Sublime-textquote:Op woensdag 9 september 2015 18:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad!
Heb volgens mij al 15 jaar de proefversie
vrijwilligers. Alleen de top vangt er dik voor, de rest loopt uit goede wil.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Daarnaast het volgende:
Zijn die collectanten voor knf kankerbestrijding vrijwilligers of krijgen ze betaald?
Collectanten vrijwilligers (mensen met zo een bus waar je een euro in kan mikken),abonnement wervers krijgen betaald (je weet wel, die jonge gastjes met een map die je gegevens willen hebben zodat je automatisch een paar euro per maand overboekt)quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Daarnaast het volgende:
Zijn die collectanten voor knf kankerbestrijding vrijwilligers of krijgen ze betaald?
Ik heb duidelijk een trend gemist. Of die jassen zien er niet uit dat ze 700 Euro waard zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:41 schreef ElProf het volgende:
Belachelijk dure jassen van 700 euro waar iedereen tegenwoordig mee loopt.
En die wervers krijgen nog flink betaald ook..quote:Op woensdag 9 september 2015 18:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Collectanten vrijwilligers (mensen met zo een bus waar je een euro in kan mikken),abonnement wervers krijgen betaald (je weet wel, die jonge gastjes met een map die je gegevens willen hebben zodat je automatisch een paar euro per maand overboekt)
Als er geen goede aanbieding is, koop je het dus niet?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef -Ciske- het volgende:
Toiletpapier, shampoo, deo of anderzins houdbaar spul dat (geen goede) aanbieding is
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef -Ciske- het volgende:
Boeken (tegenwoordig is zo ongeveer alles te reserveren in de bieb, ideaal)
Idemquote:Op woensdag 9 september 2015 13:19 schreef FokU94 het volgende:
[..]
Deze man weet! Doe ook al jaren met een proefversie
Nee, ik zorg dat er wat die producten betreft nooit een urgente situatie ontstaat waarbij ik dus moét kopen tegen de volle prijs. Altijd voldoende voorraad inslaan bij goede aanbiedingen dus.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Als er geen goede aanbieding is, koop je het dus niet?![]()
Zeker mee eens. Maar als het om boeken gaat die net in de winkel liggen, dan vind je die niet snel bij de kringloop. Bij de bieb zijn ze tegenwoordig redelijk rap.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Nemephis het volgende:
[..]niks zo leuk als tussen boeken snuffelen bij de kringloop en afrekenen per kilo.
Dit! Poepen en douchen!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef -Ciske- het volgende:
Toiletpapier, shampoo, deo of anderzins houdbaar spul dat (geen goede) aanbieding is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |