quote:Op maandag 7 september 2015 20:18 schreef Pascalus het volgende:
Eerste TK van het seizoen aan m'n broek, bedankt Haags.
Ikquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef DonRaja het volgende:
Wie is Quanté? Heb zojuist Mané verkocht voor veel doekoe aan Arsenal.
Wacht nog ff 2 rondes...quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb momenteel 40 miljoen op de bank om uit te geven. Maar ik wacht nog even.
Wat een spotprijsje 18 miljoen, had ik er ook wel voor gegeven maar dacht dat je daar never nooit akkoord mee zou gaanquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef DonRaja het volgende:
Wie is Quanté? Heb zojuist Mané verkocht voor veel doekoe aan Arsenal.
Was dat een spotprijsje? Ik heb duidelijk nog niet genoeg ervaringquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wat een spotprijsje 18 miljoen, had ik er ook wel voor gegeven maar dacht dat je daar never nooit akkoord mee zou gaanIk had er minstens 27miljoen voor gevraagd.
Heb je al een vervanger gehaald?quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dat een spotprijsje? Ik heb duidelijk nog niet genoeg ervaring
Nee, straks ff kijken of mijn scout terug is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je al een vervanger gehaald?
Lolbroek, ik ga Pelle echt niet voor 13 miljoen wegdoen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wat een spotprijsje 18 miljoen, had ik er ook wel voor gegeven maar dacht dat je daar never nooit akkoord mee zou gaanIk had er minstens 27miljoen voor gevraagd.
14 miljoen dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lolbroek, ik ga Pelle echt niet voor 13 miljoen wegdoen.
Don is niet gek neem ik aan. Sowieso je basisspelers pas verkopen als je zeker weet dat je voor dat geld een betere speler kunt terug kopen.quote:
Wij spelen straks toch tegen elkaar?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]30 miljoen, dat is me iets teveel
Ik dacht; hij doet Mane weg voor 18 miljoen en dan 14 miljoen voor Pelle is dan geen slechte dealquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don is niet gek neem ik aan. Sowieso je basisspelers pas verkopen als je zeker weet dat je voor dat geld een betere speler kunt terug kopen.
Ja, kloptquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij spelen straks toch tegen elkaar?
Toen dacht ik nog dat ik een goede deal had gemaakt...quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik dacht; hij doet Mane weg voor 18 miljoen en dan 14 miljoen voor Pelle is dan geen slechte deal
Achjah, heb ik ook wel eens gehad. Verkoop je Rodriquez voor 10m?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog dat ik een goede deal had gemaakt...
Ik heb dan niet genoeg aanvallers over.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:07 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Achjah, heb ik ook wel eens gehad. Verkoop je Rodriquez voor 10m?
Oh fuck, dat is waar ook. Was je akkoord gegaan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dan niet genoeg aanvallers over.
Nee, ik heb nog geen andere bieding gezien?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Oh fuck, dat is waar ook. Was je akkoord gegaan?
Ik moet wat reserves hebben he.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar ik kon trouwens wel bieden op Pelle, en meestal staat er dan dat die speler te weinig spelers heeft op die positie zodat ik niet kan bieden..
En dan ook nog eens in een thuiswedstrijd die je ook op eigen kracht moet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:35 schreef Pascalus het volgende:
De Don strooit met trainingskampjes.
Best zuur dat je je kansen niet verzilverde. Gelijkspel was denk ik een betere weergave van de krachtsverhouding.quote:
Ja nou... Ik kon eerder niet eens winnen van een computerteam. Moest ff 1e winst binnenhalen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wtf, verloren bij Southampton die een fucking TK inzet thuis tegen Stoke City.
Ga ik ook doen, speel toch tegen computerteam Leicester.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:58 schreef Vatta het volgende:
Morgen beker ronde. Dat betekend voor mij maar 1 ding. Basisspelers weer even een vol batterijtje geven voor de wedstrijd erna.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:43 schreef Funel het volgende:
[..]
Best zuur dat je je kansen niet verzilverde. Gelijkspel was denk ik een betere weergave van de krachtsverhouding.
Kwam iemand met z'n knie tegen hem aan dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Morgen een dagje vrij. Kan Clasie mooi herstellen van z'n gebroken neus na een aanvaring met de slagers uit Stoke...
Gefeliciteerd met de oefenwedstrijd trouwens.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kwam iemand met z'n knie tegen hem aan dan?
Daarom probeerde ik t iddquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is wel echt pech ja. Frustrerend spel af en toe.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hier word ik wel leip van. Al mijn aankopen raken meteen de wedstrijd erna minimaal 4-7 wedstrijden geblesseerd.. echt wth..
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er nog plaats in de FOK! competitie
Stuur eens linkjequote:
Ik heb toegang aangevraagd. heb zelfde naam of hierquote:Op woensdag 9 september 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Fok! Championship
Heb je geaccepteerd.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb toegang aangevraagd. heb zelfde naam of hier
Morgen oefenen?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehad dat ik gisteren geen trainer van leicister was geworden
Oh kan dat nu? jaren geleden dat ik osm nog speeldequote:
Rond 20.15quote:Op woensdag 9 september 2015 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer is d eupdate, niet te laat hoop ik?
Preciesquote:Waailap1235 moet aan de bak met Bournemouth
BOSCOMBE - Waailap1235 is vanaf de start van het seizoen trainer bij Bournemouth. De 35-jarige oefenmeester werd aangesteld na de slechte resultaten van vorig seizoen.
Toen waailap1235 begon bij Bournemouth was de publieke opinie gunstig gestemd. Dat heeft met name te maken met de carrière die waailap1235 al achter zich heeft. Bij Vitesse, VfB Stuttgart en PEC Zwolle heeft hij laten zien dat hij goede resultaten kan neerzetten.
Bournemouth draait echter slecht, de 19e plaats in de rangschikking is daar het bewijs van. Waailap1235 wilde wel toegeven dat hij daar mede verantwoordelijk voor is. Maar hij hekelde ook zijn spelers die af en toe futloos aan de aftrap verschijnen: "Ik verwacht meer professioneel gedrag van mijn spelers," betoogde hij, "ze moeten eens gaan werken voor hun centen."
updaten ze s'nachts niet meerquote:
Ik wil wel, maar hoe doe je dat, veel te lang geleden dat ik OSM heb gespeeldquote:
Welk team ben jij? Dan nodig ik je uit.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
updaten ze s'nachts niet meer
[..]
Ik wil wel, maar hoe doe je dat, veel te lang geleden dat ik OSM heb gespeeld
leicester, maar blijkbaar heb ik al gespeeld ( de computer had dat gedaan tegen Southamptonquote:Op woensdag 9 september 2015 22:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Welk team ben jij? Dan nodig ik je uit.
Jeej....quote:Op woensdag 9 september 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ben 1 dag afwezig en heb meteen 52 miljoen om uit te geven
Tevens is mijn hele team weer fit en moraal 100%
Ik heb Davis te koop staan voor 10.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand die nog van een middenvelder af wil ~80 voor een slordige ¤7.5 mil ?
Ik heb maar 7 miljoenquote:Op donderdag 10 september 2015 10:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Davis te koop staan voor 10.
19 jarige Ibe. 10 mill en hij is voor jou.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand die nog van een middenvelder af wil ~80 voor een slordige ¤7.5 mil ?
Ik bied je 8 milquote:Op donderdag 10 september 2015 19:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
19 jarige Ibe. 10 mill en hij is voor jou.
Ik heb nét Lucas Piazon op de kop getikt voor een schappelijker prijsje, evengoed nog succes met verkoopquote:
Eerst ga je akkoord, drop je een bod en dan koop je een: ..quote:Op donderdag 10 september 2015 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nét Lucas Piazon op de kop getikt voor een schappelijker prijsje, evengoed nog succes met verkoop
Dat traint hij er wel weer bijquote:Op donderdag 10 september 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eerst ga je akkoord, drop je een bod en dan koop je een: ..
Gemid 72 en 22 jarige Piazon
Ibe gem 76 en 19 jaar voor 3 mil meer.
WANBELEID BOURNEMOUTH
Ja over 7 speelrondes komt hij wel in de buurt ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat traint hij er wel weer bij
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 10 september 2015 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja over 7 speelrondes komt hij wel in de buurt ja.
Ik zie je nog wel in de bekerwedstrijd als Ibe de winnende maaktquote:Op donderdag 10 september 2015 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Dan neem ik per direct ontslag, die mag je opschrijven!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie je nog wel in de bekerwedstrijd als Ibe de winnende maakt
GEQUOTquote:Op donderdag 10 september 2015 20:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan neem ik per direct ontslag, die mag je opschrijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |