Dit is het Lidl topic?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:04 schreef Molo het volgende:
Soep van Aldi is inderdaad echt niet te eten.
Nou is bliksoep sowirso vies, maar die extra ja
Oh shit dit moet in de Aldi topicquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis ook bij de online folder het herfst assortiment, en binnenkort winter. Dat hebben ze niet meer. Wat ik ook erg lekker vind is de witlof rolletjes met ham en kaas. Ook winter gedoe
Copycat haar schuldquote:
Nietes!quote:
Zie je welquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het ging daarvoor al over de Aldi
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:08 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week koffiebonen in de aanbieding. Flink inslaan! Precies uitgekiend, dit weekend laatste kopje..hoe smaakt de extra dark roast?
http://publicaties.reclamefolder.nl/lidl-week43-r3/page/1
Ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:35 schreef zeefje het volgende:
Beetje offtopic en niet CUL gerelateerd maar het gaat wel over lidl.
Hoe is het met het terugbrengen-beleid van lidl? Het gaat om een skibril, kan ik deze binnen 7 dagen , orginele verpakking en met bon terug gegeven (meestal staat zoiets op de bon maar nu niet )
Geen enkel probleem!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:35 schreef zeefje het volgende:
Hoe is het met het terugbrengen-beleid van lidl? Het gaat om een skibril, kan ik deze binnen 7 dagen , orginele verpakking en met bon terug gegeven (meestal staat zoiets op de bon maar nu niet )
Dat kan ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:35 schreef zeefje het volgende:
Ik heb vandaag een brief gekregen en als ik die meeneem naar de winkel krijg ik mijn aankoopbedrag terugquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Ik ging van de week terug naar Lidl met een kapotte parasol van een half jaar oud, twee keer gebruikt. Men vertelde me dat de winkelgarantie 4 weken was en dat ik contact op moest nemen met de fabrikantIk kreeg het telefoonnummer mee van de fabrikant.
Toen ik belde bleek het telefoonnummer van de klantenservice te zijn. Ik moest het bonnetje mailen, ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
ja vind ze stuk minder dan de gewone rode, precies zoals je zegt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:09 schreef Deezertje het volgende:
Niemand ervaring met de Extra Dark Roast koffiebonen? Ik las dat deze minder sterk waren dan de gewone rode espresso bonen...Maar smaak is heel persoonlijk... Komende week in de aanbieding: 2 zakken voor 10 euro
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat raar, bliksoep die niet lekker is. Je verwacht het niet.
mag zelfs binnen 30 dagen, wel even via de uitgang naar de kassa gaan, dat hebben ze liever ( en kies geen pinkassa, daar kun je niet retourneren)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:35 schreef zeefje het volgende:
Dat ligt niet aan het blik maar aan het spul dat ze er in stoppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:04 schreef Molo het volgende:
Soep van Aldi is inderdaad echt niet te eten.
Nou is bliksoep sowirso vies, maar die extra ja
Zo'n eendje had ik laatst van de Duitse Lidl; zeer smakelijk. Ik had hem gemarineerd in 5-kruidenpoeder en sesamolie en toen gebakken en geserveerd met een noedelsalade.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:03 schreef Spaardertje het volgende:
Vanavond ieder een eendenborstje.. Ik ben benieuwd! We hebben er de port honingsaus bijgekocht..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |