Welke veranderingen?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus gast, dat is dus wel standje Deezertje waar je in zit.
Ik ben nu 30. Ik heb mijn studententijd ook seksloos doorgebracht. Sterker nog, er waren heel wat redenen waarom mensen mij met nog geen stok aan hadden willen raken. Ik heb een aantal radicale veranderingen gedaan en de schade meer dan ruimschoots ingehaald. Had ik me suf kunnen ketsen in mijn studententijd? Ja, vast en zeker als ik een paar jaar eerder het roer had omgegooid. Maar het is echt niet zo alsof je daarna niets meer kunt maken, en ik heb geen moment het gevoel dat die periode "verloren" is geweest.
Kom op zeg, je leven houdt niet op als je de 25 bent gepasseerd. De enige gemiste kans die er in jouw leven is, is die om hard voor jezelf te zijn, kritisch te zijn en te realiseren dat je moet geloven in dat je iets kunt veranderen om iets van je leven te maken.
Een beetje lamenteren op Fok en hier keuvelen over "what could have been" gaat je in elk geval niet helpen. Je moet actie ondernemen, anders blijf je een eenzame kneus.

Die wellicht wel vervolgvragen oproepen:quote:

- Wat voor kleine aanrakingen? Hoe doe je dat zonder dat het geforceerd lijkt? Af en toe d'r arm aanraken, stiekem handjes vasthouden, hand een zoen geven. dr haar achter dr oor legen.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wellicht wel vervolgvragen oproepen:
- Wat voor kleine aanrakingen? Hoe doe je dat zonder dat het geforceerd lijkt?
- Wat is een open uitstraling precies? (lichaamstaal, best belangrijk even bij stil te staan)
- Hoe laat je merken dat je haar wilt leren kennen zonder dat het een soort interview wordt?
- Hoe maak ik haar aan het lachen als ik van mezelf niet veel humor heb?
/advocaat van de duivel
Kan me voorstellen dat die dingen niet vanzelfsprekend zijn voor iemand die moeite heeft met versieren/flirten.

Moet je wel een beetje aanvoelen dus. Haar achter het oor leggen zou ik niet zou snel doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
- Wat voor kleine aanrakingen? Hoe doe je dat zonder dat het geforceerd lijkt? Af en toe d'r arm aanraken, stiekem handjes vasthouden, hand een zoen geven. dr haar achter dr oor legen.
Hangen = open?quote:- Wat is een open uitstraling precies? (lichaamstaal, best belangrijk even bij stil te staan)
Geen armen over elkaar, beetje hangen.

Die vind ik een beetje gek. Zou gewoon vragen wat iemand voor werk doet, maar dus ook zelf dingen vertellen en niet alleen inhaken met vervolgvragen.quote:- Hoe laat je merken dat je haar wilt leren kennen zonder dat het een soort interview wordt?
Geen geforceerde vragen stellen.... dus ipv: Wat voor werk doe ja? Zeg je: Jij lijkt me het zorgzame type, toevallig verpleegkundige ?
Als de klik er is... inderdaad.quote:- Hoe maak ik haar aan het lachen als ik van mezelf niet veel humor heb?
Iedereen heeft een bepaalde gevoel voor humor.. kom je vanzelf achter.

1. Arm aanraken, rug aanraken of de knie.. bv als ze iets grappigs zegt of als jullie samen ergens naartoe lopenquote:Op woensdag 9 september 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
- Wat is een open uitstraling precies? (lichaamstaal, best belangrijk even bij stil te staan)
- Hoe laat je merken dat je haar wilt leren kennen zonder dat het een soort interview wordt?

True gewoon een open houding.. dus niet als een kluizenaar in een hoekje zitten... ontspan.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje aanvoelen dus. Haar achter het oor leggen zou ik niet zou snel doen.
[..]
Hangen = open?
Open is ook wat je doet met je benen en met je gezicht(suitdrukking).
[..]
Die vind ik een beetje gek. Zou gewoon vragen wat iemand voor werk doet, maar dus ook zelf dingen vertellen en niet alleen inhaken met vervolgvragen.
[..]
Als de klik er is... inderdaad.

"gewoon" bestaat niet als je de kunst ervan niet snaptquote:Op woensdag 9 september 2015 18:28 schreef K44S het volgende:
[..]
True gewoon een open houding.. dus niet als een kluizenaar in een hoekje zitten... ontspan.
En gewoon klein beetje aan raken.... al ga je beetje tegen dr aanstaan..

Ik snap de kunst ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"gewoon" bestaat niet als je de kunst ervan niet snapt

Man, ik was echt een eerste klas zolderkamerautist. Ik zag er slecht uit, was mager, bleek, had geen kapsel, wist niet hoe ik me moest kleden, durfde de deur niet echt uit en keek niemand in de ogen aan. Zat vol met vooroordelen en sociale angsten die Deezertje ook heeft.quote:

De focus is te vaak niet zo heel praktisch van de berichten die gepost worden in dit topic inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, ik was echt een eerste klas zolderkamerautist. Ik zag er slecht uit, was mager, bleek, had geen kapsel, wist niet hoe ik me moest kleden, durfde de deur niet echt uit en keek niemand in de ogen aan. Zat vol met vooroordelen en sociale angsten die Deezertje ook heeft.
Ik heb wel een relatie gehad, maar toen die bij mij wegging heb ik mij hardop afgevraagd wat er eigenlijk leuk aan mij was. Waarom je mij überhaupt zou willen. Ik kon geen redenen verzinnen, en ben dus hard met mijzelf aan de slag gegaan. Ben sociale activiteiten gaan doen, heb mijn uiterlijk grondig aangepakt, heb met alle angsten afgerekend, aangezien de meeste toch irrationeel zijn. Heel veel mensen van vroeger herkennen mij letterlijk niet meer terug.
Het duurde daarna niet lang voor ik als vanzelf aandacht kreeg en ik er achter kwam dat ik zelf ook best aardig kon versieren. Ik heb flink wat goedgemaakt en kan me ook niet meer voorstellen dat ik ook ooit zo was als sommige mensen hier, zeker niet nu ik weet hoe betrekkelijk eenvoudig je daar mee af kunt rekenen. Daarom stuit het gejank van enkele mij ook zo tegen de borst. Ik kom van ongeveer dezelfde positie, en mij is het ook gelukt.
Je kunt wel huilen dat niemand je wil, maar dat niemand je wil ligt altijd aan jezelf. Ga daar verdomme wat aan doen, in plaats van om medelijden vragen op een forum.

Ik vind dit ook niet praktisch om bij stil te staan. Inderdaad zeg, wat wil je? Medelijden? Of wil je beter worden in versieren.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:32 schreef Deezertje het volgende:
Bruikbare tips, maar waar ik zelf nog weleens in wil falen is dat ik denk of wil dat die signalen er wel zijn, maar ze dat achteraf gewoon totaal niet waren
http://nl.wikihow.com/Een-meisje-versieren

quote:Op woensdag 9 september 2015 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
- Wat voor kleine aanrakingen? Hoe doe je dat zonder dat het geforceerd lijkt? Af en toe d'r arm aanraken, stiekem handjes vasthouden, hand een zoen geven. dr haar achter dr oor legen.
Geen armen over elkaar, beetje hangen.
Geen geforceerde vragen stellen.... dus ipv: Wat voor werk doe ja? Zeg je: Jij lijkt me het zorgzame type, toevallig verpleegkundige ?
Iedereen heeft een bepaalde gevoel voor humor.. kom je vanzelf achter.
Thanks! Dit zijn de tips die ik zoek.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1. Arm aanraken, rug aanraken of de knie.. bv als ze iets grappigs zegt of als jullie samen ergens naartoe lopen
2. Handen/armen niet over elkaar, niet ingekrompen zitten.
Juist rug recht, zithouding spiegelen van de ander, of juist naar voren zitten, dichtbij degene
3. Als je geintresseerd bent wil je vragen stellen, maar die hoef je niet achter elkaar eruit te gooien. Ga eens door op een onderwerp, vertel je eigen ervaring erover (niet te langdradig) en ga dan pas weer door
4. Iedereen heeft wel humor. En anders lach om haar zaken. Of zeg iets over mensen die grappig aan het doen zijn aan de overkant van de straat ofzo.
Hoeft niet 24/7 grappig te zijn. Als je serieus bent van jezelf is dat ook niet erg, want als ze daarop valt dan is het ook goed.

*draagt zijn rechtspraktijk zonder twijfel over aan straw*quote:Op woensdag 9 september 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wellicht wel vervolgvragen oproepen:
/advocaat van de duivel
Kan me voorstellen dat die dingen niet vanzelfsprekend zijn voor iemand die moeite heeft met versieren/flirten.

Wss dezelfde hequote:Op woensdag 9 september 2015 18:52 schreef KennisIsMacht het volgende:
En op welke signalen kan ik letten, hoe laat iemand blijken dat de interesse wederzijds is?

Hoe zou je dan moeten doen met je benen en gezichtsuitdrukking?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Hangen = open?
Open is ook wat je doet met je benen en met je gezicht(suitdrukking).

Allereerst is natuurlijk het allergrootste signaal het gesprek zelf. Hoe beantwoordt ze je vragen, stelt ze vragen terug, is ze geinteresseerd in wat je haar vertelt? Zo nee, kun je het eigenlijk wel opgeven.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:52 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Dit zijn de tips die ik zoek.
En op welke signalen kan ik letten, hoe laat iemand blijken dat de interesse wederzijds is?

Ja logisch haha.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss dezelfde he
Maar ook vaak wel veel glimlachen, aan de haren zitten.. interesse tonen in jou.

Maar die dingen die je noemt zijn toch normaal als je een gesprek met iemand voert? Aankijken, vragen terugstellen. Of zit ik hier mis?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Allereerst is natuurlijk het allergrootste signaal het gesprek zelf. Hoe beantwoordt ze je vragen, stelt ze vragen terug, is ze geinteresseerd in wat je haar vertelt? Zo nee, kun je het eigenlijk wel opgeven.
Hoe reageert ze als ze je aanraakt, beweegt haar lichaam juist van je af of leunt ze nog meer naar je toe? Kijkt ze je aan als je met haar praat of kijkt ze steeds naar dr vriendinnen?
Eigenlijk zijn er echt wel 1001 signalen te bedenken, maar allereerst zou ik me gewoon focussen op het gesprek zelf.

Ja als een gesprek goed loopt wel ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:00 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ja logisch haha.
[..]
Maar die dingen die je noemt zijn toch normaal als je een gesprek met iemand voert? Aankijken, vragen terugstellen. Of zit ik hier mis?

Jaa ik merkte ook de veranderen. Wordt een heel ander topic opeens.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik zie in de laatste pagina overal opeens goede adviezen, keep it up

Wat is dan het onderscheid tussen een normaal gesprek en een gesprek met intenties. Dit vind ik het lastigste. Ik voel totaal niet aan wanneer iemand vriendelijk of flirterig is.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja als een gesprek goed loopt wel ja.

Het is prima inbreng, een ervaringsdeskundige. Toch zullen ze deze post weer negeren, omdat het ze niet bevestigt in hun opvatting dat ze niets hoeven te doen en dat het niet 100% aan hunzelf ligt.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
De focus is te vaak niet zo heel praktisch van de berichten die gepost worden in dit topic inderdaad.
Goede inbreng verder dit

Kunnen normaal zijn. De ene persoon is bv sowieso al meer lichamelijk bezig, terwijl de ander dat juist ziet als interesse (in meer dan vriendschap). Waar de ene juist van de vragen is, is de ander juist weer van de verdieping op een antwoord.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:00 schreef KennisIsMacht het volgende:
Maar die dingen die je noemt zijn toch normaal als je een gesprek met iemand voert? Aankijken, vragen terugstellen. Of zit ik hier mis?

Let je er wel genoeg op tijdens een gesprek?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:03 schreef KennisIsMacht het volgende:
Wat is dan het onderscheid tussen een normaal gesprek en een gesprek met intenties. Dit vind ik het lastigste. Ik voel totaal niet aan wanneer iemand vriendelijk of flirterig is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |