Een half topic? 4 of 5 keer reageren om duidelijk te maken dat hij/zij ff normaal moet doen op 11 pagina's is een half topic?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:13 schreef HPLC het volgende:
Jij trapt anders wel erg makkelijk in die troll een half topic lang
Ok, zal ik doen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Vraag dit hier gewoon even, waar het hoort.
Nou meid, sorry hoor, ik zal voortaan een correcte breuk gevenquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:15 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Een half topic? 4 of 5 keer reageren om duidelijk te maken dat hij/zij ff normaal moet doen op 11 pagina's is een half topic?
Ik heb geen idee wat je probeert.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:19 schreef HongKongPhoey het volgende:
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (post_topic:canstarttopictype)
KLB / Brusselse allochtonen stelen schaamteloos hulpgoederen van vluchtelingquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:33 schreef polderturk het volgende:
In de islam gaat het vooral om hulp aan de minder bedeelden.
Geen idee. Heb er iig een post gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:50 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik kan er geen vraag plaatsen, misschien te nieuw?
Allochtoon is niet per definitie Moslim, komt er vaak wel op neer. Maar is niet hetzelfde. In dit geval was het denk een autochtoon geschminkt en verkleed als Moslim(sarcasme off)quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:30 schreef Woelwater het volgende:
KLB / Brusselse allochtonen stelen schaamteloos hulpgoederen van vluchteling
ok txquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee. Heb er iig een post gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |