Je post hier niet zoveel de laatste dagen dus we begonnen ons zorgen te maken. Dadelijk heeft ie fulltime werk ofzo.quote:
Wie zitten er nu weer in De Banstille?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je al de hele dag niet gezien en er zijn vandaag vele users gevallen.. Dus ik dacht![]()
Maar gelukkig
srs, wie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je al de hele dag niet gezien en er zijn vandaag vele users gevallen.. Dus ik dacht![]()
Maar gelukkig
ik ben hermann style aan het gamen de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je post hier niet zoveel de laatste dagen dus we begonnen ons zorgen te maken. Dadelijk heeft ie fulltime werk ofzo.
Heb ik wat gemist joh?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar gelukkig
Mcgrath stompzinnig xcachet krioro en heel eventjes hplc maar dat was een foutjequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wie zitten er nu weer in De Banstille?
Oh ik dacht even iemand belangrijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mcgrath stompzinnig xcachet krioro en heel eventjes hplc maar dat was een foutje
Zie m'n post hierbovenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, wie?
[..]
ik ben hermann style aan het gamen de afgelopen dagen
tong80 zal lang nadat Danny de stekker uit FOK! trekt door blijven posten hier hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:39 schreef BlueMage het volgende:
Denk mensen die het aandurfden commentaar te hebben op Tong z'n eindeloze topicdiarree. Hopelijk krijgt ie in het ziekenhuis daar ook 'n middeltje voor.
Een baas hebben die in de productie gezeten hebben is sws een pro, niet een manager die verstoft is van cijfertjesquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Big boss bij mij is ook best ok, komt ook oorspronkelijk uit de productie. Er kan best veel bij hem en hij is ook redelijk als je gewoon doorwerkt en je best doet. Hij heeft alleen soms moeite om grenzen te stellen maar af en toe moet ie wel en dan doet ie dat ook. Paar "senior operators" menen dat ze heel wat voorstellen maar dat valt in de praktijk dan weer 'n beetje tegen, maar de meesten vallen wel mee.
Hij vult in z'n eentje het hele forum idd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tong80 zal lang nadat Danny de stekker uit FOK! trekt door blijven posten hier hoor.
Grappig ventje is hij iddquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:40 schreef BlueMage het volgende:
Jammer dat Klaploper weer weg is, ga altijd wel stuk als ie aan het trollen is.
Op FOK word ik nooit geband inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Euribob was ook geband. Maar dat was op hax. En ook een foutje. Vandaar de TT.
terecht, is oneerlijk als hij meedoetquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Euribob was ook geband. Maar dat was op hax. En ook een foutje. Vandaar de TT.
ik geef geen neuk zolang ik zelf nog kan postenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie m'n post hierboven
Oké het waren niet heel veel maar het is toch een harde klap die je moet verwerken, maar daar weet jij alles van af
Hoeveel notes?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op FOK word ik nooit geband inderdaad.
Dat zal ik onthouden de volgende keer dat jij een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geef geen neuk zolang ik zelf nog kan posten
Dat is de spiritquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou wel caren als jij ban krijgt bby oneluvquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden de volgende keer dat jij een ban hebt.
Zeg je dat ook als ik geband word?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |