Nou wat een hypocrieten zegquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
IS dat niks van westerlingen moet hebben. Maar wel westerse technologie gebruiken.
Beter verstaanbaar dan die Drent zonet bij de Rijdende Rechter idd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Spreekt beter dan een gemiddelde autochtone Nederlander
Wel beelden van mensen die opvang weigeren omdat het niet aan hun eisen voldoetquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb de beelden van de asielzoekers die eten weigeren/weggooien nog niet gezien op tv.
De agenda is overduidelijk ja, als het journaal exclusief zielige moedertjes met kinderen laat zien terwijl die een overduidelijke minderheid van de vluchtelingenstroom zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
De succesvolle vluchteling wordt getoond. Hulde voor die man hoor, maar er zijn ook heel veel vluchtelingen die hier totaal niet integreren. Dat wordt niet getoond.
Ik heb de laatste weken continu het gevoel dat de opinie stelselmatig / systematisch een bepaalde kant op wordt geduwd, namelijk in de richting van acceptatie. Accepteren dat duizenden asielzoekers dit land binnenkomen.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Eng he, dat hij niet voldoet aan jouw vooroordelen.
Logisch, want dat past niet in het plaatje. Dat dode jochie op het strand paste wél in het plaatje. Maar men reageerde als door een wesp gestoken toen bleek dat het jochie dood is gegaan omdat z'n vader grote risico's nam voor economisch gewin.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb de beelden van de asielzoekers die eten weigeren/weggooien nog niet gezien op tv.
Hoi Johan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
BAH!Verschrikkelijk dit. Weggooi amusement.
Ik moest geeneens lachen, een kinderanimatie in een Turks tweesterren resort heeft meer humor en geopolitieke vraagstukken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
BAH!Verschrikkelijk dit. Weggooi amusement.
Ik zag ook een item over huurwoningen, waar asielzoekers 'recht' op hebben. Het item werd propaganda-technisch helemaal correct vanuit de jongste zoon bekeken. Ouders bleven buiten beeld.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De agenda is overduidelijk ja, als het journaal exclusief zielige moedertjes met kinderen laat zien terwijl die een overduidelijke minderheid van de vluchtelingenstroom zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
Er kunnen er sowieso een stuk of 20 in het zwembad van Raymann.
Tante Es is ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik moest geeneens lachen, een kinderanimatie in een Turks tweesterren resort heeft meer humor en geopolitieke vraagstukken.
Ik wil liever ook geen Marokkaan aan mijn deur, maar als ze pizza of shoarma komen brengen, dan vind ik het bestquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
IS dat niks van westerlingen moet hebben. Maar wel westerse technologie gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |