abonnement Unibet Coolblue
pi_156471143
We gaan naar Mars !!!



De ruimtewedloop in de jaren zestig van de vorige eeuw ging niet alleen tussen de Verenigde Staten en Rusland.
Ook Zambia had ambitieuze plannen.

In oktober 1964 beschikt het Afrikaanse land over een eigen Nationale Academie van Wetenschap, Ruimteonderzoek en Filosofie. Directeur Edward Mukuka Nkoloso verklaart dat Zambia de andere landen in de race naar de maan gaat verslaan.

Er worden twaalf potentiële Zambiaanse astronauten opgeleid. Zo worden zij rondgedraaid in een olievat van 50 liter, terwijl ze aan het uiteinde van een touw hangen. Daarnaast leren zij op handen lopen, want dit is – volgens Nkoloso – de enige manier waarop de mens op de maan kan lopen.

Nkoloso krijgt zeven miljoen pond van Unesco om zijn ruimteprogramma te verwezenlijken.

Ook al introduceert hij de term ‘afronaut’, zijn ruimteprogramma mislukt. Volgens Nkoloso komt dit door geldgebrek en omdat één van de astronauten zwanger is. Ook zou de raket gesaboteerd zijn door ‘buitenlandse elementen’.


Zijn er nog meer van dit soort voorbeelden uit de geschiedenis van de ruimtevaart?
:')
bivd kijkt met u mee.
pi_156471901
7 miljoen weggegooid, maar 50 jaar later wel een mooi verhaal. Worth it.

Unesco. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156471903
Haha, prachtig dit. _O- Op handen lopen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:09:34 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_156472165
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:13 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Ook al introduceert hij de term ‘afronaut’, zijn ruimteprogramma mislukt. Volgens Nkoloso komt dit door geldgebrek en omdat één van de astronauten zwanger is.
Astronauten moet dus afronauten zijn :? :D
pi_156472324
Mooi filmpje _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_156472334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:09 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Astronauten moet dus afronauten zijn :? :D
Bij afronauten moet ik gelijk aan Red Dwarf denken.

bivd kijkt met u mee.
pi_156472400
Ambities zijn ondertussen bijgesteld:

Tegenwoordig roepen ze: We're going to Germany!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_156472405
Die moeten zich toendertijd kapot gelachen hebben om Unesco. Een beetje droogroeien, op een rijtje springen en in een olievat kruipen en hoppa...7 miljoen pond binnen *O* en dan de boel opdoeken vanwege "sabotage door buitenlandse elementen" _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:22:08 #9
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_156472414
Geinig verhaal. Doet me denken aan dat verhaal van the Onion of iets in die richting over een Noord-Koreaanse landing op de zon.
pi_156472910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:22 schreef Nibb-it het volgende:
Geinig verhaal. Doet me denken aan dat verhaal van the Onion of iets in die richting over een Noord-Koreaanse landing op de zon.
Ik had er nog nooit van gehoord,.. briljant !! _O-

North Korea lands a man on the SUN!



quote:
THE STATE News Agency of North Korea has confirmed today that the country has become the first in the world to ever land a man on the sun.

It reported that astronaut Hung Il Gong left for the sun on a specially designed rocket ship at approximately 3am this morning.

Hung, who traveled alone, reached his destination some four hours later, landing his craft on the far side of the lonely star.

“We are very delighted to announce a successful mission to put a man on the sun.” a North Korean central news anchor man said on a live broadcast earlier. “North Korea has beaten every other country in the world to the sun. Hung Il Gong is a hero and deserves a hero’s welcome when he returns home later this evening.”

The specially trained astronaut is expected to return back to earth at 9pm tonight, where he will meet his uncle and supreme leader Kim Jong-un.

It is understood that the 17-year-old ‘space explorer’ traveled at night to avoid being engulfed by the suns rays, and that this genius approach has brought the soviet state to the top of the global space rankings.

While on the sun, Mr. Hung collected sun spot samples to bring back to his supreme leader as a present.

The 18 hour mission is already being called the ‘greatest human achievement of our time’ by the North Korean central news agency.

bivd kijkt met u mee.
pi_156472987
Kim Jong Il Announces Plan To Bring Moon To North Korea


_O_
bivd kijkt met u mee.
pi_156473125
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:22 schreef Nibb-it het volgende:
Geinig verhaal. Doet me denken aan dat verhaal van the Onion of iets in die richting over een Noord-Koreaanse landing op de zon.
Was het niet zo dat ze er werkelijk geweest zijn?
pi_156473431
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:54 schreef hoas het volgende:

[..]

Was het niet zo dat ze er werkelijk geweest zijn?
Tuuk, het was toch op het nieuws ? :')
bivd kijkt met u mee.
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:12:43 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156474918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:44 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ik had er nog nooit van gehoord,.. briljant !! _O-

North Korea lands a man on the SUN!

[ afbeelding ]

[..]

Haha, zelfs de 'we gaan /'s nachts' grap staat erin. :D
pi_156475561
Noord-Korea wil zelfs de maan naar Noord-Korea brengen. Hun eerste actie is het verwijderen van de Amerikaanse vlag.


Ik vraag me af of dit allemaal grapjes zijn. Wat moet het Koreaanse volk van al deze bullshit wel niet denken?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')