Een lekker spetterend optreden, ja ik heb genoten toendertijd!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou het enige kunstje zijn waarmee ze nog volk naar die graftakkenloods kunnen lokken.
Heeft ROFL zijn coke tussen de koffiepads laten vallen dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
Vanaf morgenmiddag is iedereen hyper omdat de koffie 2 x sterker is geworden
Morgen komt de verse koffie machine die Cees geregeld heeft.. Tis over met de slappe koffiequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft ROFL zijn coke tussen de koffiepads laten vallen dan?
Dan ben je hier verkeerd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef mario390 het volgende:
offtopic sorry ben zo trots 4:0 voor Ostenrijk
miss komt er dan wat actiequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen komt de verse koffie machine die Cees geregeld heeft.. Tis over met de slappe koffie
Gegen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef mario390 het volgende:
offtopic sorry ben zo trots 4:0 voor Ostenrijk
Chaneleke, ben lang niet meer hier geweest, weet ik toch ook niet. Maar ik vond het toch leuk dat Huubje af en toe op Fok! zatquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit meer slapen mensen en Ivans die ballen tonen
Ik was eerstquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wel godver, ga hem daar nog naar vragen.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wel godver, ga hem daar nog naar vragen.
Heel af en toe totdat het vuur hem na aan de schenen werd gelegd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Chaneleke, ben lang niet meer hier geweest, weet ik toch ook niet. Maar ik vond het toch leuk dat Huubje af en toe op Fok! zat
Ja, nog effe chufi, grazie millequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij vandaag nu jarig bent nog van harte ruud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |