daar wil ik t wel voor doen.quote:
Sorry heb me toch bedacht, heb er eigenlijk niet zoveel nut voor.quote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sorry heb me toch bedacht, heb er eigenlijk niet zoveel nut voor.
geen idee, enig idee hoe ik dat kan vinden?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef Illusionati het volgende:
Gaat het hier om de 8GB 1Ghz versie? Anders heb ik wel interesse voor 25 euro inclusief!
Als het goed is bij de instellingen en dan bij toestel info. Als je dan kijkt naar het model nummer en die even doorgeeft dan kan ik het zo opzoeken!quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
geen idee, enig idee hoe ik dat kan vinden?
Archos 80G9quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:07 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Als het goed is bij de instellingen en dan bij toestel info. Als je dan kijkt naar het model nummer en die even doorgeeft dan kan ik het zo opzoeken!
Voor 25,- wil ik de gok wel wagen, als hij voor de rest nog prima werkt. PM je gegevens maar dan kan ik het geld z.s.m overmaken en dan zal ik je mijn gegevens sturen.quote:
Done thatquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:45 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Voor 25,- wil ik de gok wel wagen, als hij voor de rest nog prima werkt. PM je gegevens maar dan kan ik het geld z.s.m overmaken en dan zal ik je mijn gegevens sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |