Waarom stel je bij West-Europa het belang bij de burger voorop en bij Oost-Europa het belang van het land?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:47 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Daar hebben Oost Europese landen weinig aan. Voor hen is het een leegloop van de meest capabele mensen (en een kleine minderheid criminelen).
De West Europese landen hebben voordeel van migratie van Bulgaren, Polen en Roemenen. Let wel, de landen hebben voordeel, niet de burgers; de burgers mogen immers concurreren op de arbeidsmarkt en huurmarkt.
Het is alleen een observatie. Ik heb nergens over geoordeeld of het goed danwel slecht is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef Igen het volgende:
Waarom stel je bij West-Europa het belang bij de burger voorop en bij Oost-Europa het belang van het land?
6% heeft betrekking op de peilingen: 9 zetels voor de PvdA.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste is er nauwelijks sprake van een open-deuren-beleid en daarnaast is de PvdA geen alleenheerser. Nooit geweest ook.
Verder bezet de PvdA 38 zetels in de TK. Dat is wel iets meer dan 6 procent.
Dit soort volksverraad is nog maar het begin. Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat men straks verplicht wordt om gelukzoekers in huis op te nemen.quote:
Merkel is dan ook een echte politicus: zodra ze haar mond opendoet weet je dat er een leugen uitkomt.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:47 schreef Pharmacist het volgende:
Kijk, dat heeft niet lang geduurd.
Angela Merkel: plan to share 160,000 refugees across EU may not be enough
Je bent welkom, welkom in mijn landquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tuig, tuig en nog eens tuig.
In feite betekent die boete het afschaffen van de EU.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:07 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)n-weigeren~a4137874/
Het draagvlak voor de EU onder de burgers was toch al zo groot....
Het is afwachten of het werkelijk zo loopt. Vlak voor de verkiezingen schuift de PvdA gewoon een andere lijsttrekker naar voren en stromen de zetels vanzelf weer binnen, zo ging het vorige keren (Bos, Cohen, Samsom) ook.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
6% heeft betrekking op de peilingen: 9 zetels voor de PvdA.
De vraag is of er in de EU verdragen iets staat over asielzoekers. Zo nee, dat zijn we gauw klaar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, meteen met boetes werken voor Oost-Europese landen. Tja, die slaan zich op den duur ook op de kop dat ze lid zijn geworden van de club. Het is dat veel van hun burgers het werk kunnen afpakken van burgers in NL, Dld, O...
Helaas wel. Het domme klootjesvolk is zo makkelijk te bedotten.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is afwachten of het werkelijk zo loopt. Vlak voor de verkiezingen schuift de PvdA gewoon een andere lijsttrekker naar voren en stromen de zetels vanzelf weer binnen, zo ging het vorige keren (Bos, Cohen, Samsom) ook.
Lijkt me wel briljant 9 zetels voor de PvdA, de hele PvdA/Vara-kliek in tranen.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Helaas wel. Het domme klootjesvolk is zo makkelijk te bedotten.
Waarvoor demonstreren ze eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je bent welkom, welkom in mijn land
Je bent welkom, niet zo maar hier gestrand
Enz.
* Beathoven haalt de bbq sausquote:Op woensdag 9 september 2015 01:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit soort volksverraad is nog maar het begin. Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat men straks verplicht wordt om gelukzoekers in huis op te nemen.
quote:Op woensdag 9 september 2015 02:43 schreef Geerd het volgende:
Dit wordt nog lachen man!! Denk dat het niet lang meer duurt of de eerste supermarkt gaat zijn assortiment aanpassen of extra afdeling, uiteraard met eigen kassa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |