abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156089669
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind die rondom sjaaltjes mwah voor bij T. :+ /muts
Dat kan niet hoor muts! :6 :*
  maandag 14 september 2015 @ 21:04:32 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156089739
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2015 21:02 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dat kan niet hoor muts! :6 :*
:D :*

Wel net 2 jassen besteld voor T! Bij Next, uiteraard :')
pi_156089754
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:04 schreef GotC het volgende:

[..]

:D :*

Wel net 2 jassen besteld voor T! Bij Next, uiteraard :')
Welkesss?
  maandag 14 september 2015 @ 21:08:26 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156089900
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:04 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Welkesss?

We wilden een echt kleine jongetjes jas in een opvallende kleur, Yur wil nog niet aan de houtje-touwtje jassen :{
pi_156089967
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:08 schreef GotC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

We wilden een echt kleine jongetjes jas in een opvallende kleur, Yur wil nog niet aan de houtje-touwtje jassen :{
Leuk!
Ik wilde die bovenste maar S niet. Ik wil sowieso van alles wat qua jassen, hebben er nu 2 :D
  maandag 14 september 2015 @ 21:11:41 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156090030
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Leuk!
Ik wilde die bovenste maar S niet. Ik wil sowieso van alles wat qua jassen, hebben er nu 2 :D
Ja dat is echt heel fijn om te hebben! Hebben nu sowieso nog een softshell jas, erg makkelijk in dit weer.
pi_156090763
Die zijn ook leuk GotC! Ik heb juist wel de houtje touwtje besteld voor F, de rest vond vriend maar niets :+ mannen met een mening :{w ;)

Room, wat is O toch een leukerd! O+ Ik hou van ontdeugende meisjes :D F ook, die knuffelt ze en geeft ze kusjes oO<
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikki, rozijntjes eten O+

Wij gaan regelmatig met F eten, meestal zonder problemen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 september 2015 @ 21:34:38 #208
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156090911
Mannen met een mening idd :D

Noh kijk F. smullen bij de :9 toko :9. Die man heeft goede smaak!
pi_156092872
Wat een toffe jassen GotC! Supermooie kleur heeft de onderste! O+

Fazz kijk 'm lekker smullen! O+
pi_156098848
Gotc mooie jassen.

F lekker smullen maar O+

roomsnoes goed dat je met iemand gaat praten. Hopelijk gaat het snel beter. En je dochter is een beauty.
pi_156099238
Hi :W Ik lees hier ook steeds meer ipv bij de mini's :)
Aanhaakpoging: goed dat je aan de bel trekt Room! En fijn om even in NL te zijn met je meisje O+
Mooie jassen O+

En nu ga ik meer proberen mee te lezen c_/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156099352
Jeetje wat een snelheid ineens!

Hier ook een ventje met brede voetjes en een hoge wreef en alleen Bunnies zit goed. Zijn trouwens ook goed in de sale te kopen :) Laatst voor 45 euro een paar halfhoge gekocht. Ik had ook goedkopere leren sneakers gekocht, maar die wil hij niet aan. Z'n regenlaarzen van de Van Haren zijn dan wel weer een groot succes :D

Goed van je Room! En een tweede in the picture! O+

Leuke jasjes! Jasjes ben ik dan weer een krent in, want dan vind ik 40 euro oid toch wat duur. Maar gelukkig heb ik in V&A een heel leuk skijasje van Name it kunnen overnemen. Al is een houtje touwtje natuurlijk helemaaal leuk.
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:33:12 #213
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156099379
Hoi JM! :W Herkenbaar, het meer meelezen in andere topics. Ik wil alleen nog lang niet naar de peuters :+
pi_156099553
Peuters zijn tof hoor! ;)
pi_156099701
Room :*

Saar en navel O+

F lekker smikkelen :9

De 2ling met rozijntjes O+

Arme T die spugen moet :*

Hoge wreef en brede voet *boks*
Hier ook Bunnies waar we zeer blij mee zijn.
En bij de Nike Outlet leuke sneakertjes kunnen scoren voor weinig met flexibele zool en breed.
Zeker een aanrader voor ernaast.
pi_156099857
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:48 schreef Loj het volgende:
Peuters zijn tof hoor! ;)
En de mama's ook :Y :D
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:14:37 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156100053
Ik vind het wel heel tof meelezen met jullie O+ En zoals in het begin van elk topic tnt kan ik me niet voorstellen dat T. ook al die dingen gaat kunnen :D
pi_156100534
Mèn die kakjepakje overstromingen mogen nu wel klaar zijn... :X haalde vanmorgen n poeppakket uit bed... :r

:W JM
S. 2014
J. 2016
pi_156101207
Die had ik ook gezien GotC, cool! Ik ben nog een beetje huiverig om winterjassen te bestellen. Herfst en regenjassen (Lidl, nu in de folder) al wel aanwezig. Ik heb zo'n vermoeden dat B ineens de lengte ingaat, hij zit al in 92 nu en eet zich het schompes....

Wat betreft schoenen geven wij wel belachelijk veel geld uit. Ik vind schoenen erg belangrijk, kleding mag van mij allemaal van de Zeeman bij wijze van spreken maar schoensel is wel wat anders vind ik persoonlijk. Wij lopen zelf ook op fijne en niet al te goedkope schoenen. Als je op slechte schoenen loopt, kan je zoveel problemen krijgen met je voeten maar ook je benen etc (sorry de masseur in mij ontwaakt). Zeker die kleintjes die net lopen. Merk zal me verder worst zijn, als ze maar een goed voetenbed hebben en stevig genoeg zijn voor B. Het zijn wel gebruikersartikelen overigens dus erg voorzichtig zijn we er niet mee.

Zie die F snoepen eej, lekker!
Nog even een knuffel voor Room! :*

Had ik al verteld dat ik helemaal verliefd ben op ons mannetje. Ik geniet me het apelazerus van het hem O+ Hij heeft echt goede grappen. Gisteren ook, ik zat op de fauteuil, B komt naar me toe en trekt aan mijn hand en zegt 'mee'. Dus ik sta op, hij loopt naar zijn speelhoek en zegt 'mama zitten' dus ik ga braaf op de grond zitten. Hij pakt een boekje en klimt op de fauteuil. Kijkt met een trotse blik naar mij 'zo voor elkaar'. Echt veeg me op.... _O-
pi_156103620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:14 schreef GotC het volgende:
Ik vind het wel heel tof meelezen met jullie O+ En zoals in het begin van elk topic tnt kan ik me niet voorstellen dat T. ook al die dingen gaat kunnen :D
Echt en het gaat snel, gewoon bizar!

Exode, mijn peuter van 2,5 zit al bijna een jaar in 92. Ik heb toevallig afgelopen week ff gekeken maar hij kan z'n winterjassen van vorig jaar in 92 nog aan ;)
En wat is het toch altijd fijn om zoveel geluk te lezen O+
pi_156104124
Loj, wij hebben een beer van een kerel 'besteld' en dat komt totnogtoe uit. Wij vermoeden dat het een man van 2 meter lang wordt.... :D Is handig met 2 vrouwen in huis. Op het KDV noemen ze hem ook binkie, hij oogt vooral groot. Hij heeft nog wel wat kleding in maat 86 maar je merkt dat maat 92 echt beter zit, broeken worden al hoogwater broeken zelfs. Ik ben bang dat we een maat 92 winterjas bestellen en dat dan in december blijkt dat 98 toch beter zit (vooral bij jassen, met een trui eronder etc) Dus we wachten nog maar even met bestellen van een winterjas voor B. Ze hebben bij Next een regenjas/rubberen jas met fleece voering, die heeft hij al wel hangen dus koud krijgt hij het niet ;)
pi_156104693
Oh en B is gek op chocopastaaaaaaa, zondag kreeg hij tot zijn grote blijdschap een boterham met chocopasta. Foto 1: hij ziet dat zijn mama een boterham smeert met chocopasta, foto 2: na 1 hap juichen en heel hard roepen 'Pastaaaaaa'. O+

SPOILER
pi_156105293
Pasta O+

Iemand die dit herkent?

Icm met enorme dunne stinkende luiers..
S. 2014
J. 2016
pi_156105439
G Sac heeft die bultjes altijd op haar armen en benen maar ik denk dat het bij Saar iets anders is.

Exode wat een flinke knul zeg.

Ik heb Sac haar verjaardagsoutfit gekocht.

Winkel voor de kenners

Jurkje
pi_156105966
Wanneer heeft Saar haar BMR gehad gm? Ik begreep dat ze daar een week later ook huiduitslag en ander ongemak van kunnen krijgen.

f_r wat leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')