quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:10 schreef Rabieluh het volgende:
Misschien moet je die klantenservice dingen nog een keer posten.
Dries Roelvink en Andre Pronk taggen voor hulpquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:00 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd als ik zo'n beest in actie zie denk ik "wat als er een arm in gaat...".quote:
Dit soort borden zie je wel in vrijwel elke buurt in Amerika in voortuinen.. tenministe in de zuidelijke statenquote:
Dan ben je die kwijt. Alligator Snapping Turtles hebben de grootste bijtkracht van het dierenrijk. 3x sterker oid als die van een grote witte haai.quote:Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd als ik zo'n beest in actie zie denk ik "wat als er een arm in gaat...".
http://animals.ekstrax.co(...)d-in-terms-of-psi/2/quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan ben je die kwijt. Alligator Snapping Turtles hebben de grootste bijtkracht van het dierenrijk. 3x sterker oid als die van een grote witte haai.
Daarom ook, een morbide fascinatie om een ledemaat te zien in die kaken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan ben je die kwijt. Alligator Snapping Turtles hebben de grootste bijtkracht van het dierenrijk. 3x sterker oid als die van een grote witte haai.
2 klikjes verderop:quote:Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd als ik zo'n beest in actie zie denk ik "wat als er een arm in gaat...".
Aldi laat dat niet op zich zitten, en komt minstens even leuk terug:quote:I have a complaint that i wish to make. This morning i woke up, as i usually do and i went down stairs to make my morning cup of tea. I used two of your finest teabags for added strength and one spoon of sugar for a small bit of sweetness ( the sugar was from tesco but sure you cant begrudge me that ) and then a drop of milk ( purchased in aldi ) then I went to the cupboard and whipped out a cheeky packet of your milk chocolate digestive biscuits, 3 biscuits into it my dream cuppa had been turned into a nightmare.....BOOOOOM.... out of the chocolate digestive packet came a chocolate digestive with no chocolate....a very plain digestive in my opinion. I could not believe my eyes, never in all my life had i been left in such a biscuit predicament. What did i do next? Well first i considered eating it , but then i decided against it because lets be honest, a plain digestive biscuit will never tantalise the taste buds in the same way as a chocolate digestive can, i have never heard of a foodgasm caused by a plain chocolate digestive. So having ruined my morning cuppa, i do eagerly anticipate your response. Regards
Hier wat meer info en nog een foto: http://www.mirror.co.uk/n(...)di-defective-6428801quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Geniaal beschreven klacht tegen Aldi
Darryl Reilly
aan
Aldi UK
[ afbeelding ]
[..]
Aldi laat dat niet op zich zitten, en komt minstens even leuk terug:
[ afbeelding ]
quote:Graag komen wij terug op uw reactie aan Lipton.
Uw opmerkingen over de tekst op de verpakking van Lipton Morocco Tea hebben wij doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat zij op de hoogte zijn van uw bevindingen. De tekst slaat inderdaad op de algemene term voor 'medina', al zou het woord dan met een kleine letter geschreven moeten worden en niet met een hoofdletter. Wij bedanken u voor de door u genomen moeite ons te informeren.
Met vriendelijke groet,
Lipton Consumer Service
Tja dat doen ze dus niet bij mierenneukersquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hier wat meer info en nog een foto: http://www.mirror.co.uk/n(...)di-defective-6428801
Ik had overigens ooit ook Lipton gemaild over een foutje in hun omschrijving van hun Moroccan Mint thee. Ze gaven me gelijk maar dat was het. Ik hoopte op veel gratis thee ofzo
[..]
Zwartjestrappen:quote:Op donderdag 17 september 2015 03:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vandaag was ik in Nijmegen en mijn oog viel op een bedrijfswagen van zwartjestrappen.nl en ik moest vreselijk lachen.
Ben ik nu een racist?
quote:Brengt u naar een hoger niveau
Het bloed spat in het rond of zie ik dat verkeerdquote:
Godver ik heb nog nooit zoveel autisme op 1 plek tegelijk gezien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Mirel het volgende:
Allemaal eigenaardige 4channers in deze thread: https://www.reddit.com/r/(...)e_tale_of_fridgebro/
Sommige nogal vies trouwens
Dit is een hele goeie samenvatting.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwenbladen...
Linkje?quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:49 schreef BeamofLight het volgende:
Weer kapot gelachen om Dimitri. Tranen dit dat.
[ afbeelding ]
O.M.G.! Al die mensen! R.I.P aan de nabestaanders! Like dit als je het hier mee eens is!!! Wees geen respektloos monstur!quote:
Ja, weet ik, maar kon zijn dat je net een hele leuke actuele gezien had.quote:
403 Forbidden.quote:
Leukleukleukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |