Beetje in de anonimiteit aanklampen is toch makkelijker dan actief controleren. Als hij zaterdag rood heeft, dan zal hij er niet mee wegkomen om in z'n eigen tempo naar boven te peddelen. Dan mag je Purito, Majka en Aru geen cm ruimte geven. Reken er maar op dat Katusha, Tinkoff en Astana een leger mannetjes in de aanval stuurt die met z'n allen hun kopman staan op te wachten.quote:Op maandag 7 september 2015 20:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij doet het nu toch ook zonder ploeg, dat heeft hem niet er van weerhouden om zich te handhaven. Het is nou niet dat er nog veel ploegen fris rond rijden.Astana heeft een stevig blok maar die leipo van een Landa rijdt gerust Aru naar de klote.
Zo anoniem rijdt hij hier niet rond. Ze willen hem toch echt wel pijn doen en op afstand zetten maar tot nu toe zijn ze machteloos gebleken om Dumoulin er echt af te rijden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje in de anonimiteit aanklampen is toch makkelijker dan actief controleren. Als hij zaterdag rood heeft, dan zal hij er niet mee wegkomen om in z'n eigen tempo naar boven te peddelen. Dan mag je Purito, Majka en Aru geen cm ruimte geven. Reken er maar op dat Katusha, Tinkoff en Astana een leger mannetjes in de aanval stuurt die met z'n allen hun kopman staan op te wachten.
Tom heeft het zelf ook gewoon nog over podium en niet over winst. Zie hem inderdaad niet genoeg tijd goedmakenquote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Blik het volgende:
Ik verwacht in elk geval niet dat Tom de rode trui heeft woensdag. Zie hem niet zomaar 2 minuten goedmaken op Purito. Denk wel dat Tom 2de staat na woensdag
Oleg gaat Tom halen mensen volgend jaar dus Tom winnaar van de TDFtwitter:olegtinkov twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:41Any money for Tom! https://t.co/W0D8UdqUGu reageer retweet
Podium zou al prima zijn. Maar het is mooi dat Aru en Rodriguez bang voor Dumoulin zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Tom heeft het zelf ook gewoon nog over podium en niet over winst. Zie hem inderdaad niet genoeg tijd goedmaken
Maar dan moeten ze hem wel alsnog lossen natuurlijk. Vandaag bleef hij er ook heel lang heel goed aanhangen en loste pas op het stuk dat je achterover valt als je stil blijft staan.. Het zijn zaterdag wel veel beklimmingen, maar geen loodzware, volgens mij.quote:Op maandag 7 september 2015 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje in de anonimiteit aanklampen is toch makkelijker dan actief controleren. Als hij zaterdag rood heeft, dan zal hij er niet mee wegkomen om in z'n eigen tempo naar boven te peddelen. Dan mag je Purito, Majka en Aru geen cm ruimte geven. Reken er maar op dat Katusha, Tinkoff en Astana een leger mannetjes in de aanval stuurt die met z'n allen hun kopman staan op te wachten.
Om de 2 minuten starten dusquote:Op maandag 7 september 2015 21:07 schreef Marcoss het volgende:
Starttijden woensdag
http://www.biciciclismo.c(...)de-burgos-08-09-2015
162º 141 CHAVES RUBIO, Esteban Orica GreenEdge 16:39
163º 6 NIEVE, Mikel Team SKY 16:41
164º 174 DUMOULIN, Tom Team Giant - Alpecin 16:43
Veel idealer kan het niet
Ik moet zeggen dat de tendens in Spanje hetzelfde is. De Spaanse commentatoren zien Tom nu als topfavoriet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef Felagund het volgende:
Tom is favoriet op Oddschecker:
http://www.oddschecker.com/cycling/vuelta-a-espana/winner
Al lijkt mij dat ook overdreven positief.
Het was al wel duidelijk dat je anti-Tom was, maar anoniem aanklampen? Dan kijk je een andere Vuelta dan waar ik naar kijk.quote:Op maandag 7 september 2015 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tom rijd gewoon met een leeuwenhart omhoogquote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Het was al wel duidelijk dat je anti-Tom was, maar anoniem aanklampen? Dan kijk je een andere Vuelta dan waar ik naar kijk.
Zooo, koekoek, die gaan eens even opgepeuzeld worden door The Butterfly!quote:Op maandag 7 september 2015 21:07 schreef Marcoss het volgende:
Starttijden woensdag
http://www.biciciclismo.c(...)de-burgos-08-09-2015
162º 141 CHAVES RUBIO, Esteban Orica GreenEdge 16:39
163º 6 NIEVE, Mikel Team SKY 16:41
164º 174 DUMOULIN, Tom Team Giant - Alpecin 16:43
Veel idealer kan het niet
Hij klom vandaag prima, zat ook attent voorin een groot gedeelte van de klim. Vandaag hadden ze Dumoulin moeten kraken, die cols zaterdag zijn lang niet zo zwaar en ze eindigen niet bergop. Die laffe herders durven het niet om aan te gaan met nog bijna 20km te gaan.quote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze hem wel alsnog lossen natuurlijk. Vandaag bleef hij er ook heel lang heel goed aanhangen en loste pas op het stuk dat je achterover valt als je stil blijft staan.. Het zijn zaterdag wel veel beklimmingen, maar geen loodzware, volgens mij.
Bovendien gaat Tinkoff voor Dumoulin rijden, want hij wil natuurlijk wel gelijk krijgenquote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij klom vandaag prima, zat ook attent voorin een groot gedeelte van de klim. Vandaag hadden ze Dumoulin moeten kraken, die cols zaterdag zijn lang niet zo zwaar en ze eindigen niet bergop. Die laffe herders durven het niet om aan te gaan met nog bijna 20km te gaan.
anti-Tom hoezo?quote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Het was al wel duidelijk dat je anti-Tom was, maar anoniem aanklampen? Dan kijk je een andere Vuelta dan waar ik naar kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |