N. Van sun heeft m gehad geloof ik... Ik wacht nog steeds op de nieuwe oproep. Gaat niet heel soepel met de verhuizing.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef BlueEyes het volgende:
Oh dacht dat ze die ook afgelopen week had gehad, dan was dat een van de andere dreumesjes, sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'DE' kast. Onderste deel is helemaal van B, maar doet hij dus niet zelf open. Bovenste deel is van zijn mama's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Na een kwartier BabyTV-hypnose kon ik haar in bed leggen gelukkig. Ben van 2 tot 4 wakker geweest *gaap* En vanochtend om 6:50 uur werd ze alweer huilend wakker. Helaas lijkt de fase waarin ze eindelijk lekker sliep weer voorbij dusquote:Op woensdag 16 september 2015 08:42 schreef GotC het volgende:
BabyTV 's nachts is psychedelische shit joh, helemaal geen echte kinderprogramma's! Hoe gaat het met je Amsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |