Zijn de kuthaartjes van ongeboren Vicuna foetussen.quote:
Dit ga ik natuurlijk niet lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is juist wél daadkracht, dat is het rare. De PvdA heeft in een zeer moeilijke tijd regeringsverantwoordelijkheid genomen, door een moeilijke samenwerking met de VVD aan te gaan. Eigenlijk, als je het objectief bekijkt, presteert dit kabinet heel behoorlijk.
Maar dat straalt niet op de PvdA af. Het interne gekonkel is gewoon belachelijk. Zo'n man als Rottenberg had, met zijn ervaring, gewoon beter moeten weten. Spekman is totaal ongeschikt. Samsom is ook geen geschikte partijleider.
Het zijn godverdomme net Nederlandersquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
We zijn op Lesbos!
Tijd voor Selfie:
[ afbeelding ]
Normaal gesproken wel ja. Momenteel helaas even niet. Doe m'n best om weer werk te vinden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:22 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij toch ook, mag ik hopen?
Wouter Bos kreeg bij mij tot aan de bankencrisis ook het voordeel van de twijfel. Daarna... ach... laat ook maar. Ouwe koeien, maar die man kan het bij mij niet meer goed maken.
Zet Claudia hier eens tussen, kijken hoe snel ze geneest.quote:
Sorry dat ik een beetje afwijkquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kun je dit misschien even weghalen? Vluchtelingen zijn zielig.
Claudia mag lekker voor de rest van dr leven wegrotten in het Gooiquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zet Claudia hier eens tussen, kijken hoe snel ze geneest.
Rutte stemt gewoon met een Europees quotum in hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Sinds deze vluchtelingencrisis speelt, ben ik veel meer voor de VVD gaan voelen. Hun standpunt is zo veel realistischer dan dat naïef-linkse gezever en gesnotter.
Tja.. die zit ook met Zwagermans in haar hoofd he..quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:27 schreef Confetti het volgende:
Iemand valt op de grond en Claudia begint al met janken.
Die ratten van de VVD hebben al die enge mocro's naar dit land gehaald en ook nog gezorgd dat ze mochten blijven, oelewapperquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Sinds deze vluchtelingencrisis speelt, ben ik veel meer voor de VVD gaan voelen. Hun standpunt is zo veel realistischer dan dat naïef-linkse gezever en gesnotter.
Amerika het land met de meeste asielzoekers, veel plezier daarquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef bombmannl het volgende:
Echt triest de propaganda van de Nederlandse media die alleen het 'zielige' beeld van de vluchtelingen laat zien. De mentaal zwakkere in deze samenleving tuimen hier met ogen open in.
*vraagt alvast Amerikaanse VISA aan*
Dat vind ik niet zozeer een probleem. De mensen die nu hier al zijn, moeten ergens worden ondergebracht. Maar de VVD is één van weinige partijen die terecht bepleit dat opvang in de regio moet worden geregeld en dat mensen Europa niet in komen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte stemt gewoon met een Europees quotum in hoor.
Ik hoop echt dat sommige de verkeerde afslag naar Rusland maken, en ruzie zoeken met zo een Spetsnaz supersoldaat.quote:
De beelden van vluchtelingen die voedsel weggooien heb ik nog niet gezien bij Pauw.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef bombmannl het volgende:
Echt triest de propaganda van de Nederlandse media die alleen het 'zielige' beeld van de vluchtelingen laat zien. De mentaal zwakkere in deze samenleving tuimen hier met ogen open in.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef bombmannl het volgende:
Daar gaan de negers steeds vaker rellen en is het inmiddels haast een politiestaat met zwaar bewapende agenten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef bombmannl het volgende:
Prijsschietenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat sommige de verkeerde afslag naar Rusland maken, en ruzie zoeken met zo een Spetsnaz supersoldaat.
Helaas valt dat niet op te lossen, tenzij er nergens meer oorlog is op de wereld. En dat kunnen wij niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Halbe heeft wel een realistisch verhaal. Je moet het daar oplossen.
Tenminste geen IS daar, wij halen nu leuk het kwaad binnen onder het mom van 'vluchtelinghulp'quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Amerika het land met de meeste asielzoekers, veel plezier daar
Laat je toch niet zo bang maken johquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:33 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Tenminste geen IS daar, wij halen nu leuk het kwaad binnen onder het mom van 'vluchtelinghulp'
Kijk de laatste post maar in het vorige topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |