62 misschien wel ja!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef hilliebillie het volgende:
Is er hier interesse in jumpsuits maat 62, 68 en 74? Voornamelijk meiden en een paar die voor beiden kunnen.
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef hilliebillie het volgende:
Is er hier interesse in jumpsuits maat 62, 68 en 74? Voornamelijk meiden en een paar die voor beiden kunnen.
Maat 74 ken ik wel maar 72...quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef ingee het volgende:
Goedemiddag!
Op zoek naar winterkleren voor een meisje, maat 72 en 80.
Geen pastelletjes, dat vloekt bij m'n rooie.
O dat wordt lastig ja, 72quote:Op woensdag 9 september 2015 12:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maat 74 ken ik wel maar 72...
Ik zal vanmiddag even de zolder opklimmen, al vrees ik dat er weinig winterspul tussen zit.
Oooh nou dat scheelt weerquote:Op woensdag 9 september 2015 12:39 schreef ingee het volgende:
[..]
O dat wordt lastig ja, 72
Maar ik heb jouw 74 al geplunderd!
Ja! Een groene met een onderzeeër op het achterwerk, ik kan morgen een foto maken!quote:Op woensdag 9 september 2015 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of zwembroekjes, ik zoek er eentje in maat 74/80, voor een jongetje. Iemand?
Graag!quote:Op woensdag 9 september 2015 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Een groene met een onderzeeër op het achterwerk, ik kan morgen een foto maken!
Mag ik deze reserveren? Later meer, nu eerst een baby stil krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:33 schreef hilliebillie het volgende:
Zipsuit lindex maat 62, heerlijk pakje![]()
¤7,50
[ link | afbeelding ]
Hele mooie DUNS jumpsuit. Is echt nog zo goed als nieuw. Maat 62 (echt super lief voor een meisje)
¤15.00
[ link | afbeelding ]
DUNS vlinder jumpsuitMaat 68
Is nog zo goed als nieuw. Stof is nog helemaal mooi. Echt een hele mooie (vond het zo zonde dat ie niet meer paste).
¤15,00
[ link | afbeelding ]
Spring, ik zie van deze af. Het babytje waarvoor het was is gisteren al geboren en aangezien we er morgen al heengaan..komt niet uitquote:Op maandag 7 september 2015 12:54 schreef GotC het volgende:
Spring, mag ik het BESS pakje en het Puur Sammy's 50/56 pakje?
Ja, straat gereserveerd voor je. Stuur straks maar even een pmquote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mag ik deze reserveren? Later meer, nu eerst een baby stil krijgen.
Volgens mij was ik diep onder de indruk van jouw collectie jumpsuits in Z&G. Ik probeer je in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:01 schreef Vlindur het volgende:
Oke. Ik ga binnenkort alles op de foto zetten!
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij was ik diep onder de indruk van jouw collectie jumpsuits in Z&G. Ik probeer je in de gaten te houden.
Done.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:40 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja, straat gereserveerd voor je. Stuur straks maar even een pm
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is alles wat past tot maat 98![]()
Ik heb dat dus precies andersom. Ik blijf die truitjes maar naar beneden trekkenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:14 schreef Estrys het volgende:
Behalve dat ze enorm schattig staan vind ik het eigenlijk enorm onhandige dingen
Dit!quote:Op woensdag 9 september 2015 16:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb dat dus precies andersom. Ik blijf die truitjes maar naar beneden trekken
Yo!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Spring, ik zie van deze af. Het babytje waarvoor het was is gisteren al geboren en aangezien we er morgen al heengaan..komt niet uitDus, weer vrij voor wie wil!
Maat 74 heb ik net op de foto.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef ingee het volgende:
Goedemiddag!
Op zoek naar winterkleren voor een meisje, maat 72 en 80.
Geen pastelletjes, dat vloekt bij m'n rooie.
Thanks, maar ik denk dat het meeste te zomers is. Ze is nu nog 66 cm, dus het is echt voor de herfst en winter wat ik zoek.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:19 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Maat 74 heb ik net op de foto.
http://smg.photobucket.co(...)ber%202015/Maat%2074
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |