Herhalen, herhalen en oja had ik al gezegd herhalen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:30 schreef BlueEyes het volgende:
Leuk kado f_r!
Die heeft F ook gekregen en er wordt serieus goed mee gespeeld al.
Op welke leeftijd begrepen de oudere dreumesjes dat head first ergens vanaf niet handig is en eerst de beentjes een betere optie is![]()
Die stuiterbal hier vliegt overal zo vanaf en heeft echt geen begrip van diepte nog.
En omdraaien en beentjes eerst krijg ik er met geen mogelijkheid in.
Lucas heeft dat een paar weken geleden zelf uitgevonden :p apetrots elke keer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:30 schreef BlueEyes het volgende:
Leuk kado f_r!
Die heeft F ook gekregen en er wordt serieus goed mee gespeeld al.
Op welke leeftijd begrepen de oudere dreumesjes dat head first ergens vanaf niet handig is en eerst de beentjes een betere optie is![]()
Die stuiterbal hier vliegt overal zo vanaf en heeft echt geen begrip van diepte nog.
En omdraaien en beentjes eerst krijg ik er met geen mogelijkheid in.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac zat in bad en ik stond even omgedraaid hoor ik ineens eh eh EH!!!! Draai mij om oh poep. Dus til haar uit bad valt er nog een keutel op de badmat en 1 op de grond.
Paprika met pindakaas?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Burdie het volgende:
Kuiken wordt boos als ik iets geef zonder pindakaas erop. Ik ben soms zo'n ruggengraatloze mama he![]()
.
Geen tips GotC, maar lastig lijkt me wel... Zeggen jullie zelf vaak 'au'? Ik denk dat het vanzelf wel over gaat als je er niet te veel aandacht aan schenkt. Kuiken heeft een tijdje bij alles 'neus!' geroepen, ging ook vanzelf over.
Doet S ook. Niet bij het oppakken maar veel is au. Geen idee wat je er tegen kan doen. Volgens mij gewoon een fase.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:26 schreef GotC het volgende:
Hier sinds een paar weken een mooie. Meneer roept als je 'm aanraakt of optilt en hij wil dat niet standaard 'auw!'. Ook als hij ziet dat iets valt of..nja, wat dan ook. Hoe hij dit heeft opgepikt, geen idee.
Hebben jullie tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |