SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel coke gesnoven.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw, het is wat met die Zwagerman.
Ga je er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 9 september 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Rot toch op met veggieday.....
Die hetze tegen rokers en mensen die vlees eten moet maar eens afgelopen zijn.
Ik dacht Joost de zwagervan...quote:Op woensdag 9 september 2015 01:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken Mo niet, teveel coke gesnoven?
Nee maar het is publiek geheim dat ie zijn neus aardig gepoederd heeft en dat werkt niet echt goed voor de geestelijke gesteldheid.quote:
Dat moet je Mo vragen.. Maar denk het niet.. Snuiven doen we hier niet meer btw ... ok een enkele na misschien.. Geen idee wie maar ik dek me gewoon in.. met aannames..quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee maar het is geen publiek geheim dat ie zijn neus aardig gepoederd heeft en dat werkt niet echt goed voor de geestelijke gesteldheid.
Nee Mo blijft er neutraal onder dus het doet hem niets... Dus helaas.. Zoek het in Alkmaar of Haarlemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |