Laten we inderdaad hopen dat er continentale grootschalige rellen uitbreken en de pleures uitbreekt. Dat zou wel goed zijn namelijk....quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoop het, laat hem maar de aanleiding zijn dat de pleuris uit gaat breken en er Europa wijd rellen gaan uitbreken
2/10 voor de afgezaagdheid.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Pvda zal hem van harte welkom heten
Als daardoor de linksche gutmenschen wakker worden is het doel bereiktquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we inderdaad hopen dat er continentale grootschalige rellen uitbreken en de pleures uitbreekt. Dat zou wel goed zijn namelijk...._!x1000
quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoop het, laat hem maar de aanleiding zijn dat de pleuris uit gaat breken en er Europa wijd rellen gaan uitbreken
Je wilt toch niet serieus rassenrellen hier?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
er staat rellenquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:28 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus rassenrellen hier?
televisie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jaaaa, mensen met andere ideeën ophangen, waar kennen we dat ook weer van?
Geen woorden in mijn mond leggen, racistquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:28 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus rassenrellen hier?
Wie bepaalt welke ideeën verkeerd zijn? En is dat dan ook degene die bepaalt wie we ophangen? Want dat is historisch gezien wel een bewezen succes.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:30 schreef Roces18 het volgende:
en niets andere ideeen
verkeerde ideeen
Dat is in jouw geval dan ook echt niet nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen, racist
Ja, als iets in de geschiedenis heeft aangetoond positief uit te pakken zijn het wel grootschalige rellen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
het volk bepaalt datquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie bepaalt welke ideeën verkeerd zijn? En is dat dan ook degene die bepaalt wie we ophangen? Want dat is historisch gezien wel een bewezen succes.
Alsof die het slachtoffer worden van rellen. Die zitten thuis te Twitteren terwijl hun Turkse buren hun ramen ingegooid zien worden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als daardoor de linksche gutmenschen wakker worden is het doel bereikt
De meerderheid bepaalt wat de minderheid moet vinden?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
het volk bepaalt dat
aangezien de overheid volksvertegenwoordigers horen te zijn
doe je dat niet zijn er nou eenmaal consequenties
ja zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De meerderheid bepaalt wat de minderheid moet vinden?
Heb je al stemrecht?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja zo werkt dat nou eenmaal.
behalve in nederland
daar bepaalt de elite wat we doen
Niet als je GeenPeil tekentquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
behalve in nederland
o jawel hoorquote:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
behalve in nederland
zo werkt dat welquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet.
Of nou ja; ooit heeft in Nederland bepaald dat ook een minderheid recht van spreken heeft. Zoals vastgelegd in onder andere artikel 1 van de Grondwet.
In onze prachtige, vrije samenleving zitten we niet te wachten op een gedachtenpolitie.
Wellesquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zo werkt dat wel
en dat wij in een vrije samenleving leven is slechts een illusie
zegt de vrouwquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Hou vol jongen. Kom maar terug als je zinnige argumenten hebt.
Pardon?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zegt de vrouw
die eigenlijk niets mag zeggen
![]()
Blijkbaar schrijf je niet duidelijk genoeg voor mij.quote:
Mensen met de foute ideeënquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jaaaa, mensen met andere ideeën ophangen, waar kennen we dat ook weer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |