Ze weten wie het zegt hier hoorquote:
Ik zal op de uitkijk staan danquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond in ieder geval even shoppen. Maar denk niet dat ik blijf hangen.
"Sit on me faaaaace 'n tell me that y'love meeee!"quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:49 schreef Gellarboy het volgende:
Oh hij. Ik ken hem van Daglicht.
[ afbeelding ]
Mocht hij die brommert ooit zat worden mag hij wel op mijn gezicht zitten.
Ik zit op mijn handen nu.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daar is niks jochie aan. Ik ken genoeg mensen in de wereld, maar ik krijg er geen klik mee. Ik sta gewoon compleet anders in het leven. Dat is niet minderwaardig richting iemand bedoeld, maar zo zie/voel ik dat gewoon.
[..]
Nou:
- Mijn leeftijd of iets ouder.
- Verzorgd
- Mannelijk
- Niet kleiner dan ik ben (wat al lastig is te vinden)
- Het liefste iemand die verstand heeft van technologie en/of marketing of daar over mee kan praten door zijn intellect .
Dat is denk ik
Er staat IETS ouder.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik zit op mijn handen nu.
Het gaat meer om het hebben van specifieke (oppervlakkige) criteria. En dan valt dit nog mee, ik ken ook iemand die een hele waslijst van criteria heeft, waaronder het merk auto dat iemand heeft.quote:
Een commitment aangaan met fruit is natuurlijk wel wat minder heftigquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het gaat meer om het hebben van specifieke (oppervlakkige) criteria. En dan valt dit nog mee, ik ken ook iemand die een hele waslijst van criteria heeft, waaronder het merk auto dat iemand heeft.
Ik begrijp best dat iemand voor zichzelf een globaal beeld heeft op wat voor soort type man je over het algemeen verliefd wordt, maar het is goed om open te staan voor de mogelijkheid dat iemand misschien niet voldoet aan dat type, maar waar je toch helemaal voor kunt vallen. Want goh, wat een verrassing, in een duurzame relatie die langer dan drie maanden mee gaat, blijken die oppervlakkige eisen niet zo belangrijk. En gemeenschappelijke hobbies zijn enig, maar het is veel leuker als je nieuwe dingen ontdekt door de passies van de ander.
Maaarrrr misschien is het ook een kwestie van persoonlijkheid. Als ik een vreemd soort vrucht in de supermarkt zie liggen, dan denk ik, goh, kenniknie, dat ga ik proberen. En soms valt dat dan tegen, soms is het heerlijk. Terwijl anderen willen alleen maar dingen in hun mond die heel vertrouwd zijn.
Voetbalquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:30 schreef Paxcon het volgende:
Zijn ze er ook die van voetbal houden?
Nee, voet-bal!!!quote:
Cool have funquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal op de uitkijk staan dan
Ik ga vanaaf ook ff shoppen en uit eten.
Wauw. TMI. Daarom though?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik zit op mijn handen nu.
Genoeg helaas.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:30 schreef Paxcon het volgende:
Zijn ze er ook die van voetbal houden?
Boooo Ajax.quote:
Dan word ik een beetje verdrietigquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als ik nu zeg: booo Groningen dan ga ik zeker te ver?
Daarom juist, als je zelfs niet eens een onbekend fruit wilt eten, dan sta je niet open voor nieuwe ervaringen, want imho noodzakelijk is voor een relatie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een commitment aangaan met fruit is natuurlijk wel wat minder heftig![]()
Oei dan doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan word ik een beetje verdrietig
Uhu. Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:32 schreef Peter het volgende:
Ik stop liever geen vreemde onvertrouwde dingen in mijn mond
riiiiiight.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:32 schreef Peter het volgende:
Ik stop liever geen vreemde onvertrouwde dingen in mijn mond
Good for youquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:52 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
tsssk, ik ben al 10 jaar samen.
En ik eet zo goed als niets dat ik niet ken
jij ook al niet?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:52 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
tsssk, ik ben al 10 jaar samen.
En ik eet zo goed als niets dat ik niet ken
Ze was echt super zenuwachtigquote:Op maandag 14 september 2015 10:10 schreef Gellarboy het volgende:
Steeph, ik vond het een superleuke meid om te zien, maar ze zong echt niet zo goed hoor, sorry..
Ik heb alleen dat stukje van Silke gekeken. En dus die roulette of whatever die hierboven staat, met de a capella song.quote:Op maandag 14 september 2015 10:21 schreef Gellarboy het volgende:
Het is sowieso allemaal fake. Je ziet af en toe dat ze vreemde stiltes laten vallen, dan krijgen ze in hun oortje te horen wat ze moeten zeggen. Plus dat sommige goeie kandidaten naar huis gaan en slechtere mogen blijven. Ik denk dat ze wellicht al lang weten wie het gaan worden. Neemt niet weg dat het een entertainend programma is..
Gister nog een heel gesprek over gehad. (Ik sta samen in een show met iemand van Studio 100). Dat hele "vergrijpen aan" verhaal is blijkbaar erg uit het verband gerukt en t schijnt een hele sympathieke man te zijn.quote:Op maandag 14 september 2015 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Gert Verhulst kan zich in ieder geval binnenkort weer lekker werpen op drie keer nieuw vers vlees, en alle merchandise die opnieuw wordt uitgebracht zal zijn portemonnee nog dikker maken. Win win voor hem
Nee die grap zal vast al vaker zijn gemaaktquote:Op maandag 14 september 2015 11:48 schreef Gellarboy het volgende:
Verder ben je echt de aaaaaallereerste die daar over begint, TV.. #VersVlees
Omdat trans in principe niets met gay te maken heeft?quote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef Gellarboy het volgende:
Caitlyn Jenner is in opspraak gekomen, omdat ze in diverse interviews onverschillig sprak over verschillende gay rights issues:
http://www.slate.com/blog(...)spectable_trans.html
Hoe kun je als transvrouw nou niks met gay marriage hebben?
Ja, ze hadden bij studio 100 (voordat ze aan dit programma begonnen) een test gedaan met willekeurig welke set van 3 meisjes en dan K3 nummers zingend bij een kinder publiek. Kids juichten net zo hard nmee. Die meiden zijn in principe volkomen inwisselbaar voor kinderen. De formule werkt en that's it. Voor hen dan.quote:Op maandag 14 september 2015 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die grap zal vast al vaker zijn gemaakt
Ik heb wel bewondering voor de geniale marketingstructuur. Het is echt ontzettend knap om een concept al bijna 20 jaar zo uit te melken en er vervolgens nog waarschijnlijk een succesvolle doorstart 3.0 uit te slepen. Dat komt vooral omdat het een concept is en geen standaard meidengroep die met de leeftijd mee hoeft te groeien.
Zelfde reden waarom homo's ook transfoob kunnen zijn? Niets menselijks is ons vreemdquote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef Gellarboy het volgende:
Caitlyn Jenner is in opspraak gekomen, omdat ze in diverse interviews onverschillig sprak over verschillende gay rights issues:
Maar heb je dan als mens niks met trouwen of als homo?quote:Op maandag 14 september 2015 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb als homo ook niks met trouwen, maar fijn dat het kan
Je hebt gelijk, als mensquote:Op maandag 14 september 2015 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar heb je dan als mens niks met trouwen of als homo?
En ik neem aan dat je net zo min iets hebt met trouwende hetero's als met trouwende homo's, toch? Bij Jenner gaat het specifiek om homo's.quote:
Daar komt-ie weer: Homonormativity!quote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef Gellarboy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |