lolquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:45 schreef Hexx. het volgende:
Uh.... Ben je jezelf aan het uitfoeteren?
Wat wil je nou zeggen daarmee? Heb je gezien wat hij allemaal over mij uitkraamt? Ik zeg alleen dat ik me ook immens erger aan hem. Maar ik gedraag me tenminste. Ik ga hem niet lopen stalken en voor rotte vis uitmaken, iets wat hij dus wel doet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Saved for posterity:
[ afbeelding ]
Nee. Je zegt dat je je mateloos ergert aan je eigen gedrag en kotsneigingen krijgt van jezelf. Dat vond ik wel grappig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:53 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen daarmee? Heb je gezien wat hij allemaal over mij uitkraamt? Ik zeg alleen dat ik me ook immens erger aan hem. Maar ik gedraag me tenminste. Ik ga hem niet lopen stalken en voor rotte vis uitmaken, iets wat hij dus wel doet.
Het was gericht aan Jigzoz, je bent vast intelligent genoeg om dat er uit op te maken, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee. Je zegt dat je je mateloos ergert aan je eigen gedrag en kotsneigingen krijgt van jezelf. Dat vond ik wel grappig.
Een ietwat tegenstrijdige uitspraak, vind je niet?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:28 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik erger me ook mateloos aan jouw gedrag, kotsneigingen krijg ik van je. Maar ik gedraag me ten minste
nee hoor. Stalk ik jou? Loop ik jou overal af te zeiken? Nee he? Iets wat jij wel doet. Ik hou me overal in, als ik me kan inhouden, zou jij dat ook moeten kunnen. Dat is het puntquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:00 schreef Jigzoz het volgende:
Een ietwat tegenstrijdige uitspraak, vind je niet?
Ik maak er een PVV-forum van?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:27 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik denk dat voornamelijk jou gedrag is waar je een ander van beticht. Kijk eens in de spiegel
Nee, dan moet ik interpreteren en dat mag vast niet. Je hebt immers al meer dan duidelijk gemaakt dat jouw posts als absoluut en volmaakt beschouwd moeten worden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:57 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Het was gericht aan Jigzoz, je bent vast intelligent genoeg om dat er uit op te maken, toch?
Je kunt je ook afvragen waarom dat forum zo matig loopt, wellicht heeft dat meer met het gedrag van jou en je kornuiten te maken. Iedereen met een iets andere mening wordt gelijk voor rotte vis uitgemaakt en weg ge ettert. Vind je het gek dat men er niet meer komt? Heb je een iets afwijkende mening komt er een stelletje ego's aan die even lekker met zn allen op 1 duiken om hem/haar weg te zieken. nee, dat zal een forum vast goed doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:03 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zie alleen dat je erg dom bent en een al lange tijd matig lopend subforum sloopt
Alleen als ik het erbij aangeef, ok?quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, dan moet ik interpreteren en dat mag vast niet. Je hebt immers al meer dan duidelijk gemaakt dat jouw posts als absoluut en volmaakt beschouwd moeten worden.
Laten we bij wijze van voorbeeld eens iemand nemen die op alle vlakken zo ver van mij af staat als maar mogelijk is. Een jehova's getuige bijvoorbeeld. Kijken of je stelling klopt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:06 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom dat forum zo matig loopt, wellicht heeft dat meer met het gedrag van jou en je kornuiten te maken. Iedereen met een iets andere mening wordt gelijk voor rotte vis uitgemaakt en weg ge ettert. Vind je het gek dat men er niet meer komt? Heb je een iets afwijkende mening komt er een stelletje ego's aan die even lekker met zn allen op 1 duiken om hem/haar weg te zieken. nee, dat zal een forum vast goed doen.
Hé Hexx.! Vind je dat ik jou wegetter?quote:
Huh? Wat? Sorry, was afgeleid. Dit is Klaagmuur? Ik heb niets te klagen...quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hexx. ik begin me zorgen te maken. Antwoord eens?
Ja hoi. Even ivm bovenstaande. Vind je dat ik jou wegetter?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Huh? Wat? Sorry, was afgeleid. Dit is Klaagmuur? Ik heb niets te klagen...
Nee. Vroeger welquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoi. Even ivm bovenstaande. Vind je dat ik jou wegetter?
Ben ik zeker met je eens. Punt is dat ik het gewoon kut vind dat we heel langzamerhand een beetje de goede kant op gingen, terwijl nu een PVV-debiel de boel weer zwakzinnig volbaggert en daarmee de boel gewoon sloopt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee. Vroeger wel
Maar serieus, is het niet verstandiger om verder niet op "niet serieuze posts" te reageren en dat geldt ook voor Hong, natuurlijk.
Jullie zouden er beter aan doen speknek terug te lezen en zijn adviezen op te volgen. Dit gebekvecht is idd een beetje genant.
Als er niet wordt gereageerd komt het meestal wel weer goed, toch? Of stuur het gesprek naar betere banen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens. Punt is dat ik het gewoon kut vind dat we heel langzamerhand een beetje de goede kant op gingen, terwijl nu een PVV-debiel de boel weer zwakzinnig volbaggert en daarmee de boel gewoon sloopt.
Haha! Ik zal een sollicitatiemail sturenquote:Maar eh... Is een moderatorschap F&L niks voor jou?
Doe maar ja. Je lijkt me wel een goeie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:16 schreef Hexx. het volgende:
Haha! Ik zal een sollicitatiemail sturen
Tsjongejonge, en je gaat maar door. Hoe toch eens op man. Als iemand zich gedraagt als waar je mij van beschuldigt ben je het zelf wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef Jigzoz het volgende:
terwijl nu een PVV-debiel de boel weer zwakzinnig volbaggert en daarmee de boel gewoon sloopt.
Kun je misschien ophouden overal op me te reageren? Ik ben je zwakzinnige gejank een beetje zat.quote:
Als jij normaal refereert aan mij prima. Tot die tijd blijf ik je daar op aan spreken. Ik vind het schandalig dat een Mod je daar nog niet op aangesproken heeft. Je gedrag is in overtreding met de gedragsregels. Maar men laat het maar toe, waarom? Dit begint erg op selectief interpreteren van gedragsregels te lijken.quote:Op zondag 20 september 2015 10:04 schreef Jigzoz het volgende:
Kun je misschien ophouden overal op me te reageren? Ik ben je zwakzinnige gejank een beetje zat
Kijk eerst eens naar je eigen gedrag.quote:Op zondag 20 september 2015 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, ik wil graag dat je naar ONZ gaat, waar je hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |