Ik bedoel in het echt (fysiek) tegengekomen, niet op het nieuws. Je hebt gelijkt ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:13 schreef Rogan het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen van de Nederlandse bevolking ervaring heeft met vluchtelingen. Wellicht moet je je vraag anders stellen.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:16 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Ik bedoel in het echt (fysiek) tegengekomen, niet op het nieuws. Je hebt gelijkt ja.
Serieus? Wel goed idee. Gwn in die lege gevangenis in amsterdam stoppen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:27 schreef Aiciu het volgende:
Er schijnt dat er nu vluchtelingen in een voormalig gevangenis zitten in mijn dorp
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar ik denk dat ik ze dan voor Marokkaan aan zie want ze lijken allemaal op elkaar
Vertel eens? Ben heel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
Niet met de recente vluchtelingen. Wel met vluchtelingen van eerdere oorlogen, zoals de golfoorlog of oorlog op de Balkan.
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:35 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Vertel eens? Ben heel nieuwsgierig.
Dat inderdaad. Enige wat je merkt is de iets andere cultuur bij mensen uit Irak en Syrië bijvoorbeeld. Bij christenen wat minder, bij moslims en Koerden iets meer vergeleken met de Nederlandse cultuur. Verder niks raars of engs aan.quote:
De ¨vluchteling¨ heeft een kennis van mij aan stukken gesneden. Het viel buurtbewoners op dat hij nogal veel vlees aan het weggooien was in de daar aanwezige gezamelijke kliko, dat vlees was dus die kennis.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:10 schreef Pajanus het volgende:
Zo ja: graag vertellen. Ben benieuwd. (Mag negatief en positief zijn)
Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is? Of ben je echt overtuigd dat die maat van mij in stukken in de kliko gedumpt moest worden?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:15 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
![]()
Ze hebben soms wel goede ideeen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:38 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit cynisch bedoelt is? Of ben je echt overtuigd dat die maat van mij in stukken in de kliko gedumpt moest worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |