Trustequote:Op maandag 7 september 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jeuj tilburg, doeidoei slaapse
Ben er weerquote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
Kom maar weer tevoorschijn jongens, SE is weg
Eindelijkquote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
Kom maar weer tevoorschijn jongens, SE is weg
Godver, meloenkopquote:Op maandag 7 september 2015 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh kut jongens ga maar weer HPLC is er.
Ouwe senielquote:
GODTYFUS, IK HEB OOK GEVOEL JA!quote:Op maandag 7 september 2015 22:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar heb je die aardappelzak ook weer
Het is je vergevenquote:
Ah, GGMM deed weer mee?quote:Op maandag 7 september 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was me wel genoeg Haxball voor komende tijd, treurige zooi
Hier hou ik wel van.quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleman, koning die alles kan
JimmyDean anders ookquote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
GGMM kan de sfeer in een seconde compleet om zeep helpen idd...
Na een minuut spelen was het al 'kanker dit' 'debiel dat'quote:Op maandag 7 september 2015 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb standaard al geen zin meer als hij mee doet. Wat een zielig figuur.
Het ligt sowieso aan iedereen behalve hem.quote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na een minuut spelen was het al 'kanker dit' 'debiel dat'
Ach ja, dan haak ik af
Het is geen kwestie van me laten opnaaien. Maar het gaat om een spelletje, je doet 't voor je plezier, en zijn constant kutgedrag verneukt het plezier gewoon. Dan doe ik het liever nietquote:
zeg het m in het topicquote:Op maandag 7 september 2015 22:50 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die in US een foto posten met als commentaar "Nou vooruit dan maar"
Ja weenie niemand dwingt je om je rotkop in zo'n topic te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |