Klopt, het innerlijk is doorslaggevend.quote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draait om innerlijk toch
Wenkbrauwen van black people hebben beef op een harde manier.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
over 5 jaar hangen ze onder haar ogen.
kant is makkelijker te ontrafelen dan ditquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
Cara delevigne wenkiesAlleen staat niet iedereen dat
Ze willen zo over haar face gaan racen ze staan ready om naar downunder te gaan.quote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef Crip het volgende:
Haar wenkbrauw lijkt ook wel op een spermacel trouwens.
voor mij nietquote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, het innerlijk is doorslaggevend.
Weet ik, zo zijn jullie mannen.quote:
combi tochquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet ik, zo zijn jullie mannen.
Ik ben altijd bij je, je zit de hele dag in mijn gedachtequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit in de trein en jij vult de leegte die ik momenteel ervaar
dat zou niet best zijnquote:Op maandag 7 september 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben altijd bij je, je zit de hele dag in mijn gedachte
Wollaquote:
Misschien is ie nog ff douchen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Hermann is nog steeds niet terug van poep- en fappartij
Vooral die roze binnenvoering.quote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draait om innerlijk toch
dus?quote:Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee zou m'n vriend niet blij mee zijn
dit zeggen..quote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
niet weten dat ik MGSV verslaafd benquote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Fappie!quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet weten dat ik MGSV verslaafd ben
Supermarkt en mascotte is wel leukquote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Die accentenversiertest was wel dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |