Gewoon al die zooi gratis bij 't uwv printen, hihihi.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb geen printer![]()
Jullie betalen zeker ook altijd netjes 0,50ct als er niemand bij de wc's staat te controleren?
Af en toe privé wat op het werk printen kan best, waarom niet bij het UWVquote:Op woensdag 9 september 2015 01:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gewoon al die zooi gratis bij 't uwv printen, hihihi.
Wat voor brouwsel maak je dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 06:48 schreef Hallmark het volgende:
Shampoo. Ik maak zelf iets (op internet te vinden). Kapper, ik knip mijn haar zelf.
Er zijn echt tientallen recepten beschikbaar, maar ik gebruik gewoon sterk verdunde frambozenazijn. Je hoofdhuid moet wel wennen eraan, de eerste paar weken heb je een vette kop.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat voor brouwsel maak je dan?
Dit!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Serieus request, wat een zelfopgeilende puberellende is dat
Volledig met je eens. Ik zie betaald parkeren alleen als een luxe. Betalen om minder ver te moeten lopen. Niet als iets noodzakelijks om een woonwijk verderop te ontzien.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik mag mijn auto gewoon langs de openbare weg parkeren, net zoals Henk en Ingrid hun auto bij mij voor de deur neer mogen zetten. Of ik er wat te zoeken heb is niet belangrijk, net zo min dat het niet belangrijk is of Henk en Ingrid wat bij mij voor de deur te zoeken hebben. Niemand kan mij verbieden mijn auto op een plek te zetten waar ik niet hoef te betalen.
Je overdrijft inderdaad heel erg.
Ditquote:Op woensdag 9 september 2015 09:49 schreef AnneX het volgende:
Troep van de Action.
Home.Love.Welcome.
En dit.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:49 schreef AnneX het volgende:
Troep van de Action.
Home.Love.Welcome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |