abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156106293
Die heeft ze nog niet gehad, dus dat kan t niet zijn....

Een echte feestjurk FR
S. 2014
J. 2016
pi_156106372
Oh dacht dat ze die ook afgelopen week had gehad, dan was dat een van de andere dreumesjes, sorry!
pi_156106443
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef BlueEyes het volgende:
Oh dacht dat ze die ook afgelopen week had gehad, dan was dat een van de andere dreumesjes, sorry!
N. Van sun heeft m gehad geloof ik... Ik wacht nog steeds op de nieuwe oproep. Gaat niet heel soepel met de verhuizing.
S. 2014
J. 2016
pi_156110997
Zou het een reactie op voeding kunnen zijn GM? Zo ziet het er bij mij uit als ik weer, tegen beter weten in, aubergine heb gegeten. Incl stink'luiers' :+

Hoe doen jullie het qua speelgoed? Wij hebben de box nog staan, M. heeft daar echt best wel lang nog ingezeten, maar ik wil er nu vanaf. Maar wel handig voor speelgoedopslag ;) In de eetkamer hebben we een soort kastje met 2 lades waar ik al het 'overige' speelgoed leg, om eens in de zoveel tijd af te wisselen. Hebben jullie gewoon 'alle' speelgoed ter beschikking of wissel je ook af?
pi_156111042
Er staat hier een mega :@ kast met speelgoed in de kamer en ik pak er dan telkens iets anders uit.
pi_156111325
Hier staat de box ook nog maar als die weggaat komt er een speelgoedkist. Verder is het nu nog een groot speelwalhalla voor het jochie want overal staat iets waar hij het weg kan halen.
pi_156111644
Wij hebben een grote kast staan Mabawa met deuren ervoor. Die mag B niet openmaken. Speelgoed staat er in kisten in (gesorteerd) Er staat steeds 1 kist voor de kast in zijn hoek om mee te spelen nu bijv dulpo.

Verder staat er een houten keukentje, een tafeltje met stoeltje en boekjes.

We bieden dus in delen aan. Als er teveel staat is onze ervaring dat hij overal en nergens mee speelt. Dan overziet hij het niet.
pi_156111684
Wij hebben zo'n Stuva bankje met lade. Hij pakt alleen het bovenste dus soms hussel ik alles om en ziet ie weer iets nieuws.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:14:40 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156111989
We hebben een grote plastic doos van de Ikea waar we alles in flikkeren. Afwisselen doen we niet aan, hij pakt toch wel wat hem interesseert :+. Af en toe komt er wat bij en doen we ook wat weg :)
pi_156112183
Ze heeft in principe niks nieuws gegeten of gedronken... ach we zien wel,ze heeft er geen last van, misschien heeft t met de kiesjes te maken :?

Wb speelgoed... we heb en 2 plastic bakken staan, 1 met blokken en 1 met de rest, dan dr keukentje met een mandje met keukenspul dr blokkenkar...
En ze kijkt zelf waar ze mee speelt.

Edit; zo dus

S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:28:17 #237
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156112349
Ook een blokkenbak en een overige bak. Ze mag zelf pakken wat ze wil.

De box staat hier ook nog. Een werk of 2 nog. Dus die beren zoeken nog een nieuw plekje straks ;)

Mooie jurk fr!
pi_156112442
Plaatjes bij de praatjes lukt mobiel niet, zo poging 2 vanaf de laptop.

[ Bericht 53% gewijzigd door exode op 15-09-2015 18:09:45 ]
pi_156113463
Speelgoed?
Ik heb een oude expedit met daarin een mand puzzels, een mand tekenspullen, twee dozen toettoet, twee planken vol boeken, dan heb ik daarnaast nog een doos duplo en een doos met auto's , een dichte rieten mand met wat groter speelgoed (little people enzo) een kleine open rieten mand met babyspeelgoed.
Dan hebben allebei de jongens een eigen bureautje wasr het favo speelgoed op staat.

Had ik al gezegd dat we teveel speelgoed hebben ;) ik heb boven namelijk ook nog twee lades vol speelgoed ;)
pi_156116360
En nu echt: plaatjes bij de praatjes.

Het keukentje, komt uit de oude kleuterhoek van de school van mijn vrouw. Moet nog opgeknapt worden :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'DE' kast ;) . Onderste deel is helemaal van B, maar doet hij dus niet zelf open. Bovenste deel is van zijn mama's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156116865
Wij hebben hier zo'n mega EXPEDIT met bakken waar alles gesorteerd in zit .. (de autist in mij :') )
Maar we hebben al een grote zus rond lopen die in haar korte leventje al op en top verwend is met speelgoed, dus dan moet dat wel :+
Ik heb 1 bak met 'baby' speelgoed die ik er meestal wel uit trek voor Boaz. Maar hij speelt overal mee.

Maar het mooiste spelletje blijft nog als een idioot achter je wegrennende zusje aan kruipen :+

En we hebben zo'n tentje .. ook helemaal de bom.
pi_156119693
Oh god ja wij hebben ook zo'n tent... :') erin en eruit en erin en eruit....
S. 2014
J. 2016
pi_156120131
Haha de tent! Wij hadden er ook een, maar hij staat nu in de schuur.
We werden een beetje moe van: NEE mama, Js zit in Ow's tent!
pi_156126889
Ik gebruik opbergmandjes (bijvoorbeeld voor tekenspulletjes en andere kleine dingen) en grote opbergzakken die niet allemaal steeds in de huiskamer staan maar ook in de gang en in een kast, zodat niet al het speelgoed voortdurend beschikbaar is en de zooi beperkt blijft, en verder hebben we een paar houten kubussen (Xenos) waarvan eentje ook dient voor boekjes. I gebruikt ze ook wel als tafeltje. Die staan tegen een muur aan. Verder heb ik nog een oud poefje dat vroeger werd gebruikt als opbergplekje voor naaigerei, maar nu liggen daar ook boekjes in. Vindt I helemaal te gek. O+ .

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156132749
Kan iemand mijn kind vertellen dat het bedtijd is :') Uit pure wanhoop liggen we nu maar samen BabyTV te kijken op de bank :O
pi_156133549
Wat handig Franny! Slim bedacht :)
Is het slapen nog goedgekomen Amsel?
  woensdag 16 september 2015 @ 08:42:24 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156133829
BabyTV 's nachts is psychedelische shit joh, helemaal geen echte kinderprogramma's! Hoe gaat het met je Amsel? :D

Razz en A., gefeliciteerd en welkom *O*
pi_156134396
Mijn kind slaapt uit! En dat is super natuurlijk, maar waarom nou pcies als ik een wekker heb gezet... (we hadden een playdate)
En ik durf niet boven te gaan kijken want dan maak ik haar vast wakker.. :')

Tevens, Razz welkom en van harte met je dreumes
S. 2014
J. 2016
pi_156134472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:42 schreef GotC het volgende:
BabyTV 's nachts is psychedelische shit joh, helemaal geen echte kinderprogramma's! Hoe gaat het met je Amsel? :D

Na een kwartier BabyTV-hypnose kon ik haar in bed leggen gelukkig. Ben van 2 tot 4 wakker geweest *gaap* En vanochtend om 6:50 uur werd ze alweer huilend wakker. Helaas lijkt de fase waarin ze eindelijk lekker sliep weer voorbij dus :{

Gefeliciteerd Razz!
pi_156134614
Wow GM, om half 10 nog een slapende baby? Lucky you :D

Hieperdepiep voor Razz, ongelofelijk dat jouw mooie pluizebol alweer 1 jaar is vandaag O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')