Herhalen, herhalen en oja had ik al gezegd herhalen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:30 schreef BlueEyes het volgende:
Leuk kado f_r!
Die heeft F ook gekregen en er wordt serieus goed mee gespeeld al.
Op welke leeftijd begrepen de oudere dreumesjes dat head first ergens vanaf niet handig is en eerst de beentjes een betere optie is![]()
Die stuiterbal hier vliegt overal zo vanaf en heeft echt geen begrip van diepte nog.
En omdraaien en beentjes eerst krijg ik er met geen mogelijkheid in.
Lucas heeft dat een paar weken geleden zelf uitgevonden :p apetrots elke keer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:30 schreef BlueEyes het volgende:
Leuk kado f_r!
Die heeft F ook gekregen en er wordt serieus goed mee gespeeld al.
Op welke leeftijd begrepen de oudere dreumesjes dat head first ergens vanaf niet handig is en eerst de beentjes een betere optie is![]()
Die stuiterbal hier vliegt overal zo vanaf en heeft echt geen begrip van diepte nog.
En omdraaien en beentjes eerst krijg ik er met geen mogelijkheid in.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac zat in bad en ik stond even omgedraaid hoor ik ineens eh eh EH!!!! Draai mij om oh poep. Dus til haar uit bad valt er nog een keutel op de badmat en 1 op de grond.
Paprika met pindakaas?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Burdie het volgende:
Kuiken wordt boos als ik iets geef zonder pindakaas erop. Ik ben soms zo'n ruggengraatloze mama he![]()
.
Geen tips GotC, maar lastig lijkt me wel... Zeggen jullie zelf vaak 'au'? Ik denk dat het vanzelf wel over gaat als je er niet te veel aandacht aan schenkt. Kuiken heeft een tijdje bij alles 'neus!' geroepen, ging ook vanzelf over.
Doet S ook. Niet bij het oppakken maar veel is au. Geen idee wat je er tegen kan doen. Volgens mij gewoon een fase.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:26 schreef GotC het volgende:
Hier sinds een paar weken een mooie. Meneer roept als je 'm aanraakt of optilt en hij wil dat niet standaard 'auw!'. Ook als hij ziet dat iets valt of..nja, wat dan ook. Hoe hij dit heeft opgepikt, geen idee.
Hebben jullie tips?
Ja uit een beker/glas drinken vind ze erg leuk maar vooral uit onze beker...quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM je zou kunnen proberen of ze wel uit een normale beker wil drinken.
Ja echt té bizar! Een jaar geleden kreeg ik nu ongeveer verlof...quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef GotC het volgende:
Nog even en dan mag je hier al legaal meeposten kwakDat is snel gegaan!
Groeispurtquote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef exode het volgende:
Als B na zijn middagslaapje niet genoeg heeft aan een koekje of rozijntjes geven we fruit. Daar heeft ie meestal genoeg aan. Hij eet nu echt veel overigens. Vooral avondeten gaat er met groot gemak in.
Is het geen groeispurt Burdie? Ik vind zelf crackers/cracottes ook voor geen meter vullen overigens...
Daarom schuif ik halverwege de maand opquote:Op woensdag 9 september 2015 23:18 schreef Burdie het volgende:
Dreumesinvasie krijgen we in oktober!
Lief van jequote:Op woensdag 9 september 2015 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom schuif ik halverwege de maand op
Ja hoor ze snapt al heel lang wat de bedoeling is maar ze vind het gewoon heel leuk om dr mond gelijk weer open te doen...quote:Op woensdag 9 september 2015 23:54 schreef Loj het volgende:
Peuter en m'n oktoberdreumes krijgen na het middagslaapje van Js (ja, die doet meestal maar 1 slaapje sinds dat hij 5 maanden is) een rijstewafel, Soepstengel of wat maisboogjes.
Verder krijgen ze gruiten, zoveel als ze willen
Snapt Saar de rietjesbeker GM? Ik deed hem bij Js namelijk helemaal vol water en kneep dan zachtjes erin. Sindsdien heeft Js hem door
Oh en ik ben weer weg, want idd het is nog lllllaaaaaannnnnngggggg geen oktober!
Ze gaat zelf ook vast lachen als ze ondeugend doetquote:Op donderdag 10 september 2015 00:04 schreef Loj het volgende:
Hahaha heerlijk gm'
Eigenwijze dreumesstreken! Ik kan niet wachten
M. eet 'warm' tijdens de lunch. Op het KDV krijgt ze AGV, thuis verschilt het. Vaak een erwtjessalade of een tuned caprese. Vandaag eten we een omelet met erwtjes en tomaat. Brood bevat voor mij/ons te weinig echte voedingsstoffen om een hele dag op te teren. Cracottes helemaal. We eten wel brood hoor, maar na het slaapje.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Groeispurt't kind is al zo'n slungel en ondanks alle 'taasjes' komt er haast niks aan qua gewicht
. Ik ga idd eens kijken of ik iets kan vinden wat meer vult, misschien kan hij wat 'zwaarder' lunchen of nog een boterham eten na zijn slaapje en daarna komkommer en zo. Vandaag stond de score op drie boterhammen, een cracker, banaan, paar druiven, 3 knakworstjes, rozijntjes, een kaastosti, twee cracottes en een bordje avondeten. Ik loop nog eens leeg op dat kind
![]()
![]()
.
Wie weet. Da kan dat dus niet de oorzaak zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:32 schreef exode het volgende:
Nope Ferrari, misschien was ik schijnzwanger![]()
Haha kwak, ik ook niet. Maar ik vind eten uit pakjes gewoon vies, dus dat scheelt. En ik vind koken leuk dus dat scheelt ook![]()
Verder ben ik lekker Hollands opgevoed dus die brigade is ook niets voor mij. Deze consultant ook niet, we gaan samen kijken wanneer ik me niet goed voel. Of er iets is waar ik op reageer zeg maar. Maar ik ging wel steeds twijfelen door al die onderzoeken en feitjes, ik zie door de bomen het bos niet meer. En ik ben het met je eens dat alles met mate al heel goed is MAAR ik voel me dus gewoon echt niet lekker, vaak buikpijn etc en mijn familie gezondheid zit ook altijd in mijn achterhoofd, ik wil graag (gezond) oud worden.
Mijn vader had een enorm hoge bloeddruk en mede aan de gevolgen daarvan is hij overleden. Mijn moeder heeft recent een lichte herseninfarct gehad en een cholesterol waarde die het dubbel is van wat het moet zijn. Mijn zus en broer zijn beide slank en 'gezond' maar hebben ook een veel te hoge cholesterol waarde. Zelfs mijn neefjes van 11 en nichtje van 13 hebben het. Het is wonderbaarlijk dat ik dus echt niets heb en zelfs de vraag van de huisarts kreeg na alle testen 'Jij sport zeker heel veel?'
Het kan zich echter nog ontwikkelen, een jaar geleden kwam naar boven dat mijn familie is belast met een of andere erfelijke aandoening. Mijn familie slikt nu medicijnenkasten vol pillen en moeten vaak naar het ziekenhuis. Het is dat ik een evenbeeld van mijn vader ben anders zou je bijna gaan twijfelen dat ik dus echt niets van die aandoening heb.
pieperig en snel moe. voor de derde keer in bed vandaag. had voor ik hem een paracetamolletje gaf om elf uur weer 39 nog wat...quote:Op donderdag 10 september 2015 13:47 schreef GotC het volgende:
Hier ook voor zover ik weet heen vlekjesziekten gehad kwak. Hoe gaat het nu met je toastje?
Hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt exode, wat een nare dingen in je familie.
Ik herken je gevoel wel wb door de bomen het bos niet meer zien ala het gaat om eten.
Ik ben zoveel mogelijk gestopt met suikers (en kook alles zelf) en dat werkt tot nu toe echt heel goed. Voel me stukken beter
Ennnn we gaan straks naar m'n kersverse 2 dagen oude nichtjeIk vrees de rammels
Ik ben al zover dat ik de positieve tests heb ingeplakt en de echo'squote:Op donderdag 10 september 2015 15:37 schreef exode het volgende:
Baby's eerste jaar fotoboek is nog niet eens af hier.....Hilmo
Nee zelf lopen doet ze nog niet... los staan doet ze wel, zolang ze t niet doorheeft.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:56 schreef BlueEyes het volgende:
Gm F is 14 mnd en we dachten dat wordt niks maar dat gaat als een trein.
Nu kan mijn jochie natuurlijk wel lopen, weet even niet of Saar dat inmiddels ook al doet?
F loopt echt van de keuken naar de kamer rond met Kikker zelf en verstopt 'm zelf ook.
Mnoh...quote:Op donderdag 10 september 2015 21:30 schreef BlueEyes het volgende:
Zie de bloedvlek in zijn shirtje![]()
Had ik nog zo mooi broek en shirtje uit gedaan voor het eten ivm pastasausvlekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |