Zullen we gedachten uitwisselen over de ISlam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specularium lacht zelden om grappen, laat staan hardop.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:34 schreef Triggershot het volgende:
Specularium lacht nu hardop om mijn grap.
Ik vermoed dat hij nu 112 belt omdat hij voor het eerst zo hard lacht juist, paniek en angst ineens.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium lacht zelden om grappen, laat staan hardop.
Maar wellicht heb je een glimlach teweeg gebracht bij hem.
Zo gauw Harry hardop gaat lachen om matige woordgrapjes, hebben we een echt probleem in dit topic.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij nu 112 belt omdat hij voor het eerst zo hard lacht juist, paniek en angst ineens.
Wrm maak je mij zo laat nog bang?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wetenschappers gaan onbekend virus activeren
Goed verhaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wetenschappers gaan onbekend virus activeren
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wrm maak je mij zo laat nog bang?
Hedde gij welles een poging gedoan dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo gauw Harry hardop gaat lachen om matige woordgrapjes, hebben we een echt probleem in dit topic.
Om te lachen? Of om Harry aan het lachen te krijgen?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hedde gij welles een poging gedoan dan?
Tijd om jou bang te maken met mijn foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om te lachen? Of om Harry aan het lachen te krijgen?
Wel geprobeerd ja. We hebben de hoop ergens medio 2013 opgegeven. Ongeveer gelijk met toen hij mod werd.quote:
Ingrijpende gebeuren ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel geprobeerd ja. We hebben de hoop ergens medio 2013 opgegeven. Ongeveer gelijk met toen hij mod werd.
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijd om jou bang te maken met mijn foto.Ja ik ben nu wel benieuwd wat er in dat peper- en zoutstel op de tafel erachter staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je bent duidelijk niet de enige.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben nu wel benieuwd wat er in dat peper- en zoutstel op de tafel erachter staat.
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijd om jou bang te maken met mijn foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zo ook maar eens onder de lakens ...quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens onder de lakens ...
misschien wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu weet ik je Facebook, maar die is natuurlijk niet van jou.
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens onder de lakens ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |