Daar woon ik ookquote:Op woensdag 9 september 2015 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
hihi, die vrouw aan de telefoon zei: "Geilderland"XD
Pics!quote:
Helloquote:
Goedemorgen!quote:
Dotan is als een gezwel op de radio die maar niet meer weggaat, maar blijft groeien.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook naar NY, daar hebben ze geen Dotan![]()
(wel een hele zooi Amerikaanse crap-artiesten, maar goed, die hoor je hier nooit)
Ik vind het wel aardig. Alleen het installeren duurde tergend langquote:Op woensdag 9 september 2015 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Windows 10. Het wordt er niet beter op
Nee tering kut is het.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig. Alleen het installeren duurde tergend lang.
Let the river inquote:Op woensdag 9 september 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dotan is als een gezwel op de radio die maar niet meer weggaat, maar blijft groeien.
Nooit! Ik zal mij voor eeuwig en altijd verzetten tegen Dotan!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let the river ingodverdomme!!!
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:01 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Zelfs mijn nichtje van 3 weet betere items dan dat te verzinnen.
Avalon Hotel. Lekker centraal en prima ruime kamers. En uiteraard aircoquote:Op woensdag 9 september 2015 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goedemorgen!
ff ontbijten met een muffin?
Welk hotel zit je?
Yup, en dat ondans dat we gisteren 23 uur zijn op geweestquote:Op woensdag 9 september 2015 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zozo voor half 8 al op?
Jetlag for the win
Goeie locatiequote:Op woensdag 9 september 2015 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Avalon Hotel. Lekker centraal en prima ruime kamers. En uiteraard airco.
Gisteren was het hier de warmste dag van het jaar. 36 gradenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie locatie
Airco is geen overbodige luxe met het heerlijke nazomerweer wat je vaak in NY hebtIk was er eind september en zelfs toen was het nog 25-30°C
Lekker in zo'n stadquote:Op woensdag 9 september 2015 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteren was het hier de warmste dag van het jaar. 36 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Verder ben ik helemaal niet jaloers dat je daar zit ofzorotterdam is ook een stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
en amy schumer tochquote:Op woensdag 9 september 2015 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel gaaf overigens dat we spontaan uit kwamen bij opnames voor de Ellen Degeneres show met Hillary Clinton en live-optreden van drie nummers van Pink
New York aan de Maas wordt het wel eens genoemd!quote:
Dan ga je toch ook lekker met mokkeltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |