in de maand updaten?
kan je wel lekker gaan "snipen"
Ja dat is precies wat ik zei ja.quote:Op maandag 14 september 2015 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh messi's en CR7's voor iedereen
Bij fifa 15 sloeg het ook nergens op om opeens het in te voeren.quote:Op maandag 14 september 2015 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
We gaan het zien hoe dat geweldige Priceranges systeem gaat werken![]()
Ik laat me graag verrassen, als het ook maar half zo slecht is als in 15, is het natuurlijk gewoon kut.
Wat maakt het beter als het vanaf het begin ingevoerd is dan ?quote:Op maandag 14 september 2015 11:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij fifa 15 sloeg het ook nergens op om opeens het in te voeren.
Dat mensen niet uit het niks in 1x miljoenen verlies maken omdat het ingevoerd werd. En daardoor hun spelers niet wilde verkopen. Ronaldo ging van 14 miljoen naar 3 miljoen oid. Dan snap ik wel dat mensen hun ronaldo niet meer verkopen.quote:Op maandag 14 september 2015 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat maakt het beter als het vanaf het begin ingevoerd is dan ?
Feit is en blijft dat er minder mensen coins kopen dan voorheen (kijk alleen maar naar andere users van fora die we bezoeken) en dat is goed.quote:Op maandag 14 september 2015 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
Ok, daar hebben ze een maand aan moeten wennen. Daarna werkte het systeem nog steeds niet veel beter.
Laten we eerlijk zijn, zolang EA hun product niet onder controle krijgen en glitchfree af kunnen leveren, krijg je een fucked-up markt.
Coinglitch niet dicht betekend dat je gewoon in december weer een account kunt kopen met 1M er op voor een leuk bedrag.
Om nog maar niet te spreken over de free FIFA points waar mensen 100en accounts vol van hebben staanals dat overgedragen kan worden begin je al met een verziekte markt.
er zijn nogal wat accounts gekocht op andere foraquote:Op maandag 14 september 2015 12:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat er minder mensen coins kopen dan voorheen (kijk alleen maar naar andere users van fora die we bezoeken) en dat is goed.
En anders koop je het spel toch niet als het allemaal zo kut is volgens je?
Hangt er bij mij vooral van af hoe de gameplay is. Als die leuk is maakt het mij van de rest weinig uit of het met of zonder price ranges is.quote:Op maandag 14 september 2015 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er zijn nogal wat accounts gekocht op andere fora![]()
En FIFA zal ik zeker halen, of ik fanatiek FUT ga spelen zoals dit jaar hangt af van het feit of er priceranges inzitten of niet.
Als ze er wel inzitten koop ik wel een accountje eind november/begin januari.
Die gratis FIFA points kun je niet transferren maar FIFA 16.quote:Op maandag 14 september 2015 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
Ok, daar hebben ze een maand aan moeten wennen. Daarna werkte het systeem nog steeds niet veel beter.
Laten we eerlijk zijn, zolang EA hun product niet onder controle krijgen en glitchfree af kunnen leveren, krijg je een fucked-up markt.
Coinglitch niet dicht betekend dat je gewoon in december weer een account kunt kopen met 1M er op voor een leuk bedrag.
Om nog maar niet te spreken over de free FIFA points waar mensen 100en accounts vol van hebben staanals dat overgedragen kan worden begin je al met een verziekte markt.
Want EA gaat het verschil zien tussen eerlijk er niet eerlijk verkregen Pointsquote:Op maandag 14 september 2015 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gratis FIFA points kun je niet transferren maar FIFA 16.
Ik ben zelf inderdaad ook totaal niet te spreken over de manier van doen van EA. De enige reden dat ik en vele anderen dit spel nog kopen is omdat er geen goede concurrentie is. (Nee Konami fanboys, ook PES niet) In de tijd dat ik nog Twitter gebruikte volgde ik @easportsfifa altijd. Wanneer er onderhoud was aan de Ultimate Team servers tweetten ze dit altijd. ''It will last for approximately 2 hours'' zeiden ze dan. Na 2 uur tweetten ze dat het onderhoud met 1 uur verlengd is. Dit is toen 3 onderhoudsbeurten op rij voorgekomen. Dan zit ik zo van: EA please, als je je niet aan je afspraken kunt houden, zeg dan dat het onderhoud 3 tot 4 uur kan duren om gezeik te voorkomen. (wat ze toch al krijgen want ja, het is EAquote:Op maandag 14 september 2015 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
Ik haat de priceranges niet om het wel of niet coins kunnen kopen, dat kan sowieso wel.
Het maakt het handelen gewoon dood, en dat is een van de leukste dingen binnen FUT.
Verder ben ik van mening dat je best kritisch mag zijn op een bedrijf dat miljoenen verdiend aan deze game. Ze mogen dan tenminste een glitchfree product leveren niet deze met pleisters aan elkaar geplakte kul.
Pace is met de jaren minder OP geworden. Tijdens FIFA 12 had ik altijd een bronze team die vreselijk overpowered was en daarmee sprintte ik ieder gouden team eruit. Tegenwoordig gaat het steeds meer om kracht, vandaar dat Pique er minder moeite mee had om Aubameyang bij te houden.quote:Op maandag 14 september 2015 13:06 schreef Dopekoe het volgende:
Waar kan ik ergens een bevestiging vinden dat de volledige game minder 'stroperig' speelt dan de demo ?
Het lijkt wel of je geen normaal hard schot meer kan afleveren, iedereen heeft dezelfde pace (Pique hield mijn aubameyang op volle sprint bij en haalde hem zelfs in) passes komen groot deel van de tijd niet aan....
Dat is voor mij de enige reden dat ik gister geen fifa 16 bij wehkamp heb aangeschaft...
Nee. Ea gaat het verschil tussen gekregen en betaalde FP zien.quote:Op maandag 14 september 2015 12:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Want EA gaat het verschil zien tussen eerlijk er niet eerlijk verkregen Points
Je snapt het niet helemaal. Die punten kun je niet krijgen op FIFA 16 op meerdere accounts en ze overzetten van 15 naar 16 werkt ook niet.quote:Op maandag 14 september 2015 12:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Want EA gaat het verschil zien tussen eerlijk er niet eerlijk verkregen Points
Early acces van xbox begint donderdag geloof ik.quote:Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik had een vraag. Op bol.com staat nu de XBOX one fifa 16 bundel. En er staat bij 1,5 week eerder FIFA 16 spelen. Dus als ik die bundel bestel kan ik morgen gelijk FIFA spelen?
Dat is vooral het grootste probleem met het spel. Als EA gewoon er voor zorgt dat er geen glitches en ABs mogelijk zijn, dan is het hele coin-selling niet zo'n gigantisch probleem voor ze.quote:Op maandag 14 september 2015 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
Ik haat de priceranges niet om het wel of niet coins kunnen kopen, dat kan sowieso wel.
Het maakt het handelen gewoon dood, en dat is een van de leukste dingen binnen FUT.
Verder ben ik van mening dat je best kritisch mag zijn op een bedrijf dat miljoenen verdiend aan deze game. Ze mogen dan tenminste een glitchfree product leveren niet deze met pleisters aan elkaar geplakte kul.
Ik kan straks mijn Punten overzetten van 15 naar 16, hoe gaat EA dan zien dat ik netjes/ of minder netjes mijn punten heb gekregen. Overzetten kan je ze sowieso, ik zie nog geen manier waarop EA dan de geglitched 2200 punten accounts hierbij tegen gaat houden.quote:Op maandag 14 september 2015 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal. Die punten kun je niet krijgen op FIFA 16 op meerdere accounts en ze overzetten van 15 naar 16 werkt ook niet.
Dat maakt geen kut uit. Iedere ontwikkeling die vaardigheid van de speler boven kapotte spelelementen plaatst juich ik met hallelujahgezang toequote:Op maandag 14 september 2015 14:10 schreef iPancakeMix het volgende:
Vooralsnog jammer dat handelen nu vrijwel onmogelijk is. Ik mis de tijden waarin ik gewoon kon zoeken op zeldzame zilveren spelers die ik voor een bid van 200 coins kon snipen en vervolgens voor 1500 kon doorverkopen omdat het bijvoorbeeld een BPL spits met 92 pace is.
quote:1. Go on ultimate team on the account you bought the deluxe edition on.
2. Leave ultimate team
3. sign out of your account
4. click sign in and go to add new
5. create an email
6. click back onto fifa
7. follow the steps it tells you to
8. click ultimate team
9. do everything it tells you to
10. when you get to the select sides screen press B
11. click skip ultimate team intro (it should kick you off of ultimate team)
12. go back onto ultimate team and make security question
13. you should have got the fifa points or if it kicks you out of ultimate team again then just go back on it and the points should be there
Oke.quote:Op maandag 14 september 2015 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat maakt geen kut uit. Iedere ontwikkeling die vaardigheid van de speler boven kapotte spelelementen plaatst juich ik met hallelujahgezang toe
Oei, dat wordt echt klote.quote:Op maandag 14 september 2015 14:11 schreef Confetti het volgende:
Er zijn mensen met honderden accounts waarop 2,200 FIFA points staan dus dat gaat de markt vanaf het begin al verzieken inderdaad. Kut, kut EA. Volgens mij werkt het zo:
[..]
Jij niet dan?quote:Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Oei, dat wordt echt klote.
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat je met je post bedoelde. Kun je me uitleggen wat je precies bedoelt?quote:
Nou je zegt hard winst te kunnen maken schier omdat de spits 92 pace heeft. Omdat het nu wat uitgebalanceerder is wordt dat lastiger uiteraard.quote:Op maandag 14 september 2015 14:14 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat je met je post bedoelde. Kun je me uitleggen wat je precies bedoelt?
Dat is zeker goed jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou je zegt hard winst te kunnen maken schier omdat de spits 92 pace heeft. Omdat het nu wat uitgebalanceerder is wordt dat lastiger uiteraard.
Maar dat is toch goed eigenlijk?![]()
Overigens is het gewoon afwachten wat in deze versie "overpowered" is. Misschien kan je nu sterke verdedigers van 69 wel kwijt omdat ze veel kracht en agressie hebben oid.
Je speelt deze spelmodus in ieder geval hoe je het hoort te spelenquote:Op maandag 14 september 2015 14:18 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Dat is zeker goed jaIk was zelf ook niet echt van het die-hard handelen hoor. Ik speelde liever potjes voor mijn coins en won divisies voor extra coins. Dan upgradede ik mijn squad en kocht ik zo nu en dan een pakje om mezelf te verwennen
Ze kunnen zien of je de punten gekocht of gekregen hebt. De gekregen punten kan je niet overzetten.quote:Op maandag 14 september 2015 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik kan straks mijn Punten overzetten van 15 naar 16, hoe gaat EA dan zien dat ik netjes/ of minder netjes mijn punten heb gekregen. Overzetten kan je ze sowieso, ik zie nog geen manier waarop EA dan de geglitched 2200 punten accounts hierbij tegen gaat houden.
Ik geef toe dat ik vroeger weleens coins kocht als ik nog een euro of 5 op mijn bankrekening had staan, echter geeft dat totaal geen ''satisfied feeling''. Op een gegeven moment had ik zo veel coins bij elkaar dat ik een team had met 99 Ronaldo enzo. Dan keek ik naar mijn squad en dacht ik: ja leuk, en nu? Voelde me er totaal niet goed bij. Dus ik hou het gewoon bij Play to Win jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je speelt deze spelmodus in ieder geval hoe je het hoort te spelen![]()
Gewoon play to win
volgens over_edge en litmanen komt het helemaal goed en haalt EA deze accounts er zo uitquote:Op maandag 14 september 2015 14:11 schreef Confetti het volgende:
Er zijn mensen met honderden accounts waarop 2,200 FIFA points staan dus dat gaat de markt vanaf het begin al verzieken inderdaad. Kut, kut EA. Volgens mij werkt het zo:
[..]
Mja kijk bij ea nergens meer van op. Maar je zou toch zeggen dat er iets in de code van het spel ziet waardoor ze zien of je betaalt hebt voor de FP of niet.quote:Op maandag 14 september 2015 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens over_edge en litmanen komt het helemaal goed en haalt EA deze accounts er zo uit![]()
Eerst zien dan geloven, ik heb er iig weinig vertrouwen in
Ik begrijp het ja. Een team opbouwen, met moeite, en daar hard respect mee "gainen" omdat je divisies oprolt is vele malen zoeterquote:Op maandag 14 september 2015 14:22 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik vroeger weleens coins kocht als ik nog een euro of 5 op mijn bankrekening had staan, echter geeft dat totaal geen ''satisfied feeling''. Op een gegeven moment had ik zo veel coins bij elkaar dat ik een team had met 99 Ronaldo enzo. Dan keek ik naar mijn squad en dacht ik: ja leuk, en nu? Voelde me er totaal niet goed bij. Dus ik hou het gewoon bij Play to Win ja
EA early access is volgens mij met het vaste abonnement op de EA vault. Hiervoor betaal je of 3,99 per maand of 24,99 voor een jaar. Daarbij mag je ongeveer 15 games onbeperkt spelen en heb je vaak proefversies van de nieuwste EA games.quote:Op maandag 14 september 2015 14:28 schreef iPancakeMix het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de early access? Hoeveel betaal je om hem eerder te kunnen spelen? Is het het waard? Moet je alsnog op de dag van de release het origineel kopen (of uiteraard pre-orderen)?
Als je toty ronaldo had heb je wel iets vaker dan wel eens coins gekochtquote:Op maandag 14 september 2015 14:22 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik vroeger weleens coins kocht als ik nog een euro of 5 op mijn bankrekening had staan, echter geeft dat totaal geen ''satisfied feeling''. Op een gegeven moment had ik zo veel coins bij elkaar dat ik een team had met 99 Ronaldo enzo. Dan keek ik naar mijn squad en dacht ik: ja leuk, en nu? Voelde me er totaal niet goed bij. Dus ik hou het gewoon bij Play to Win ja
Ah, bedanktquote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
EA early access is volgens mij met het vaste abonnement op de EA vault. Hiervoor betaal je of 3,99 per maand of 24,99 voor een jaar. Daarbij mag je ongeveer 15 games onbeperkt spelen en heb je vaak proefversies van de nieuwste EA games.
Is best de moeite waard aangezien je de volle game probeert. Zo kan je ook games in de probeer week volledig uitspelen.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je toty ronaldo had heb je wel iets vaker dan wel eens coins gekocht
kopen in de amerikaanse store kun je 2 dagen eerder.... oh wacht.quote:Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ah, bedanktHelaas ben ik weer teleurgesteld door mijn Google zoekpoging want ik kom er nu achter dat de early access niet beschikbaar is voor PC
Vrees helaas ook dat FUT lang niet zo populair is op PC als op consoles. Prijzen zijn vaak ook totaal anders. Hoop dat er voldoende spelers zijn gedurende het jaar om fatsoenlijk te kunnen matchmaken. Maar ik koop natuurlijk niet alleen maar FIFA voor FUTquote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kopen in de amerikaanse store kun je 2 dagen eerder.... oh wacht.
FUT op PC
Beter dan ook de webapptwitter:RobHodson_ twitterde op maandag 14-09-2015 om 14:37:54FIFA 16 forums opening up on Wednesday - http://t.co/6aIWMbwMsr reageer retweet
Dat maakt je tenen niet per se minder lang.quote:Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik knip mijn teennagels gewoon om de 2 weken hoor
Komt er dit jaar uberhaupt een webapp? Aangezien dat hele gedoe van vorig jaar.quote:Op maandag 14 september 2015 15:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Beter dan ook de webapptwitter:RobHodson_ twitterde op maandag 14-09-2015 om 14:37:54FIFA 16 forums opening up on Wednesday - http://t.co/6aIWMbwMsr reageer retweet
Weet niemand.quote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Komt er dit jaar uberhaupt een webapp? Aangezien dat hele gedoe van vorig jaar.
je zou het bijna denken als je de melding ziet van de huidige.. maar ja - kun je er ook mee tradenquote:
Ik denk ook wel dat de webapp komt, maar of je ermee kan traden blijft de vraag.quote:Op maandag 14 september 2015 16:26 schreef realbase het volgende:
[..]
je zou het bijna denken als je de melding ziet van de huidige.. maar ja - kun je er ook mee traden
same here, soms als ik me verveel beetje met squad lopen kutten (consumables) en af en toe eens een pack openen.. maar ja - dat kan ook prima op de console als je wilt gaan spelen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de webapp komt, maar of je ermee kan traden blijft de vraag.
Als je niet kan traden boeit de webapp me niet.
Al zal ik wel dagelijks inloggen als er daily gifts zijnquote:Op maandag 14 september 2015 16:31 schreef realbase het volgende:
[..]
same here, soms als ik me verveel beetje met squad lopen kutten (consumables) en af en toe eens een pack openen.. maar ja - dat kan ook prima op de console als je wilt gaan spelen.
Daar ben je NL'er voorquote:Op maandag 14 september 2015 16:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Al zal ik wel dagelijks inloggen als er daily gifts zijn
preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op maandag 14 september 2015 17:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hey jongens kijk eens wie je tussen de FUT16 spelers kan vinden.lol, flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap er geen kut van. Wat gebeurt er met packs dan?quote:Op maandag 14 september 2015 18:10 schreef Confetti het volgende:
Mattwidz herhaalt: RIP FIFA coins
EA gaat een communistisch systeem invoeren waarbij je spelers alleen via de store kunt kopen?
Kut wordt het sowieso.
quote:Op maandag 14 september 2015 17:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hey jongens kijk eens wie je tussen de FUT16 spelers kan vinden.Slecht dit. Moest nog lachen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 14-09-2015 om 18:00:12Big news on FIFA Ultimate Team coming today. Stay tuned! #FIFA16 #FUT http://t.co/Tj4j71xCoA reageer retweet
quote:Op maandag 14 september 2015 18:14 schreef Rickertman96 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 14-09-2015 om 18:00:12Big news on FIFA Ultimate Team coming today. Stay tuned! #FIFA16 #FUT http://t.co/Tj4j71xCoA reageer retweet
Laat maar, kwam hem op Twitter tegen en dacht dat ie echt was maar dit is de originele. http://www.easports.com/fifa/coming-soonquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 19:17 schreef Maver24 het volgende:
De markten worden gesplitst. Rip old gen users.
zien ze het goedkoop inkopen van consumables en verkopen tegen iets meer ook als coin farming ?quote:Op maandag 14 september 2015 19:17 schreef Maver24 het volgende:
nee joh. Coinfarming is dmv een hack/mod oneindig matchcoins binnenharken zonder te spelenquote:Op maandag 14 september 2015 19:53 schreef realbase het volgende:
[..]
zien ze het goedkoop inkopen van consumables en verkopen tegen iets meer ook als coin farming ?
i.e. bronze pack kopen en alle healing/fitness cards verkopen voor winst ?
.quote:Op maandag 14 september 2015 19:17 schreef Maver24 het volgende:
had weekje of 2 terug een erg goede dag, meer dan 100k verdient puur aan tradenquote:Op maandag 14 september 2015 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee joh. Coinfarming is dmv een hack/mod oneindig matchcoins binnenharken zonder te spelen
Als je nu gewoon 400c bronze packs koopt dan maak je ook wel in no time een lading coins. 800c winst per pack gemiddeld sowieso wel. Maarja..vanaf woensdag FUT 16, dus het is de moeite niet echt meer waard tenzij je nog even door blijft spelen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:18 schreef realbase het volgende:
[..]
had weekje of 2 terug een erg goede dag, meer dan 100k verdient puur aan traden
neuh wilde Bale gewoon nog even proberen in mn BBVA team.. speel bijna geen 15 meer - Div 1 win ik gewoon niet. Even weekje rustig aan en dan aan Fifa16..quote:Op maandag 14 september 2015 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon 400c bronze packs koopt dan maak je ook wel in no time een lading coins. 800c winst per pack gemiddeld sowieso wel. Maarja..vanaf woensdag FUT 16, dus het is de moeite niet echt meer waard tenzij je nog even door blijft spelen.
Traden kan pas nadat je hebt ingelogd met het spel op de console toch ?quote:Op maandag 14 september 2015 21:52 schreef byah het volgende:
Ik ben blij verrast, zie het wel goedkomen met de markt dit jaar. En sowieso al traden vanaf as donderdag
Als,je FUT eerder hebt gespeeld niet volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef realbase het volgende:
[..]
Traden kan pas nadat je hebt ingelogd met het spel op de console toch ?
Voor terug kerende spelers niet als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef realbase het volgende:
[..]
Traden kan pas nadat je hebt ingelogd met het spel op de console toch ?
Zien hoe iedereen 1 of 2k krijgt en zelf er een brons mini pack er uit te halen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:50 schreef DuTank het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op die daily gifts
En daar dan Wynne ofzo uit krijgen die untradeable is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zien hoe iedereen 1 of 2k krijgt en zelf er een brons mini pack er uit te halen.![]()
Vraag ik me ook af. Hoop het welquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef zerokil het volgende:
Waarom heet deze reeks geen [FIFA: FUT]
En de webapp is alleen op de 17de bereikbaar als je early acces hebt?
Heb het filmpje even gekeken, volgens mij gewoon voor iedereen die ooit Fifa 15 heeft gespeeld. Net zoals vroegaahquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:35 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Hoop het wel
Nice!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb het filmpje even gekeken, volgens mij gewoon voor iedereen die ooit Fifa 15 heeft gespeeld. Net zoals vroegaah
Is geen feit. Maar wel erg grote kans. Aangezien het elk jaar is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
Waar halen jullie vandaan dat er een daily gift komt ?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Nice!Kan ik de 17e in ieder geval smeken bij de FIFA-goden om daily gifts en kijken of traden een beetje gaat
om nou speciaal een xbox te gaan kopen om een weekje eerder te spelen gaat wel een beetje ver.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:08 schreef Confetti het volgende:
Blijkbaar werken die download codes voor FIFA 16 die je bij de Xbox one bundle krijgt gewoon. Dus ren naar de MM en je kunt aan de slag.
Heb ik ook begrepen. Gaat toch nergens over. Gooi die digitale versies dan ook open die mensen hebben aangeschaftquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:08 schreef Confetti het volgende:
Blijkbaar werken die download codes voor FIFA 16 die je bij de Xbox one bundle krijgt gewoon. Dus ren naar de MM en je kunt aan de slag.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ik ook begrepen. Gaat toch nergens over. Gooi die digitale versies dan ook open die mensen hebben aangeschaft
Kun je een direct link sturen naar het plaatje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien kan je een van de eerste 69 items te pakken krijgen
Dit durf ik niet aan. Ik zie het dan al gebeuren dat ik 1 dag voor fifa 16 ronaldo pack in fifa 15quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:52 schreef realbase het volgende:
zou je nu Suarez/Bale/neymar (gold) kunnen verkopen nog ?
Vind het wel leuk om die coins te gebruiken voor wat packs.. speel toch niet meer echt denk ik tot 16.
En dan? Ga je dan huilen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit durf ik niet aan. Ik zie het dan al gebeuren dat ik 1 dag voor fifa 16 ronaldo pack in fifa 15
ik heb nog nooit iets gepacked.. dus daar doe ik het wel voorquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit durf ik niet aan. Ik zie het dan al gebeuren dat ik 1 dag voor fifa 16 ronaldo pack in fifa 15
hype is realquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:28 schreef over_hedge het volgende:
http://www.twitch.tv/uG_tranter Daar een fifa 16 stream btw. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ea het offline laat halen.
offline farmen en dan spelers goedkoop kopen als de normale versie online gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:04 schreef Rickertman96 het volgende:
ach nu wil je toch niet spelen, niks op de markt
Moet je wel een Xbox One kopenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:16 schreef Henrys het volgende:
je zou met die xbox one bundel nu al kunnen spelen
2 vliegen in één klapquote:
Wat merk je er nou van dat de online community minder is in NL?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
2 vliegen in één klap. Jammer dat de online community dood is in Nederland anders was het absoluut de console to be.
Weinig kennissen/vrienden die het ook hebben en lijkt me ook dat tegenstanders vindt wat lastiger wordt alhoewel dat bij FIFA natuurlijk nooit een probleem is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat merk je er nou van dat de online community minder is in NL?
Je kan de xbox one ook als tv decoder gebruiken. Het is een veel beter entertainment systeem dan de PS4 en online is veel stabieler.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
2 vliegen in één klap. Jammer dat de online community dood is in Nederland anders was het absoluut de console to be.
Tegenstanders vinden lastiger? Het is niet zo dat er maar 100 mensen in Europa zijn met een Xbox One hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Weinig kennissen/vrienden die het ook hebben en lijkt me ook dat tegenstanders vindt wat lastiger wordt alhoewel dat bij FIFA natuurlijk nooit een probleem is.
Okequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je kan de xbox one ook als tv decoder gebruiken. Het is een veel beter entertainment systeem dan de PS4 en online is veel stabieler.
PS4 heeft wel betere games en de multiplatform games doen het wel beter op PS4 (FIFA weer niet dan) maar aangezien ik alleen maar nog Fifa speel en de rest alles op PC doe ga ik toch voor de legends
In mijn vriendengroep heeft bijna niemand een PS4 laat staan al die online vrienden die een One hebben. Tegenstanders vinden bij elke online game is natuurlijk geen probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Weinig kennissen/vrienden die het ook hebben en lijkt me ook dat tegenstanders vindt wat lastiger wordt alhoewel dat bij FIFA natuurlijk nooit een probleem is.
Jij gaat dan ook met nerdjes omquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep heeft bijna niemand een PS4 laat staan al die online vrienden die een One hebben. Tegenstanders vinden bij elke online game is natuurlijk geen probleem.
Is pcquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:16 schreef bobbernaut het volgende:
Even een vraagje!
Ik zocht een beetje op gamekeys enzo, en ik zag deze FIFA16 Gamekey shit ding staan http://www.allkeyshop.com/blog/buy-fifa-16-cd-key-compare-prices/ en daar staat dan dit bij: Console: Xbox One. Xbox 360, PS3, PS4
Ik kom dan uit op http://www.gamers-outlet.(...)_campaign=allkeyshop maar ik zie nergens dat ik kan selecteren voor welk systeem het is, heeft iemand hier ervaring mee of?
Gayquote:
Volgens mij krijg je gewoon een downloadcode voor de Xbox store, dus die werkt pas vanaf release. Je kunt nu alleen 10 uur early release spelenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:16 schreef Henrys het volgende:
je zou met die xbox one bundel nu al kunnen spelen
Dacht ik ook maar op de fifa forums staat dat je nu al kan spelen en die bundel adverteert ook dat je 1,5 week eerder kan spelen. early release is 17e pasquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:54 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een downloadcode voor de Xbox store, dus die werkt pas vanaf release. Je kunt nu alleen 10 uur early release spelen
Zulke dingen houden mij nou ook de hele dag bezig!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef Maver24 het volgende:
EA heeft schijnbaar de codes die bij de bundel zit geblokkeerd tot aan de release dag. Hoe dat zit met de mensen die het al spelen, geen idee
Wat doet hetquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef Confetti het volgende:
HIJ DOET HET!!!!!!!!!!!!!!!
Beman de posten
je komt er weer via een 1 of ander hack iets er op? Of gewoon?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:42 schreef Confetti het volgende:
Een handjevol forummers gaan erop en alles stort al in elkaar. Belooft wat.
Ik heb geen muis op dit moment en al die hackprogramma's draaien met alleen een touchpad is slecht voor de vingersquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je komt er weer via een 1 of ander hack iets er op? Of gewoon?
probeer het tamperen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb geen muis op dit moment en al die hackprogramma's draaien met alleen een touchpad is slecht voor de vingers. Op de gewone manier ben ik er nog niet in kunnen komen.
Dat programma is voor lichtgewichten johquote:
ik heb dat ook jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die dit heeft of zijn er meerdere?
ja ik kies dan het pc platform. Maar las op twitter dat EA de release heeft vervroegd maar dat ze verwachten dat hij het donderdag pas goed doet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:06 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
En kies je dan het PC platform? Want bij PS4/PS3 heb ik dat niet.
Ah vandaar. Als ik mijn PS4 kies als persona doet ie het namelijk wel. Maarja die heb ik verkochtquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:14 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ja ik kies dan het pc platform. Maar las op twitter dat EA de release heeft vervroegd maar dat ze verwachten dat hij het donderdag pas goed doet.
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-appquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10k gehaald uit packs en 5k getradequote:Op woensdag 16 september 2015 08:08 schreef realbase het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Wat valt er te traden nu dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 08:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
10k gehaald uit packs en 5k getrade
Spelers kopen en voor meer verkopen. En met welke spelers hij dat doet gaat hij je vast niet vertellen.quote:
quote:Login Unavailable
Sorry, there was an error logging into the FUT Web Application. We were not able to verify your FUT 16 data. Please wait a while and try again by refreshing your browser. For help, please go to EA Answers HQ.
el ghazi is best wat waard denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 08:58 schreef Doublepain het volgende:
1 rare gold heb ik, Lichtsteiner
voor de rest heb ik blind en el ghazi
ps3 hierquote:Op woensdag 16 september 2015 09:06 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben ik de enige met die error? Of zitten jullie op PS4?
Ligt puur aan de stats. Er is niet 1 prijs waar de non rare spelers voor weg gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:17 schreef realbase het volgende:
iemand nog tips voor verkopen ? prijzen liggen nu heel anders ( iig de bandbreedte) dan bij 15.
waar gaan zilveren/gouden spelers een beetje voor weg ( non-rare)
nou ja, ik ga wel ff proberen..quote:Op woensdag 16 september 2015 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt puur aan de stats. Er is niet 1 prijs waar de non rare spelers voor weg gaan.
Je hebt alleen zo weinig aan die 5k als je niet eens een ps4 hebt.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:16 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb maar een beetje packs zitten openen op de Web App, wel met mijn PS4 persona, ook al heb ik geen PS4 meerKreeg een bronze spits met 92 pace, toch mooi voor 5000 coins weg kunnen doen. Hoop dat web app voor PC users het ook zsm gaat doen
Daaromquote:Op woensdag 16 september 2015 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan die 5k als je niet eens een ps4 hebt.
Hoe bedoel je voor PC ook ? Die deed het gisteravond toch al.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:16 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb maar een beetje packs zitten openen op de Web App, wel met mijn PS4 persona, ook al heb ik geen PS4 meerKreeg een bronze spits met 92 pace, toch mooi voor 5000 coins weg kunnen doen. Hoop dat web app voor PC users het ook zsm gaat doen
Bij mij doet ie het ook niet (PC).quote:Op woensdag 16 september 2015 14:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe bedoel je voor PC ook ? Die deed het gisteravond toch al.
Punten nog niet, coins zou in principe nu al kunnen alleen zal dat heel duur zijn en geen idee of er coinsellers zijn voor FUT16 nu al.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef E-Dubble het volgende:
Misschien een domme vraag maar kan je al coins of punten kopen?
Ahh oké dan kan ik beter even afwachtenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Punten nog niet, coins zou in principe nu al kunnen alleen zal dat heel duur zijn en geen idee of er coinsellers zijn voor FUT16 nu al.
Nu al? Spelers zijn erg duur nu, pas bij de release (als er massaal packs geopend wordt d.m.v. fifa points) daalt de prijs flinkquote:
Enige spelers met een beetje waarde zijn Cillessen en Milik.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nu al? Spelers zijn erg duur nu, pas bij de release (als er massaal packs geopend wordt d.m.v. fifa points) daalt de prijs flink
dijks ook. Of heb je boilesenquote:Op woensdag 16 september 2015 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige spelers met een beetje waarde zijn Cillessen en Milik.
Boilesen voor 200 coins. Eredivisie is hard dit jaarquote:Op woensdag 16 september 2015 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dijks ook. Of heb je boilesen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |