Jezus. Waar slaat dit op?quote:
Ik moest lachen. Jammer voor je dat je het niet leuk vindt.quote:Op maandag 21 september 2015 23:02 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Jezus. Waar slaat dit op?
En wat is er grappig aan?
Zo grappig was het niet. Dus normaal mee doen of optiefen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Jammer voor je dat je het niet leuk vindt.
Hier is een andere:
-weg-
Dingen met vooral veel dode mensen, nazi's en 9/11.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:33 schreef Mirel het volgende:
Wat zat er achter de gemodde posts dan
Oh na drie dagen zie ik het nu pasquote:
ik heb ook wel een paar minuten zitten kijken voor ik het doorhadquote:Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh na drie dagen zie ik het nu pas
Pffff gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2015 18:37 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
ik heb ook wel een paar minuten zitten kijken voor ik het doorhad
Deze blijft leukquote:
quote:Op maandag 28 september 2015 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d16_1443393208
Ik geef het niet graag toe, maar ik moest even proesten.quote:Op maandag 28 september 2015 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d16_1443393208
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gehenna op 28-09-2015 11:34:23 ]Robert Moog died for our synths
Oh ik had eerst niet de link gelegd met die kutfilm en snapte de plaatjes niet, dat 7 dagen ging aan me voorbij en ik dacht dat het een portal comic was.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:44 schreef Arcee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
TV / Robot Chicken!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Die robot chicken was wel lachenkende m niet
Die Pacific Rimquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:55 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het geprobeerd. Heb m helemaal uit gekeken. Geen enkele glimlach..quote:
Tja, da's voor iedereen verschillend, vind zelf de Samson en Gert poops beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. Heb m helemaal uit gekeken. Geen enkele glimlach..
Djezus wat slecht...
Jackass is wel heel erg nep gewordenquote:
Ik dacht altijd dat het Boy Somberman wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:45 schreef Geerd het volgende:
Wie kent hem nog ? Of niet natuurlijk hele lading nieuwe spruiten op fok,
Boy Zonderman !!! Had zo een ekte fokker kunnen zijn !!
Die fles vodka ook
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |