Het is triester dat jij je zo druk moet maken om zoietsquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ja, triest, maar al die kutsmoezen zijn nog triester.
Sommige mensen zijn nu eenmaal getraind in het denken in onmogelijkheden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ja, triest, maar al die kutsmoezen zijn nog triester.
Wat een onzin. Ik mag mijn auto gewoon langs de openbare weg parkeren, net zoals Henk en Ingrid hun auto bij mij voor de deur neer mogen zetten. Of ik er wat te zoeken heb is niet belangrijk, net zo min dat het niet belangrijk is of Henk en Ingrid wat bij mij voor de deur te zoeken hebben. Niemand kan mij verbieden mijn auto op een plek te zetten waar ik niet hoef te betalen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja niet speciaal maar, jij hebt toch niks in die wijk te zoeken ?
Omdat er dan geen ruimte is moet de bewoner maar ergens betaald gaan parkeren omdat henk en ingrid elke zaterdag middag naar de mediamarkt moeten.
Om het maar heel erg te overdrijven
Of gewoon een los kaartje uit de automaat. Die dingen worden nog steeds verkocht.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Overigens is de prijs die je noemt flauwekul, je kunt immers ook gewoon een e-ticket printen, heb je ook geen aanschafkosten voor de kaart, en je hoeft geen 20 euro saldo te hebben
Ik vind het raar gedragquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik mag mijn auto gewoon langs de openbare weg parkeren, net zoals Henk en Ingrid hun auto bij mij voor de deur neer mogen zetten. Of ik er wat te zoeken heb is niet belangrijk, net zo min dat het niet belangrijk is of Henk en Ingrid wat bij mij voor de deur te zoeken hebben. Niemand kan mij verbieden mijn auto op een plek te zetten waar ik niet hoef te betalen.
Je overdrijft inderdaad heel erg.
Ik heb in een straat gewoond waar ik nooit mn auto kwijt kon. Ik had buren met 4 auto's, andere buren met 3 auto's. C'est la vie.
Nee, want ik heb geen halve centen in mn portemonnee.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb geen printer![]()
Jullie betalen zeker ook altijd netjes 0,50ct als er niemand bij de wc's staat te controleren?
En wat voor 50% zout isquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef Murene het volgende:
Hondenbelasting, wasstraten en gerechtkruidenmixen van honig\knorr (van die goedkope kruiden die schreeuwend duur verkocht worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |