Die had ik ook gezien GotC, cool! Ik ben nog een beetje huiverig om winterjassen te bestellen. Herfst en regenjassen (Lidl, nu in de folder) al wel aanwezig. Ik heb zo'n vermoeden dat B ineens de lengte ingaat, hij zit al in 92 nu en eet zich het schompes....
Wat betreft schoenen geven wij wel belachelijk veel geld uit. Ik vind schoenen erg belangrijk, kleding mag van mij allemaal van de Zeeman bij wijze van spreken maar schoensel is wel wat anders vind ik persoonlijk. Wij lopen zelf ook op fijne en niet al te goedkope schoenen. Als je op slechte schoenen loopt, kan je zoveel problemen krijgen met je voeten maar ook je benen etc (sorry de masseur in mij ontwaakt). Zeker die kleintjes die net lopen. Merk zal me verder worst zijn, als ze maar een goed voetenbed hebben en stevig genoeg zijn voor B. Het zijn wel gebruikersartikelen overigens dus erg voorzichtig zijn we er niet mee.
Zie die F snoepen eej, lekker!
Nog even een knuffel voor Room!
Had ik al verteld dat ik helemaal verliefd ben op ons mannetje. Ik geniet me het apelazerus van het hem

Hij heeft echt goede grappen. Gisteren ook, ik zat op de fauteuil, B komt naar me toe en trekt aan mijn hand en zegt 'mee'. Dus ik sta op, hij loopt naar zijn speelhoek en zegt 'mama zitten' dus ik ga braaf op de grond zitten. Hij pakt een boekje en klimt op de fauteuil. Kijkt met een trotse blik naar mij 'zo voor elkaar'. Echt veeg me op....