Kom ik op Elflettering zijn Facebook.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:58 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, van wie van jullie is deze profiel?
link?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom ik op Elflettering zijn Facebook.
Dat is bijzonder. Wat vind je ervan trouwens? En hoe weet je dat het Elfletterig is, wiens Facebook je nu bekijkt?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom ik op Elflettering zijn Facebook.
Dat is toch Elfletterig?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:58 schreef Triggershot het volgende:
boeienquote:Op woensdag 9 september 2015 02:02 schreef Fokker89 het volgende:
Het is trouwens DIT profiel, maar ik moet mijn bek houden wat betreft spelling.
Dit en deze verwisselen is erg Turks.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:02 schreef Fokker89 het volgende:
Het is trouwens DIT profiel, maar ik moet mijn bek houden wat betreft spelling.
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:03 schreef Triggershot het volgende:
mijn spelfouten moet je voor liefhebben, het is een signature mocht mijn account ooit gehacked worden.
Misschien wel Syrisch?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit en deze verwisselen is erg Turks.
Sorry, deze pagina is niet beschikbaarquote:Op woensdag 9 september 2015 01:58 schreef Triggershot het volgende:
inloggen dan.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, deze pagina is niet beschikbaar
De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd.
Nee geen zin in, zit mobiel.quote:
Volgens tweakers niet ...quote:
Doei.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
Jullie zoeken het maar lekker uit.
Doei.
kusjequote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
Doei.
Nee ik weiger mobiel op fb in te loggenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
serieus, echt moeite waard abi.
fok jou danquote:Op woensdag 9 september 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weiger mobiel op fb in te loggen
Je moeder.quote:
Deze en dit verwisselen hoeft niet erg Turks te zijn natuurlijk....quote:Op woensdag 9 september 2015 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit en deze verwisselen is erg Turks.
Verlaat je nou het Harry-topic voortijdig?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
Doei.
Jij ook weltrusten Triggertjequote:Op woensdag 9 september 2015 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jou gesicht kapoet maken kilodzak.
quote:Op woensdag 9 september 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet trouwens nog even terugkomen op de Grote Harry Quiz.
Yokikater, had niet vijf, maar zes goede antwoorden gegeven die nog niet waren gegeven.
Daarmee is YokiKater dus de onbetwiste winnaar van de quiz geworden en de #1 Harrykenner.
Net buiten beeld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik zie mij niet zitten.
En wat heeft hij gewonnen?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet trouwens nog even terugkomen op de Grote Harry Quiz.
Yokikater, had niet vijf, maar zes goede antwoorden gegeven die nog niet waren gegeven.
Daarmee is YokiKater dus de onbetwiste winnaar van de quiz geworden en de #1 Harrykenner.
Hoi Donny.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:39 schreef d4v1d het volgende:
Op dit tijdstip nog niet op FOK! Zittrn
Samen met jou? Jaquote:Op woensdag 9 september 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zouden jullie ook zelfmoord plegen als je herdaaldelijk bij van Nieuwkerke aan tafel zou moeten zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |