SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Even wat updates over fut16
De accounts die zijn aangemaakt waar 2200 fp op staan verlopen op 21 september. Daar heb je geen fuck aan wilde je deze punten overzetten naar fut16 in the early Access of volledige game. Dat overzetten van FIFA points van fifa15 naar fifa16 gaat er ook niet komen lijkt er op anders hadden we al veel eerder een bericht gehad van EA net zoals vorig jaar.
De webapp kunnen we denk ik ook vergeten of in mindere mate wel beschikbaar maar geen transfermarkt op de webapp.
In Futdraft voor de mensen die het zich afvragen, je kan iedereen in Futdraft krijgen in de volledige game. Zelfs informs en de rest van de special cards. Nu kan het ook zijn dat er dus van 1 speler 2 informs zijn, dan kan je nog altijd zijn eerste IF krijgen in Futdraft. Ik denk dat ik merendeels Futdraft ga spelen omdat je daarmee de beste prijzen kan winnen en het kost buiten de 15k of 300fp geen contracten en fitness en je hebt kans om met iedereen te kunnen spelen.
Met de prijzen in Futdraft wat kan oplopen tot 50k en 100k packs kan je wel een team maken in de normale fut. Voor 15k speel je 4 potjes die coins opleveren en je krijgt nog eens de extra prijzen die minimaal 15k zijn. Prijzen zijn ook Tradeablequote:Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.
Webapp ziet er slecht uit ja. Wel heb ik gehoord dat EA het aantal accounts per console gaat limiteren dus misschien zijn ze toch nog bezig die auto-buyers te stoppen ipv toe te geven aan terreur.
Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningenquote:Op woensdag 9 september 2015 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Met de prijzen in Futdraft wat kan oplopen tot 50k en 100k packs kan je wel een team maken in de normale fut. Voor 15k speel je 4 potjes die coins opleveren en je krijgt nog eens de extra prijzen die minimaal 15k zijn. Prijzen zijn ook Tradeable
Buy-in van 25k ofzo? Anders kun je constant doorswitchen tot je een goed team hebtquote:Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningen.
Er zit een addertje onder het gras. Dat kan niet anders.
Zou wel tof zijn. Developers hebben het wel bevestigd tijdens interviews vanaf de gamescomquote:Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningen.
Er zit een addertje onder het gras. Dat kan niet anders.
15k om mee te doen aan de draft of 300fpquote:Op woensdag 9 september 2015 18:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Buy-in van 25k ofzo? Anders kun je constant doorswitchen tot je een goed team hebt
Oh ja ik zie tquote:Op woensdag 9 september 2015 18:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
15k om mee te doen aan de draft of 300fp
Webapp? Waar heb je dat kunnen zien, nu al?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.
Webapp ziet er slecht uit ja. Wel heb ik gehoord dat EA het aantal accounts per console gaat limiteren dus misschien zijn ze toch nog bezig die auto-buyers te stoppen ipv toe te geven aan terreur.
Hij bedoeld er mee dat het er slecht uit of we wel een webapp krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Webapp? Waar heb je dat kunnen zien, nu al?
Ah. Misverstand. Zou wel jammer zijn mochten we het niet krijgen, handelen aan het begin is wel lachen altijd.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij bedoeld er mee dat het er slecht uit of we wel een webapp krijgen.
PS4 = L2quote:Op woensdag 9 september 2015 17:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Waar zijn de flair passes gebleven?
Je broertje heet Maver?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef iPancakeMix het volgende:
Broertje doodgemaakt met mijn skills.
Vind het jammer van draft dat je na je 11 gekozen spelers nog ff rustig kan gaan wisselen.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:35 schreef DuTank het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe FIFA. Dat Draft spreekt me wel echt heel erg aan.
Jammer dat ik tot 5/6 november bij m'n ouders zit en tot die tijd dus niet kan spelen, op een paar dagen uitgezonderd.
Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vind het jammer van draft dat je na je 11 gekozen spelers nog ff rustig kan gaan wisselen.
Waarom wisselen na de start als het ervoor al kan?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.
Dat wisselen zal je straks wel echt nodig hebben.
Wel denk ik dat er veel gewisseld zal worden na de start.
Dat denk ik ook ja. Slaat ook eigenlijk nergens op dat je chem het zelfde blijft bij een wissel. Zouden ze best mogen veranderen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.
Dat wisselen zal je straks wel echt nodig hebben.
Wel denk ik dat er veel gewisseld zal worden na de start.
Chem.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom wisselen na de start als het ervoor al kan?
omdat er waarschijnlijk veel mensen voor 1 league gaan (die van de captain)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom wisselen na de start als het ervoor al kan?
quote:
Blijft je chem behouden als je na de aftrap wisselt?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat er waarschijnlijk veel mensen voor 1 league gaan (die van de captain)
Krijg je nog 1 of 2 toppers misschien die niet binnen de chem vallen, die wissel je dan in na de start.
Ja. (mits dat is 16 niet is veranderd dan, maar ga er even van uit dat het nog het zelfde is)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
[..]
Blijft je chem behouden als je na de aftrap wisselt?
Ja heel knap een skill doelpunt tegen iemand die alleen maar aan het tackelen is...quote:Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef iPancakeMix het volgende:
Broertje doodgemaakt met mijn skills.
Is mijn broertjequote:Op woensdag 9 september 2015 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heel knap een skill doelpunt tegen iemand die alleen maar aan het tackelen is...
Denk dat tegen de cpu een betere oefening is dan tegen je broertje als ik dat filmpje zo zie.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:40 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Is mijn broertjeHij speelt dit letterlijk 1 keer per jaar. Wel goed om op te oefenen.
Ik liet hem 4 doelpunten maken en vervolgens ging ik op m'n beste spelen. Uiteindelijk 6-4 gewonnen. Je moest hem eens met z'n controller zien smijtenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk dat tegen de cpu een betere oefening is dan tegen je broertje als ik dat filmpje zo zie.
Alleen jammer van dat commentaar. Klinkt als iemand die voor het eerst een stel schaamlippen ziet.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is ook wel een mooie skill goal van Lindgren.
Waarom zijn foto zo is?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:54 schreef dolf1010 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/phil-jones/6646
Wat is er met hem gebeurd dan?
Niet haten op dat geniale commentaar (geen idee wie het is trouwens)quote:Op donderdag 10 september 2015 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat commentaar. Klinkt als iemand die voor het eerst een stel schaamlippen ziet.
Ontkennen dat jij het niet bent die commentaar geeft. Originele is de Toure uit een pack op de webapp.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet haten op dat geniale commentaar (geen idee wie het is trouwens)
hoewittegedaquote:Op donderdag 10 september 2015 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ontkennen dat jij het niet bent die commentaar geeft. Originele is de Toure uit een pack op de webapp.
Voor 50,- heb ik de game 2 dagen eerder via de us store.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Mocht iemand nog FIFA 16 willen hebben voor een leuke prijs. Bij wehkamp is die voor 49,99 te bestellen en nog een tientje korting met de code zinin. Komen nog wel een paar euro verzendkosten bij
2 games inruilen bij de Gamemania en je hebt hem voor 25quote:Op donderdag 10 september 2015 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Mocht iemand nog FIFA 16 willen hebben voor een leuke prijs. Bij wehkamp is die voor 49,99 te bestellen en nog een tientje korting met de code zinin. Komen nog wel een paar euro verzendkosten bij
Ja klopt, maar volgens mij kan je die games dan beter los verkopen. Al is het altijd mooi meegenomen als die paar tientjes je niks boeit en je de games zat bent.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 games inruilen bij de Gamemania en je hebt hem voor 25
Yup zeker waar. Maar bij de gamemania ben je er snel vanaf en is het meteen geregeld.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij kan je die games dan beter los verkopen. Al is het altijd mooi meegenomen als die paar tientjes je niks boeit en je de games zat bent.
Misschien voor 1,5 weekquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:00 schreef gazhims3lv het volgende:
FUT15 Web App is offline ter voorbereiding op FUT16.. Zullen we dan toch weer een web app krijgen die werkt?
Prima. Kan je tenminste als beetje starters team maken. Daarna gebruik ik de web app toch amper.quote:
Nja, voor iemand zoals ik, die tot november niet kan spelen, zou een webapp wel leuk zijn om een beetje te traden. Dan heb ik tenminste wat kapitaal op kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Prima. Kan je tenminste als beetje starters team maken. Daarna gebruik ik de web app toch amper.
Ja lekker nuttig ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk wel webapp maar zonder trading erop of EA moet echt iets hebben gevonden tegen autobuyers
Dit dus. je kan dan packs open, dat was het dan wel weer.quote:
beetje packs openen op werk vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dus. je kan dan packs open, dat was het dan wel weer.
Zitten een hoop mongooltjes daar bij EA. Maar wanneer komt ie eigenlijk uit? Eind september ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Dat EA forum is ook een lachertje. Ik had een topic aangemaakt over fifa16 met de titel dat de full version anders zou spelen dan de demo, dat is ook bevestigd door FifaRalle op de stream gisteravond die in Canada is en de full version speelt. Topic liep als een trein, goede conversaties. Krijg ik vanochtend een mail dat de topic is verwijderd door Rob en dat ik een waarschuwing heb gekregen voor misleiding. Are you kidding me?? Beetje bang voor de reacties ofzo??
17e de early Access op de Xbox one and 24 september de release in Europa. 22e al in de USA.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zitten een hoop mongooltjes daar bij EA. Maar wanneer komt ie eigenlijk uit? Eind september ofzo?
Al die verschillende releases ook echtquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
17e de early Access op de Xbox one and 24 september de release in Europa. 22e al in de USA.
Best gul. 60 euroquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al die verschillende releases ook echt. Maar goed, ik zal 'm wel weer voor m'n verjaardag krijgen van m'n broertje. Zoals de afgelopen 4 jaar
Eindelijk een MOD die je wel aanpaktquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Dat EA forum is ook een lachertje. Ik had een topic aangemaakt over fifa16 met de titel dat de full version anders zou spelen dan de demo, dat is ook bevestigd door FifaRalle op de stream gisteravond die in Canada is en de full version speelt. Topic liep als een trein, goede conversaties. Krijg ik vanochtend een mail dat de topic is verwijderd door Rob en dat ik een waarschuwing heb gekregen voor misleiding. Are you kidding me?? Beetje bang voor de reacties ofzo??
De autobuyers zijn helemaal niet het probleem maar het genereren van coins op gemodificeerde consoles.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk wel webapp maar zonder trading erop of EA moet echt iets hebben gevonden tegen autobuyers
Wij zijn geen skere tatta's he. En hij krijgt vaak een game terugquote:
Zei ie ook wat exact het verschil is? Meer pace?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Gameplay is veel sneller. Zit nu naar Castro te kijken op Twitch die nu de demo speelt en die zegt ook dat de full version heel anders speelt. Castro heeft de hele week de full version gespeeld in Canadaquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zei ie ook wat exact het verschil is? Meer pace?
pace blijft dus belangrijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gameplay is veel sneller. Zit nu naar Castro te kijken op Twitch die nu de demo speelt en die zegt ook dat de full version heel anders speelt. Castro heeft de hele week de full version gespeeld in Canada
Je verwacht het niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef Lastpost het volgende:
dingen die in de demo van 16 een pluspunt voor mij zijn (als liefhebber van het échte voetbal)
uhuhquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
dat wordt dus gewoon alles uit de Russische league voor mij
FUT is toch wel even iets anders qua gameplay hé en dan kan ik wel doodleuk met m'n 70 pace 85 passing team gaan spelen maar dan raak je enkel gefrustreerd en daar speel ik geen spellen voor.quote:
lol, indd - vooral zn buddy Sturridgequote:Op zaterdag 12 september 2015 00:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Ieder jaar is de demo een totaal andere game. Let maar op straks start je FUT op en wordt je gewoon weer voorbij gewandeld door Doumbia en zijn hoerenvrienden.
Was jij niet nieuw met fut?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:18 schreef realbase het volgende:
[..]
lol, indd - vooral zn buddy Sturridge
heb FUT in 14 even gespeelt - geen tijd dus gestopt, ben fut in 15 voor de zomer begonnen ( beetje laat ) dus wel wat ervaring chiefquote:
Echt heel kut ja. Dat wordt weer veel snipen om een IF te kopen die ik wil hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:42 schreef Confetti het volgende:
http://fifaforums.easport(...)-price-ranges#latest
Price ranges lijken dus te blijven. Gelijk al veel minder zin. Je krijgt 100% weer gezeik met price ranges die voor geen meter kloppen waardoor spelers uitgestorven zijn voordat het spel goed en al begonnen is. Het werkt gewoon niet als alles handmatig geüpdatet moet worden. Dat houden ze 2 weken vol en dan is het wel weer klaar.
Hoe zo snipen? De goede informs zijn makkelijk te krijgen op de markt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt heel kut ja. Dat wordt weer veel snipen om een IF te kopen die ik wil hebben.
Jizzquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Maver24 het volgende:
Omg yes. Liga do Brasil terug in fifa16. Ronaldinho, Pato, Dede en nog veel meer. EA heeft het getweet
Vind ik dus ook. Door priceranges kon ik opeens spelers kopen die normaal absoluut niet haalbaar waren. Wel is het belangrijk dat EA de ranges vaker update..quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Price ranges zijn 10x beter dan een open markt. Zeker als ze vanaf het begin ingevoerd worden. Messi 400K ofzo, helemaal prima.
Nu niemand een neuk meer om het spel geeft wel ja. Maar dat was tot een paar weken geleden totaal anders. Om het over silver IF's nog maar niet te hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe zo snipen? De goede informs zijn makkelijk te krijgen op de markt.
Jammer dat je autobuyer accounts dan niks meer waard zijn he.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:42 schreef Confetti het volgende:
http://fifaforums.easport(...)-price-ranges#latest
Price ranges lijken dus te blijven. Gelijk al veel minder zin. Je krijgt 100% weer gezeik met price ranges die voor geen meter kloppen waardoor spelers uitgestorven zijn voordat het spel goed en al begonnen is. Het werkt gewoon niet als alles handmatig geüpdatet moet worden. Dat houden ze 2 weken vol en dan is het wel weer klaar.
Glitchen is het nieuwe autobuyen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer dat je autobuyer accounts dan niks meer waard zijn he.
Er gaat niks boven tamperenquote:Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Glitchen is het nieuwe autobuyen.
Dit soort postsquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Door priceranges kon ik opeens spelers kopen die normaal absoluut niet haalbaar waren. Wel is het belangrijk dat EA de ranges vaker update..
Ik vind priceranges ook geweldig.quote:Op maandag 14 september 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort postsrugharen overeind en alles
man man man.
Ze moeten zeker alleen vaker geupdate wordenquote:Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind priceranges ook geweldig.
Nee van mij hoeven ze niet vaker geupdate te worden.quote:Op maandag 14 september 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze moeten zeker alleen vaker geupdate wordendan zijn priceranges echt de bom en vrije marktwerking niet
![]()
Priceranges die dagelijks geupdate worden zijn vrije marktwerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |