abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155920300
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_155920359
Nou, laat ik mijn terugkomst dan maar melden in een gloedjenieuw topic! Hello everybody! *O* ... We're back in town! Echt een super vakantie gehad. De volgende keer veroorloven we ons nog net dat extra beetje meer luxe, maar deze vakantie was dikke prima! ^O^

En vanaf nu lees ik weer mee met al jullie avonturen!

Nog even _O- voor de autofoto's van NIKKI

En O+ voor Saar in de Nijntje ballenbak .. Wij hebben er hier eentje van Bumba :+ .. Dikke hit

Maar die ballen he iedere keer 's avonds als de kids in bed liggen .. de horror .. :')
pi_155920418
Leuk kado f_r!
Die heeft F ook gekregen en er wordt serieus goed mee gespeeld al.

Op welke leeftijd begrepen de oudere dreumesjes dat head first ergens vanaf niet handig is en eerst de beentjes een betere optie is :')

Die stuiterbal hier vliegt overal zo vanaf en heeft echt geen begrip van diepte nog.
En omdraaien en beentjes eerst krijg ik er met geen mogelijkheid in.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:35:56 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155920555
Blijven herhalen Blue :P Wij hebben T. vanaf 8 mnd (voor hij kon klimmen) geleerd dat beentjes eerst moeten. Leuk spelletje van maken oid?

Twinkle :W Klinkt als een fijne vakantie!
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:44:44 #5
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_155920785
Geen tips Blue hier deed ze het vanzelf goed.

Van ons krijgt ze een loopfiets en nog wat er bij. Van mijn schoonouders krijgt ze een tafel en stoeltje.

Wb Twinkle :W
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:46:21 #6
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155920822
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:30 schreef BlueEyes het volgende:
Leuk kado f_r!

Op welke leeftijd begrepen de oudere dreumesjes dat head first ergens vanaf niet handig is en eerst de beentjes een betere optie is :')

Die stuiterbal hier vliegt overal zo vanaf en heeft echt geen begrip van diepte nog.
Herhalen, herhalen en oja had ik al gezegd herhalen! :+

Na 3 keer deed ze al niets anders meer..
Als ze op ons bed kruipt schuift ze der billen en benen naar achter, totdat der benen de grond raken, dan gaat ze pas staan!

En het lopen lijkt hier eindelijk als veel leuker te zijn ontdekt ze stapt steeds vaker rond ipv kruipen! *O*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:11:09 #7
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155921338
Hier duurde dat heel lang voor hij het doorhad. Het boeide hem ook geen reet als hij viel. Herhalen is key en hopen dat ze het licht zullen zien. :)

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad twinkle *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155922007
Wb twinkle!

Wij hebben saar dr 1e mugshot... :')

En verder lekker even geshopt voor die kleine meid O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:43:25 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_155923178
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:30 schreef BlueEyes het volgende:
Leuk kado f_r!

Lucas heeft dat een paar weken geleden zelf uitgevonden :p apetrots elke keer.

Wat leuk om over f. Te lezen. Wat praat hij al veel joh O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_155924419
Sibella, wij hebben ook een wakkerwordtmeneer maar sinds we hem een kussen en dekbedje hebben gegeven gaat het veel beter. En de tuitbeker van de Hema lekt niet, dus die zou je ook in z'n bedje kunnen zetten als hij dat wil.

Vallen is ook gaaf BE ;)

Welkom terug Twinkle!
pi_155929969
Hier ook geen tips voor bankklimmen en zulks. Djenna had het van de ene op de andere dag zelf door zonder enge valpartijen.

Boaz de bulldozer ... :') ... hardleers zullen we maar zeggen. Hij is vliegensvlug geworden met dat klimmen en heel soms gaat dat dus mis omdat ik geen ogen in mijn achterzak heb. En hij lijkt het nog grappig te vinden ook :')

Tis wel een echte jongen aan het worden. Echt zon lompe boer.
Zo anders als je een voorzichtig meisje gewend bent!
pi_155931321
Sac zat in bad en ik stond even omgedraaid hoor ik ineens eh eh EH!!!! Draai mij om oh poep. Dus til haar uit bad valt er nog een keutel op de badmat en 1 op de grond.
pi_155935667
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac zat in bad en ik stond even omgedraaid hoor ik ineens eh eh EH!!!! Draai mij om oh poep. Dus til haar uit bad valt er nog een keutel op de badmat en 1 op de grond.
:D gelukkig had je keutels... :P

Ik kwam de kamer in gelopen en dacht, goh wat ruikt het hier zuur.. ik controleren of ze gespuugd had, maar al snel zag ik een hele grote vlek op haar shirts... en broek... heb dr opgepakt en in de douche gezet, kleding weggegooid, ga ik niet eens meer aan beginnen... kiesjes misschien?? Kakjepakje to the max iig...
S. 2014
J. 2016
pi_155940640
Welkom terug Twinkle!
Die foto GM, heerlijk.
Hihi Ferrari, dat hebben wij ook 1 keer gehad, ook leuk om mee te spelen in bad....

Een bericht van B:
chfgj hhhh,xmxdudduvjhsdhcdb
pi_155940740
Echt he, fokwet in werking. Meneer was om 5 uur wakker na twee weken echt goed te hebben geslapen voor zijn doen.
pi_155941358
Kussentje heeft hij al. Binnenkort maar eens op zoek naar een dekbedje. Zat al te denken aan een ledikantje met open zijkant, J. houdt er niet van om beklemd te worden, niet van schommelen of van de wagen en sinds we een open kinderstoel hebben, gaat het eten 100 keer beter. Aan de andere kant is een open bed natuurlijk ook wel hee spannend en veel vrijheid... Lastig |:(

Hier ook een lomp manneke, hoofd vol blauwe plekken en valt overal vanaf. Bank gaat hij inmiddels wel goed af, maar dat heeft ook lang geduurd.

En ik las over poep in bad en poep in bed, wij hebben daar eigenlijk nooit last van. J. Komt wel altijd in reservekleren terug van het KDV, daar doet hij denk ik extra zijn best :s)
  woensdag 9 september 2015 @ 17:19:52 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155951489
Wat eten jullie dreumesen in de middag? Kuiken blijft vanaf zijn middagslaapje de hele middag door vragen om een 'taasje' (=boterham of cracotte met pindakaas). Als ik het hem geef, eet hij er gerust drie of vier op... Bij de lunch eet hij meestal twee of drie boterhammen, maar soms is hij te moe om dan goed te eten en dan snap ik wel dat hij later op de middag nog wat wil. Ik wil liever niet dat hij de hele middag door loopt te kanen, en helemaal niet vlak voor we gaan eten, dus daar moeten we wat op verzinnen. Misschien brood dat beter vult ofzo? Hoe doen jullie dat?
KuikenGuppy
  woensdag 9 september 2015 @ 17:23:43 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155951617
Mja het is herkenbaar. Ik kan T. constant eten blijven geven 's middags. Ik weet ook niet zo goed is wat dat betreft, we eten rond 6 uur dus probeer hem iig na half 5 alleen rauwkost en fruit te geven.
  woensdag 9 september 2015 @ 17:26:35 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155951726
Hier sinds een paar weken een mooie. Meneer roept als je 'm aanraakt of optilt en hij wil dat niet standaard 'auw!'. Ook als hij ziet dat iets valt of..nja, wat dan ook. Hoe hij dit heeft opgepikt, geen idee.
Hebben jullie tips?
  woensdag 9 september 2015 @ 17:31:29 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155951913
Kuiken wordt boos als ik iets geef zonder pindakaas erop. Ik ben soms zo'n ruggengraatloze mama he :@ :').

Geen tips GotC, maar lastig lijkt me wel... Zeggen jullie zelf vaak 'au'? Ik denk dat het vanzelf wel over gaat als je er niet te veel aandacht aan schenkt. Kuiken heeft een tijdje bij alles 'neus!' geroepen, ging ook vanzelf over :').
KuikenGuppy
  woensdag 9 september 2015 @ 17:36:45 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155952145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Burdie het volgende:
Kuiken wordt boos als ik iets geef zonder pindakaas erop. Ik ben soms zo'n ruggengraatloze mama he :@ :').

Geen tips GotC, maar lastig lijkt me wel... Zeggen jullie zelf vaak 'au'? Ik denk dat het vanzelf wel over gaat als je er niet te veel aandacht aan schenkt. Kuiken heeft een tijdje bij alles 'neus!' geroepen, ging ook vanzelf over :').
Paprika met pindakaas? :9 Komkommer met satésaus is wel lekker, dus valt te proberen :+

Nauwelijks voor zover ik ervan bewust ben. Ik duim ook op een fase :+. Sowieso duim ik voor een neiuwe fase, hij is zo gefrustreerd dat het praten nog niet goed lukt. Sneu :{
  woensdag 9 september 2015 @ 17:55:28 #22
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_155952738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:26 schreef GotC het volgende:
Hier sinds een paar weken een mooie. Meneer roept als je 'm aanraakt of optilt en hij wil dat niet standaard 'auw!'. Ook als hij ziet dat iets valt of..nja, wat dan ook. Hoe hij dit heeft opgepikt, geen idee.
Hebben jullie tips?
Doet S ook. Niet bij het oppakken maar veel is au. Geen idee wat je er tegen kan doen. Volgens mij gewoon een fase.
pi_155954399
Ja, ze hebben volgens mij van die 'modewoorden' die ze ineens hip vinden om te zeggen. Hier was het een tijdje geleden de hele tijd 'mij'. En nu is het de hele dag door 'ook'.

Wat betreft honger. Na het middagslaapje heeft I ook altijd trek, zeker als de lunch inderdaad wat minder was. Dan krijgt ze 1 boterham en/of een 'gezond koekje' (iets met spelt :') ), of ze krijgt wat yoghurt. Dat ze daardoor soms wat minder eet bij het avondeten is dan maar zo.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155955214
GM, toffe foto! En wat zijn die vestjes van de zeeman fijn he?

Welkom terug Twinkle! Lekker uitgerust en genoten van de vakantie. Zo hoort het!

Ik geef rond 12 uur een boterham met (zoet) beleg en soms een mandarijntje toe. Dan slaaps en rond 3 uur weer fruit of koekje. En dan rond half 6 avondeten. Ik herken het dus niet Burdie.

Hier is het heel de tijd JA! Ga je lekker slapen Nora? 'JA!' Mooi niet dus :')
  woensdag 9 september 2015 @ 19:50:13 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155955746
Oh ja, de JA fase hebben wij ook gehad :+. Nu is het 'Ga je slapen?' nee *zeerovertuigendhoofdschuddend* en dan naar z'n kamer rennen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')