Dat is toch zo'n vuurmaakding voor als je toevallig op een onbewoond eiland komt te zitten met Chantal Janzen?quote:Op woensdag 9 september 2015 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding. Geen idee of ik 't ooit ga gebruiken maar het is wel stoer om te hebben.
Wat is hetquote:Op woensdag 9 september 2015 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding. Geen idee of ik 't ooit ga gebruiken maar het is wel stoer om te hebben.
Oh zo'n ding. Zou niet pakken. Gewoon elkaar warm houden op de natuurlijke manier.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n vuurmaakding voor als je toevallig op een onbewoond eiland komt te zitten met Chantal Janzen?
quote:
Dat. Al zou ik op een hele andere manier warm houden als ik met mevrouw Janzen op een eiland zitquote:Op woensdag 9 september 2015 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n vuurmaakding voor als je toevallig op een onbewoond eiland komt te zitten met Chantal Janzen?
Eens mits lekkere wijven, maar als ik volgend jaar op mannenweek ga met m'n broertje en pa is dat ook weer zo raar.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh zo'n ding. Zou niet pakken. Gewoon elkaar warm houden op de natuurlijke manier.
Battery pack + led lampje, waar een tijdje terug korting op was in een topic in DIG. Ideaal voor op vakantie.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eens mits lekkere wijven, maar als ik volgend jaar op mannenweek ga met m'n broertje en pa is dat ook weer zo raar.
Wat is jouw beste aankoop?
Wat een tokkiedingquote:Op woensdag 9 september 2015 08:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Staat dit topic in een crew gedeelte met al die blauwen () hier?
Maaaaaaaaar OT;
[ afbeelding ]
Dit.
Duitsland![]()
Dingen om je pols
Posten danquote:Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef tailfox het volgende:
Ik koop meestal duurdere dingen dan 5 euro.
Wat net zo nutteloos is
Edit zie dat dit het China topic is.quote:
http://www.tinydeal.com/index.php?main_page=zone_2dollarsquote:Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef Fylax het volgende:
Doe ook eens 'n linkje, zodat ik al die aankopen ook kan kopen
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh zo'n ding. Zou niet pakken. Gewoon elkaar warm houden op de natuurlijke manier.
Ik had het over Chantal he...quote:
Dit is wel heel triestquote:Op woensdag 9 september 2015 08:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Staat dit topic in een crew gedeelte met al die blauwen () hier?
Maaaaaaaaar OT;
[ afbeelding ]
Dit.
Duitsland![]()
Dingen om je pols
Ik gebruikte die altijd op het werk om de gasbrander aan te steken, aangezien het verboden was om met aanstekers en lucifers op het terrein op zak te lopenquote:Op woensdag 9 september 2015 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog een link naar deze sleutelhanger?quote:Op woensdag 9 september 2015 08:20 schreef Pharkus het volgende:
Je kent het allemaal wel eens, op eens zit er een ogenschijnlijk nutteloos ding in je winkelmandje maar omdat het zo goedkoop is kan je het niet laten liggen. Zo ben ik opeens redelijk verknocht geraakt aan deze, die mijn autosleutel gezelschap houdt:
[ afbeelding ]
(enig minpuntje is dat hij niet de imperial march speelt als ik de auto start).
Wat is jullie beste aankoop prullaria onder de $5?
http://www.tinydeal.com/w(...)t-sound-p-94857.htmlquote:Op woensdag 9 september 2015 13:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb je nog een link naar deze sleutelhanger?
Maakt niet uit over wie je het hebtquote:
Jazeker! Dit zijn puike dingen: http://www.dx.com/p/translucent-mini-butane-jet-lighter-12142quote:Op woensdag 9 september 2015 12:50 schreef FokU94 het volgende:
Niet zelf gekocht maar mee laten bestellen bij een vriend: Zoeen mini créme brûlée brandertje. Veel plezier mee gehad tijdens oud en nieuw (geen gezeik met uitwaaiende vlammen). Weet niet of die nog geleverd word is alweer 1,5 jaar terug...
LED pigs, nog altijd mijn favo aankoop ooitquote:Op woensdag 9 september 2015 08:40 schreef RobertNL het volgende:
Dat kan voor de echte China shopper maar één ding zijn. Het beste product dat ik ooit heb gekocht in China is wel mijn LED pig.
[ afbeelding ]
Met een meer serieuze inslag, ik denk dat 1 van mijn betere prul aankopen de MI light is, perfect voor op vakantie op een bureautje.
Die had ik ook! Awesome ding. Heeft nog een tijd aan mijn autosleutel gehangen totdat hij afbrak van m'n sleutel. Sindsdien ligt hij ergens in Nederlandquote:Op woensdag 9 september 2015 08:40 schreef RobertNL het volgende:
Dat kan voor de echte China shopper maar één ding zijn. Het beste product dat ik ooit heb gekocht in China is wel mijn LED pig.
[ afbeelding ]
Met een meer serieuze inslag, ik denk dat 1 van mijn betere prul aankopen de MI light is, perfect voor op vakantie op een bureautje.
Werkt die goed??quote:Op donderdag 10 september 2015 08:50 schreef geelkuikentje het volgende:
Google cardboard
1 x DIY Google Cardboard VR 3D Glasses for iPhone Samsung Cellphone (EPATH-334753) = 2.42¤
bij Tinydeal
Dan koop je toch een hele lange kabel. Ik heb ze van 10 en 15 meter zien liggen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:26 schreef Geralt het volgende:
Ik heb maar 1x in china wat besteld en dat was een xbox360 wireless receiver van een paar euro.
Werkte perfect. Heb er destijds Skyrim mee gespeeld op mn plasma TV en Tannoy's en BK sub.
Dat was wel vet
Nu helaas lastig om te gamen vanaf mn pc op de tv en de bank wegens andere inrichting. Het kan wel, maar dan moet er een lange hdmi kabel over de vloer naar mn receiver lopen. En dat is struikelgevaar en lastig enzo.
Zeker, je hebt er echt wel even lol mee. Ik heb hem gebruikt met een S4 en een S5 plus. Je merkt dat de resolutie van je telefoon wel wat laag is voor dit soort toepassingen. En er zit geen band omheen dus je hebt de bril de hele tijd in je handen.quote:
Heb ik gehad. paste niet o m'n kop, en klonk kutquote:Op zondag 13 september 2015 09:15 schreef Gebruikersna het volgende:
http://www.ebay.ca/itm/Ne(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Hoe deed jij de micro-SD erin? Bij mij blijft hij zonder tape niet zitten. Hij 'klikt' niet.quote:Op zondag 13 september 2015 18:46 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb ik gehad. paste niet o m'n kop, en klonk kut
Als vervanger nu 'n OVEVO waar ik erg tevreden over ben.
hmmmz, de mijne was een bluetooth headsetquote:Op zondag 13 september 2015 19:37 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Hoe deed jij de micro-SD erin? Bij mij blijft hij zonder tape niet zitten. Hij 'klikt' niet.
Die heb ik ook nog steeds! Zeker al 5 jaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:40 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |