En aardappelen patat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef 37metrijst het volgende:
Och, wat maken de meisjes zich ineens zorgen om Cees.![]()
Gina gaat weer op dieet: eitjes en sla....
Probeert ze wel, maar ze krijgt steeds een foutmelding als ze haar oren probeert te selecteren....quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan die Gnoom d'r eigen kop niet eens photoshoppen?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:02 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Probeert ze wel, maar ze krijgt steeds een foutmelding als ze haar oren probeert te selecteren....
[ afbeelding ]
Ja, je treft het niet. Het is hier gnoomafzeikavond vanavondquote:
Ik heb helemaal geen hekel aan haarquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, je treft het niet. Het is hier gnoomafzeikavond vanavond
ze hebben teamviewer.. maar weinig beperkingen, volgens mij kunnen ze alles lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef jasoe het volgende:
Wat mogen ze eigenlijk allemaal opzoeken op de computer?
je vind haar zeker lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan haar![]()
Hij wil dur billuh sienquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, je treft het niet. Het is hier gnoomafzeikavond vanavond
Laten we zeggen : niet onaardigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
het blijft een saai meisje met een kutkarakter, lief is ze nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laten we zeggen : niet onaardigIk vind echt dat ze er op vooruit is gegaan sinds die flapdrol met de afgezakte spijkerbroek is opgedonderd
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Zoiets ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |