tquote:Op woensdag 9 september 2015 13:04 schreef Pandaplint het volgende:
Is dat album van First Aid Kid een beetje de moeite waard?
Oefquote:
Daar woon ik ookquote:Op woensdag 9 september 2015 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
hihi, die vrouw aan de telefoon zei: "Geilderland"XD
Pics!quote:
Helloquote:
Goedemorgen!quote:
Dotan is als een gezwel op de radio die maar niet meer weggaat, maar blijft groeien.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook naar NY, daar hebben ze geen Dotan![]()
(wel een hele zooi Amerikaanse crap-artiesten, maar goed, die hoor je hier nooit)
Ik vind het wel aardig. Alleen het installeren duurde tergend langquote:Op woensdag 9 september 2015 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Windows 10. Het wordt er niet beter op
Nee tering kut is het.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig. Alleen het installeren duurde tergend lang.
Let the river inquote:Op woensdag 9 september 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dotan is als een gezwel op de radio die maar niet meer weggaat, maar blijft groeien.
Nooit! Ik zal mij voor eeuwig en altijd verzetten tegen Dotan!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let the river ingodverdomme!!!
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:01 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Zelfs mijn nichtje van 3 weet betere items dan dat te verzinnen.
Avalon Hotel. Lekker centraal en prima ruime kamers. En uiteraard aircoquote:Op woensdag 9 september 2015 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goedemorgen!
ff ontbijten met een muffin?
Welk hotel zit je?
Yup, en dat ondans dat we gisteren 23 uur zijn op geweestquote:Op woensdag 9 september 2015 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zozo voor half 8 al op?
Jetlag for the win
Goeie locatiequote:Op woensdag 9 september 2015 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Avalon Hotel. Lekker centraal en prima ruime kamers. En uiteraard airco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |