abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2015 @ 21:17:47 #1
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155906964
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155907143
Nog een keertje dan O+ O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155907335
Sas, wat stoer zo O+

En Razz, ook hier O+ O+ O+ En *duimduim*

Mijn baby ligt ondanks duizent bezoek bij de buren (deurbel ca 50cm van zijn hoofd -O- ) lekker te tukken, nadat we gezellig samen gespeeld en geknuffeld hebben na zijn extra kdv-dag (mijn extra werkdag, drúk!!) O+ Zo fijn dat ik inmiddels meer geniet van hem, ik kan steeds wel janken als ik dat merk :@ :'( *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155907430
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:26 schreef JufMariska het volgende:
Sas, wat stoer zo O+

En Razz, ook hier O+ O+ O+ En *duimduim*

Mijn baby ligt ondanks duizent bezoek bij de buren (deurbel ca 50cm van zijn hoofd -O- ) lekker te tukken, nadat we gezellig samen gespeeld en geknuffeld hebben na zijn extra kdv-dag (mijn extra werkdag, drúk!!) O+ Zo fijn dat ik inmiddels meer geniet van hem, ik kan steeds wel janken als ik dat merk :@ :'( *;
Wat heerlijk warm in je hartje om te merken dat je meer kunt genieten O+ :*
Schudden voor gebruik
pi_155907436
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:28 schreef Mariposas het volgende:
Beterschap stippel! Daar had ik vorige week ook last van. Nu heeft mijn man de manflu. Hoop dat de lachjes van je uk je beter doen voelen!
Dat hij onverwachts al 3 uur slaapt in de wandelwagen op de gang.. gewikkeld in mijn favoriete omslagdoek (want lekker warm en zacht) doet mij beter voelen O+
ik ging net even kijken of hij het nog wel deed lag hij met zijn handjes onder zijn kinnetje met een soort van glimlach engelachtig gezichtje heerlijk slaapgeluidjes te maken O+

Dat doet me beter dan de afgelopen dagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_155907444
Toffe foto's!
Schudden voor gebruik
pi_155907506
Etenstijd is ook gewoon een ding voor baby's geloof ik. Wij hebben echt een blije probleemloze baby, maar etenstijd? :{w ook hier de eerste weken standaard huilen. Gaat inmiddels beter.
pi_155907532
Echt die foto! :D :o

En Razz, ben zo blij voor jullie. Dit is tenminste al iets, nu hopen op verder goed nieuws. En een jongetje O+ Ik ben zo blij dat we een jongetje hebben (ook al moest ik daar lang aan wennen in de zwangerschap).

Wat fijn om te horen JM!! O+

Offtopic, goed werknieuws!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 september 2015 @ 21:32:27 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_155907579
Hilmo! Wat fucking awesome! *O*
disclaimer
pi_155907619
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Etenstijd is ook gewoon een ding voor baby's geloof ik. Wij hebben echt een blije probleemloze baby, maar etenstijd? :{w ook hier de eerste weken standaard huilen. Gaat inmiddels beter.
Maakt echt niet uit om welke tijd we eten.. 17:00 of 18:00 of drie over half zeven of om half negen of wat dan ook....

om denken: Niet fatsoenlijk kunnen eten (en borstvoeding en weer meer kunnen bewegen) zorgt wel voor minder aantal kilo's :D
Schudden voor gebruik
pi_155907693
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef Hilmo het volgende:
Echt die foto! :D :o

En Razz, ben zo blij voor jullie. Dit is tenminste al iets, nu hopen op verder goed nieuws. En een jongetje O+ Ik ben zo blij dat we een jongetje hebben (ook al moest ik daar lang aan wennen in de zwangerschap).

Wat fijn om te horen JM!! O+

Offtopic, goed werknieuws!
SPOILER
vreselijk spannend! pot honing mee naar je werk om de beren de andere kant op te lokken ;)

gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  maandag 7 september 2015 @ 21:36:49 #12
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155907789
Etenstijd gaat hier wel goed. Ik tank L vol, parkeer m in de wipstoel en dan kunnen we in 10 minuten het eten naar binnen harken. We om de 2 minuten de boxmobiel weer opwinden.

Verder heel herkenbaar stippel. Het gekke is dat het dan ook ineens over is en dan valt L in slaap, ik kan er tegenwoordig bijna de klok op gelijk zetten, ook hier komt ritme in.

Hilmo super goed zeg!

Hoe gaat het met jou en banenjacht SQ? Of had je dat nu even on hold gezet? *zeef*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 7 september 2015 @ 21:37:51 #13
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155907841
Hier ook altijd 2 onrustige baby's rond etenstijd! Heel de dag gaat het hartstikke goed, maar etenstijd is echt ruk!
pi_155907847
Hilmo, wat fijn! *O*

Vraagje: L. heeft koorts van de prikjes. Bij het CB hadden ze het over koelen met een washandje. Maar nu vraag ik me af wat ik vannacht het beste kan doen omdat ik d'r niet te warm weg wil leggen. Ze heeft een mouwloos slaapzakje en ik neig naar alleen een lange mouwen romper. Man denkt dat dat te warm is. Wat zouden jullie doen?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 september 2015 @ 21:40:47 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155907977
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef Krisvc het volgende:
Hilmo, wat fijn! *O*

Vraagje: L. heeft koorts van de prikjes. Bij het CB hadden ze het over koelen met een washandje. Maar nu vraag ik me af wat ik vannacht het beste kan doen omdat ik d'r niet te warm weg wil leggen. Ze heeft een mouwloos slaapzakje en ik neig naar alleen een lange mouwen romper. Man denkt dat dat te warm is. Wat zouden jullie doen?
hoe warm is het in de kamer waar ze slaapt? je mág uit voorzorg een pcm geven he. en een langemouwen romper icm een mouwloze slaapzak klinkt mij juist ideaal, warm genoeg om niet te snel af te koelen, koel genoeg om niet nog warmer te worden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155908113
PCM werd hier afgeraden omdat (zoals iemand vanochtend geloof ik ook al zei) dat de werking van de vaccinatie kan verminderen. Ze heeft verder weinig last ervan, dus ik probeer het zonder te doen. :)

Kamer is 22 graden. Ik ga gewoon voor lange mouwen romper met mouwloze slaapzak inderdaad. Vind het ook sneu als ze met ijskoude armpjes wakker wordt.
pi_155908294
Ik dacht dat pcm werd afgeraden vanwege het risico's op koortsstuipen? Waar vind ik meer informatie over de verminderde vaccinatiewerking voor pcm? :)
pi_155908382
Ontzettend gaaf Hilmo! Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door de beren.

Etenstijd was hier ook moeilijk, maar nu zit Frits gewoon bij één van ons op schoot en dat werkt prima.

Ik heb geen tips Kris, ik doe altijd maar wat. Mijn man is al snel bang dat het misschien te warm is dus we beginnen met de meest frisse optie en gedurende de nacht voelen we of hij warmer aangekleed moet worden.

Gave foto's Saskia!

Ik denk dat jullie er overheen hebben gelezen maar mijn baby kan rollen (Sjaak van Cactus trouwens ook) dus ik gooi Frits zijn rol filmpje even in de herhaling. ;)
pi_155908745
Goede uitslag voor Razz *O*
Baan voor Hilmo *O*
Genieten voor JM O+
Stoere vent van Saskia O+

Ik was vandaag voor het eerst wat langer de deur uit om te werken. Papa zorgde voor Ketel en hield me op de hoogte via WhatsApp. Werk ging best goed, maar ohhh dat lachende koppie toen ik weer thuis was! Beste gevoel ooit. O+
pi_155908795
Rollende Frits! *O*
pi_155909094
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat pcm werd afgeraden vanwege het risico's op koortsstuipen? Waar vind ik meer informatie over de verminderde vaccinatiewerking voor pcm? :)
Durf ik je niet te zeggen. Misschien dat ik zelf verkeerde conclusies heb getrokken hoor. Hier las ik vanochtend over dat het de werking van de vaccinatie kon verminderen en toen de wijkverpleegkundige het afraadde om pcm te geven heb ik 1 en 1 bij elkaar opgeteld. :')
pi_155909585
Ooh tis een filmpje Cholula! Ik dacht een foto :@

Rollie! *O*
Kiekumgoan! *O*

Hilmo wat fijn!!! *G*
Ik trek spontaan de kleurenjompels weer uit de kast!
pi_155909704
http://vid300.photobucket(...)_Pro_zpss3ajcxmb.mp4

Maar dan mag ik ook wel ff een filmpje spammen. :)
pi_155910009
Lijnloos, wat sneu zo. Gaat het beter inmiddels?

Rollende Frits. *O*

Razz, wat een fijn nieuws joh! Dat moet een hele opluchting zijn. Nu hopen dat de rest ook goed blijkt. :Y

Saskia, wat een heldenfoto! :D

Hilmo, gefeliciteerd!

JM, wat fijn dat je het gevoel hebt wat meer te kunnen genieten. O+
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:29 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dat hij onverwachts al 3 uur slaapt in de wandelwagen op de gang.. gewikkeld in mijn favoriete omslagdoek (want lekker warm en zacht) doet mij beter voelen O+
ik ging net even kijken of hij het nog wel deed lag hij met zijn handjes onder zijn kinnetje met een soort van glimlach engelachtig gezichtje heerlijk slaapgeluidjes te maken O+

Dat doet me beter dan de afgelopen dagen.
SPOILER
Zo gaat dat hier ook Stippel, vanaf etenstijd is het vaak pet. Vooral drinken is dan een ramp, heel erg onrustig, telkens een paar slokken, loslaten, krijsen, maaien etc. Ze heeft zichzelf al 2 bloedende krassen in haar gezicht gekrabd. ;( We geven in die moeilijke avonduren vaak maar een flesje met afgekolfde melk. Dat gaat er een stuk makkelijker in en maakt de kans groter dat ze gaat slapen voor een uurtje.
pi_155910165
Zelfs mijn oma zei al: baby's worden onrustig tijdens de schemering.

*insert twilight blaaabla* ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')