Doei.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
Jullie zoeken het maar lekker uit.
Doei.
kusjequote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
Doei.
Nee ik weiger mobiel op fb in te loggenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
serieus, echt moeite waard abi.
fok jou danquote:Op woensdag 9 september 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weiger mobiel op fb in te loggen
Je moeder.quote:
Deze en dit verwisselen hoeft niet erg Turks te zijn natuurlijk....quote:Op woensdag 9 september 2015 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit en deze verwisselen is erg Turks.
Verlaat je nou het Harry-topic voortijdig?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
Doei.
Jij ook weltrusten Triggertjequote:Op woensdag 9 september 2015 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jou gesicht kapoet maken kilodzak.
quote:Op woensdag 9 september 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet trouwens nog even terugkomen op de Grote Harry Quiz.
Yokikater, had niet vijf, maar zes goede antwoorden gegeven die nog niet waren gegeven.
Daarmee is YokiKater dus de onbetwiste winnaar van de quiz geworden en de #1 Harrykenner.
Net buiten beeld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik zie mij niet zitten.
En wat heeft hij gewonnen?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet trouwens nog even terugkomen op de Grote Harry Quiz.
Yokikater, had niet vijf, maar zes goede antwoorden gegeven die nog niet waren gegeven.
Daarmee is YokiKater dus de onbetwiste winnaar van de quiz geworden en de #1 Harrykenner.
Hoi Donny.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:39 schreef d4v1d het volgende:
Op dit tijdstip nog niet op FOK! Zittrn
Samen met jou? Jaquote:Op woensdag 9 september 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zouden jullie ook zelfmoord plegen als je herdaaldelijk bij van Nieuwkerke aan tafel zou moeten zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |