SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Headshot.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vond jou vriend maar eens een manier om jou geinteresseerd te houden, dan viel jij ons niet zo lastig.
Hey clums hoest leven?quote:
Goed hoor, goed.quote:
Ik denk dat een eetwedstrijd beter past.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:42 schreef Faeroer het volgende:
Zou wel ticket kopen voor MMA gevecht tussen de twee TT vrouwen
Waarnaartu?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed hoor, goed.
Nog steeds emigrerende, maar in de tussentijd een tijdelijk contact aangeboden gekregen bij een ou-werknemer waar ik het prima naar m'n zin had. Dolletjes.
Dat zou geen wedstrijd zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat een eetwedstrijd beter past.
Andersom.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
wel nasty dat ik daar jouw ipv jou heb getypt
Omdat jij alles stiekem al op hebt voordat de wedstrijd begint.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had dima maar een vrouw die hij naar de keuken kon "proberen" te sturen, dan viel hij ons niet zo lastig.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vond jou vriend maar eens een manier om jou geinteresseerd te houden, dan viel jij ons niet zo lastig.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar in de keuken, dan ben je Dima niet tot last.
Gaat lekker hier.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:00 schreef seto het volgende:
dima valt niemand hier lastig hoor
in tegenstelling tot een bepaald iemand
quote:
En nog eenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat jij alles stiekem al op hebt voordat de wedstrijd begint.
Zegt iemand met fat in z'n user name.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat jij alles stiekem al op hebt voordat de wedstrijd begint.
Omg goeie burn :Squote:Op dinsdag 8 september 2015 23:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zegt iemand met fat in z'n user name.
Ja ik hop van land naar landquote:Op woensdag 9 september 2015 08:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Srs? Heb je daar uiteindelijk een baan gevonden?
quote:
Misschien zelf eens focussen op wat er ingaat i.p.v. wat er uitkomt?quote:Op woensdag 9 september 2015 08:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel goed om te zien dat Cor alles wat uit een vrouw komt kog steeds hilarisch vindt, of het nou een matige grap of een dampende drol is.
ooooooohquote:Op woensdag 9 september 2015 10:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Misschien zelf eens focussen op wat er ingaat i.p.v. wat er uitkomt?
dat je niet zoveel moet vretenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Snap jij wat hij bedoelt dan? Ik word geen wijs uit z'n wk/push-pogingen
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Had natuurlijk niet de hoop moeten hebben dat opa met iets originelers zou komen.
dit had beter gekundquote:Op woensdag 9 september 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Had natuurlijk niet de hoop moeten hebben dat opa met iets originelers zou komen.
hey clumsyquote:Op woensdag 9 september 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |